جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

پنتاگون انتشار آمار تفکیکی مبتلایان به کرونا را ممنوع کرد

چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۵
کد مطلب: 723045
وزارت دفاع آمریکا به کلیه پایگاه‌های نظامی و یگان‌های رزمی زیرمجموعه خود دستور داد که از این پس انتشار آمار تفکیکی مبتلایان به ویروس کرونا را متوقف کنند.
آمریکا انتشار آمار تفکیکی کرونا را ممنوع کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری هیل، وزارت دفاع آمریکا به کلیه پایگاه‌های نظامی و فرماندهی یگان‌های رزمی این کشور در آمریکا و سایر نقاط جهان دستور داد که از انتشار آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در  میان نیروهای تحت‌ امرشان خودداری کنند.

«آلیسا فرح» سخنگوی پنتاگون طی بیانیه‌ای اعلام کرد که از این پس آمار یگان‌های رزمی، پایگاه‌های نظامی و سایر زیرمجموعه‌های وزارت دفاع آمریکا به‌طور مجزا منتشر نخواهد شد.

به گفته این مقام آمریکایی، ارائه آمارهای تجمیعی [بدون تفکیک] مربوط به مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در یگان‌ها و نهادهای زیرمجموعه وزارت دفاع آمریکا همچنان ادامه خواهد یافت.

سخنگوی پنتاگون دلیل ممنوع شدن انتشار آمارهای تفکیکی از مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در یگان‌ها و نهادهای تابعه را «نگرانی‌های مرتبط با امنیت عملیاتی» اعلام کرده است.

بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده از سوی وزارت دفاع آمریکا، تا ظهر دیروز سه‌شنبه ابتلای 1259 نفر از کارکنان زیرمجموعه این وزارتخانه -اعم از نظامیان، کارمندان غیرنظامی، پیمانکاران و اعضای خانواده کارکنان- به ویروس کرونا تأیید شده است که در این میان، 4 نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده‌اند.

569 نظامی، 220 غیرنظامی و 150 عضو خانواده نظامی، 64 پرسنل قراردادی از پرسنل و کارکنان ارتش آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رر
Iran, Islamic Republic of
خودتان هم امار تفكيكي كشور را ممنوع كرده ايد!؟
United States
تمام آمار دنیا دروغ است..... تلفات خیلی بالاتر است... حدود ۲/۵ برابر.....