کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آمار یازدهم فروردین؛

آمار کرونا در کشور به ۴۱۴۹۵ نفر رسید/ شناسایی ۳۱۸۶ مبتلای جدید به کرونا/ مجموع قربانیان این بیماری در کشور به ۲۷۵۷ نفر رسید

11 فروردين 1399 ساعت 14:20

سخنگوی وزارت بهداشت، به ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در کشور پرداخت.


به گزارش جهان نیوز، کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت بعد از ظهر دوشنبه در ارتباط ویدئویی با خبرنگاران، اظهار کرد: از ظهر دیروز تا امروز ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۳۱۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۴۱۴۹۵ مورد رسید.

وی افزود: خوشحالیم که تا کنون ۱۳۹۱۱ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و عدد قابل توجهی است حتی در قیاس با سایر کشورهایی که درگیر این بیماری هستند.

جهانپور ادامه داد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به ۲۷۵۷ نفر رسید.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت ۳۵۱۱ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

وی یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی مجازی اقدام به تولید محتوای علمی و تخصصی مربوط به کرونا ویروس کرده که برای همه مفید و قابل استفاده است.

جهانپور گفت: مردم می‌توانند برای بهره مندی از تولیدات علمی و مورد تأیید وزارت بهداشت در زمینه کرونا به سامانه arman.vums.ac.ir/corona مراجعه کنند.


کد مطلب: 722911

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/722911/آمار-کرونا-کشور-۴۱۴۹۵-نفر-رسید-شناسایی-۳۱۸۶-مبتلای-جدید-مجموع-قربانیان-این-بیماری-۲۷۵۷

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com