کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بسیج روزانه ۳ میلیون ماسک تولید می‌کند

10 فروردين 1399 ساعت 12:32

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: روزانه دانشجویان بسیجی در کشور ۲۰۰ هزار ماسک و سایر دوستان جهادی هم در روز ۲ میلیون ۸۰۰ هزار ماسک تولید می‌کنند که در مجموع بسیج روزانه ۳ میلیون ماسک تولید می‌کند.


به گزارش جهان نیوز، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک و اقلام بهداشتی دانشجویان بسیجی در محل لانه جاسوسی سابق امریکا گفت: با هماهنگی که با سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت شده در این گارگاه دانشجویان بسیجی در حال تولید ماسک N95 با استاندارهای لازم، هستند و این ماسک‌ها پس از استرلیزه شدن در اختیار مراکز درمانی و مردم در تهران و سایر استان‌ها قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: روزانه دانشجویان بسیجی جهادگر در کشور 200 هزار ماسک و سایر دوستان جهادی هم در روز 2 میلیون 800 هزار ماسک تولید می‌کنند که در مجموع بسیج روزانه 3 میلیون ماسک تولید می‌کند.

سلیمانی تاکید کرد: ما امروز در کشور شاهد وحدت، همدلی و مشارکت مردم در بسیج ملی مبارزه با کرونا هستیم و هر روز صحنه‌های زیبایی از فداکاری در کشور آفریده می‌شود.

وی ادامه داد: فرق ملت ما با کشورهای دیگر به خصوص غرب و کسانی که ادعای دموکراسی دارند همین است که آنها در شرایط بحرانی جا خالی می‌کنند ولی در چنین شرایطی مردم و نهادهای مختلف ما همه پای کار می آیند و  برای حل مشکل تلاش می‌کنند و در موضوع کرونا هم همینطور است که این نشان از توانمندی‌های ملت بزرگ ایران، جمهوری اسلامی و سیستم بهداشت و درمان هم است.

سردار سلیمانی یادآور شد: امروز ما در کشورهایی که سیستم مدیریت آنها مبتنی بر پول است می‌بینیم چه مشکلاتی برای بیماران به وجود آمده است، به طور مثال در سیستم درمانی آمریکا اگر کسی پول فراوانی نداشته باشد برای درمان اصلا سمت بیمارستان نمی‌رود. یا اینکه در برخی بیمارستان‌ها در کشورهای مختلف می‌بینیم وضعیت بیماران چگونه است این در حالی است که چنین صحنه ای در کشور ما به هیچ وجه دیده نمی شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: همه مردم عزیز ما امروز این اطمینان خاطر را دارند که مشکلی برای درمان بیمارانشان وجود ندارد، البته همه باید رعایت کنیم که مشکلی پیش نیاید ولی اگر خدای نکرده مشکلی هم ایجاد شود نگرانی بابت درمان وجود ندارد.

منبع:تسنیم


کد مطلب: 722855

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/722855/بسیج-روزانه-۳-میلیون-ماسک-تولید-می-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com