پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۸
۱۶
توسط انتشارات شهید کاظمی؛

پیش بینی‌های حکیمانه رهبرانقلاب محقق شد

دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 722899
کتاب پیش بینی‌های حکیمانه؛ که حاوی پیش بینی‌های حکیمانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری میباشد توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.
پیش بینی‌های حکیمانه رهبرانقلاب محقق شد
به گزارش جهان نيوز، تاب پیش بینی‌های حکیمانه؛ که حاوی پیش بینی‌های حکیمانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری میباشد توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

شاید این سوال مطرح بشود که چرا ما باید به پیش‌بینی‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بپردازیم؟ اما باید اذعان کرد با توجه به دیدگاه‌های حکیمانه دو امام انقلاب اسلامی در مسائل مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و پیش‌بینی‌های مهم و تحقق‌یافته آنان در زمینه‌های سیاسی، می‌توان از بیانات آن دو بزرگوار رهنمود گرفت و جلوتر از زمان حرکت کرد. در واقع از این طریق می‌توان نیاز‌ها و مسائل آینده را شناخت و از هم‌اکنون برنامه‌ها و تدابیر مناسبی را طراحی و امکانات لازم و ضروری را مهیا و از غافلگیری جلوگیری کرد.امام خمینی ره و امام خامنه‌ای در طول حیات پربرکتشان، در مقاطع مختلف، مطالب و مسائلی را پیش‌بینی کرده‌اند که گذشت زمان به بسیاری از آن‌ها جامه عمل پوشانیده است؛ و ان‌شاءالله در آینده نیز کماکان شاهد تحقق باقی‌مانده آن‌ها خواهیم بود.

در این کتاب پیش‌بینی‌های امامین انقلاب اسلامی، در موضوعات مختلف سیاسی ـ اجتماعی گردآوری شده‌اند. در فصل اول به پیش‌بینی‌های تحقق‌یافته امام خمینی ره اشاره‌ای شده و در فصل دوم به پیش‌بینی‌های محقق‌شده امام خامنه‌ای اختصاص داده شده است.

همچنین در فصل سوم نیز آن دسته از پیش‌بینی‌های آن دو بزرگوار را که همگی در انتظار تحقق آن‌ها هستیم، در اختیار مخاطبان گرامی قرار داده شده است.

مجموعا بیش از ۴۰ پیش بینی از امامین انقلاب اسلامی که بیش از ۳۰ فقره از آن‌ها به تحقق رسیده است و ما بقی در صف انتظار هستند.

دربرشی از کتاب میخوانیم:
من هر وقت راجع به برخی از اقدامات این بزرگوار فکر کردم، دیدم همان حکمتی که قرآن درباره‌ی لقمان و سایر پیامبران میگوید، به معنای واقعی در این مرد بود. حکیم، یعنی آن کسی که ماورای این ظواهر، چیز‌هایی را مشاهده میکند که چشم‌های عادی و معمولی، از دیدن آن عاجزند. در مقایسه‌ی با دیگر مردم، مثل پیر مجربی در مقابل جوان خام و تازه وارد است. همین ضرب‌المثلی که شنیده‌اید: «آنچه در آینه جوان بیند/ پیر در خشت خام آن بیند» اشاره به همین نکته است.

ایشان نسبت به دیگران، نسبت به ما‌ها و نسبت به همین مسؤولانی که بودند و بودیم و میدیدیم، واقعاً این‌طوری بود. او همیشه چیزی را در زیر جریانات احساس میکرد و میدید. گاهی انسان، با استدلال به چیزی میرسد؛ ولی او بدون استدلال به آن رسیده بود. واقعاً لطف و الهام خدایی بود. همان‌طور که خودش فرمود، دست قدرتی بود که او را هدایت میکرد.

کتاب «پیش بینی‌های حکیمانه» در قطع رقعی و ۱۵۰ صفحه به کوشش شاکر قوامیان و مهدی مطهری و به همت انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی (nashreshahidkazemi.ir) و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را دریافت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعیدع
Iran, Islamic Republic of
خدایا به آبروی امام‌حسین ع امام خامنه ای را زیر سایه خودت حفظ کن
سکوکت
Iran, Islamic Republic of
آمین یارب العالمین و درود بر شرف پاکت انسان پاک ک برای رهبر آرزوی سلامتی کردی وسایه خدا روسر خودت و خانواده ات باشد انشاالله.
Iran, Islamic Republic of
الهی آمین
Iran, Islamic Republic of
الهی آمین
Iran, Islamic Republic of
الهی امین
Iran, Islamic Republic of
خدایاتاظهورامام زمان وتحویل پرچم اسلام به دستش. آقای خامنه ای رانگه دار
Iran, Islamic Republic of
خدا به همتون سلامتی بده انشالله
سکووت
Iran, Islamic Republic of
دوست دارم انگشتری خاتم از خودم ب رهبرم هدیه بدهم در روز شرف الشمس کنده کاری میکنم در ساعت خاص
زهرا
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا ماخودمان به این یقین رسیده ایم، چراکه ایشان حتی نام سالها که سال نو مشخص می‌کنند باعنایات امام زمان عجل ا،، ، می‌باشند و صحبتهای امیدوارانه ایشان دلمان آرام میگیرد ، خداوند ایشان رامحفوظ بدارد انشا الله
فر....
Iran, Islamic Republic of
خدایا.رهبرم رابه تومیسپارم
همیشه سالم و سلامت باشد
ممنون خدای مهربان
محسن
Iran, Islamic Republic of
بنظرم نسخه دیجیتال این کتاب رو منتشرکنین تا در اختیار عموم قرار بگیره..
Iran, Islamic Republic of
خدایا رهبرو نگهدار امین
Iran, Islamic Republic of
سایه ی شما مستدام مرد بزرگ
مهدی
United States
...
مهدی
United States
...
علی از قم
Iran, Islamic Republic of
...