پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۱

قربانیان کرونا در فرانسه هم بیشتر از چین شد

چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۵
کد مطلب: 723000
فرانسه روز سه‌شنبه اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته 499 نفر دیگر در این کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان دادند تا مجموع قربانیان ویروس کرونا در این کشور به 3 هزار و 523 نفر برسد.
قربانیان کرونا در فرانسه هم بیشتر از چین شد
به گزارش جهان نيوز، طی 24 ساعت گذشته مجموع قربانیان کرونا در فرانسه به 499 نفر رسید تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور به 3 هزار و 523 نفر برسد.

بر اساس گزارش‌ها،‌ طی 24 ساعت گذشته ابتلای 7 هزار و 578 نفر دیگر در این کشور به ویروس کرونا مثبت اعلام شد تا مجموع مبتلایان به 52 هزار و 128 نفر برسد.

تا کنون 7 هزار و 927 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در فرانسه توانسته‌اند بهبودی خود را بدست بیاورند.

دو روز پیش رئیس فدراسیون بیمارستان‌های فرانسه اعلام کرد ظرف ۴۸ ساعت آینده بیمارستان‌های این کشور دیگر قادر به پذیرش بیماران جدید نخواهند بود.

این مقام فرانسوی هشدار داد اگر هر کدام از بیمارستان‌ها یا مناطق شهری به تنهایی و بدون همکاری با دیگران عمل کنند، این کشور با یک فاجعه روبه‌رو خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ویروس ساحته چین وپحش ان توسط چین است چین دشمن مسلمان ومسییحی است در میانمار چه کردند با تولید ما چه کردندساده لوحها باور می کنندالان هم خوشحالند که وسایل پزشکی به دنیا می فروشند