جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

انتقام‌گیری منافقین و شبکه‌های سعودی ـ لندنی از تدبیر کرونایی دستگاه قضا

چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 723026
قوه قضائیه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در ایران، با در نظر گرفتن وجوه اخلاقی و انسانی ماجرا، به بیش از 80 هزار زندانی بی‌خطر یا کم خطر مرخصی داد تا آنها از احتمال ابتلا به کرونا در فضای زندان‌ها در امان بمانند و در حال حاضر تنها مجرمین پرخطر که حضورشان در جامعه قطعا آسیب‌زا خواهد بود، در زندان‌ها حضور دارند.
انتقام‌گیری منافقین از تدبیر کرونایی دستگاه قضا
به گزارش جهان نيوز به نقل از نورنیوز، اخبار مربوط به آشوب در چند زندان کشور طی چند روز اخیر به یکی از خطوط اصلی عملیات روانی رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی ایران و فرقه تروریستی منافقین علیه ملت ایران تبدیل شده است.

ماشین جنگ روانی این رسانه‌ها در حالی با یک رویکرد کاملا هماهنگ در تلاش برای تبدیل این موضوع به یک موج اجتماعی ـ امنیتی علیه کشورمان است که ایران اولین کشوری بود که با تدبیر به موقع دستگاه قضا به موضوع زندانیان در شرایط کرونا توجه کرد و به تعداد زیادی مرخصی داد.

ابتکار عمل به موقع ایران در این خصوص، در حالی بود که شورش زندانیان از کشور‌های اروپایی و آمریکا آغاز شد و هر روز بخشی را درگیر کرد، اما هیچگاه این کشور‌ها مورد مواخذه و زیر فشار رسانه‌های غربی قرار نگرفتند.

فرقه منافقین و رسانه‌های سعودی ـ لندنی اما؛ سوار بر موج تخریب و جوسازی علیه نظام، این ماجرا را فرصتی جهت ایجاد یک بستر جدید برای فشار به ایران یافته و به توصیه برای فراری دادن زندانیان خطرناک از زندان‌ها پرداخته‌اند.

نکته مهم در این خصوص اینکه؛ قوه قضائیه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در ایران، با در نظر گرفتن وجوه اخلاقی و انسانی ماجرا، به بیش از ۸۰ هزار زندانی بی‌خطر یا کم خطر مرخصی داد تا آن‌ها از احتمال ابتلا به کرونا در فضای زندان‌ها در امان بمانند و در حال حاضر تنها مجرمین پرخطر که حضورشان در جامعه قطعا آسیب‌زا خواهد بود، در زندان‌ها حضور دارند.

نکته حائز اهمیت دیگر در این باره اینکه؛ فرقه پلید منافقین در حالی در خط مقدم این عملیات روانی علیه کشورمان قرار گرفته که اخبار درز کرده از پایگاه آنان در آلبانی از شیوع کرونا میان اعضا و فوت برخی از آنان حکایت دارد، ولی با این وجود سران این گروهک اجازه خروج اعضا از پایگاه را نمی‌دهند.

بدیهی است که این مسئله می‌تواند منطقه «دورس» آلبانی (محل پایگاه منافقین) را با توجه به حضور حدود ۲۵۰۰ عضو عمدتا سالخورده این فرقه، به منشأ انتشار ویروس کرونا در شرق اروپا تبدیل کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
United States
این فرقه از کرونا بدتر است!!!