پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

شرکت کننده «عصر جدید» چگونه بازیگر شد؟

جمعه ۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 722741
در این سریال از تعدادی جوان‌های تازه وارد به عرصه بازیگری استفاده کردیم چراکه معتقدیم حضور جوان‌ها انرژی خوبی را به کار تزریق می‌کند.
شرکت کننده «عصر جدید» چگونه بازیگر شد؟
به گزارش جهان نيوز، «ابراهیم آرزو» تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «کامیون» به کارگردانی مسعود اطیابی در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره انتخاب بازیگران این سریال که اغلب از جوان‌های جویای نام در بازیگری است، گفت: در ابتدا باید بگویم که انتخاب بازیگر به عهده کارگردان است و آقای اطیابی دوست داشت تا با نسل جوان کار کند و در هر کارش این اتفاق رخ می دهد که تعدادی جوان را به عرصه بازیگری معرفی می‌کند.

وی درباره انتخاب هادی مرتضی زاده که سال گذشته یکی از شرکت کننده های برنامه «عصر جدید» بود، به عنوان نقش اصلی این سریال نیز عنوان داشت: آقای اطیابی کار همه این دوستان را از هادی مرتضی زاده تا بهنام شرفی و ... را دیده بود و به دلیل تفاوت در نوع کارهایشان آنها را انتخاب کرد و ما از این همکاری به شدت راضی هستیم.

این تهیه کننده همچنین ادامه داد: ما در این سریال چنین کاری انجام دادیم و از جوان هایی که تا به حال کارهای تصویری شاخصی نداشتند به عنوان بازیگران اصلی سریال نوروزی استفاده کردیم و امیدواریم تا سایر دوستان کارگردان و تهیه کننده نیز در ادامه ما را همراهی کنند تا در هر کار هنری تعدادی از این جوان ها به جامعه هنری کشور معرفی شوند.

آرزو در پایان نیز بیان داشت: از همکاری با این عزیزان بسیار راضی هستیم و معتقدیم که اتفاق خوبی برای ما و این سریال با حضور آنها رقم خورد. چراکه همیشه همکاری با جوان ها پتانسیل خوبی را به هر کاری تزریق می کند.

به گزارش فارس، سریال نوروزی شبکه دو با نام موقت «کامیون» در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه ای تولید می شود و از ابتدا تا پایان فروردین ۹۸ پخش خواهد شد. این مجموعه تلویزیونی را شهاب عباسی بر اساس طرحی از شهروز شکورزاده نوشته است.

مهدی هاشمی، لعیا زنگنه، جهانبخش سلطانی، بیتا سحرخیز، علی عامل هاشمی، سپند امیرسلیمانی، بهنام شرفی، آرزو نبوت، سیاوش مفیدی، گیتی قاسمی، ماهان عبدی، مهسا طهماسبی، هادی مرتضی زاده، عباس محبی،امید روحانی و ... در این سریال نقش آفرینی خواهند کرد.

«کامیون» را ابراهیم آرزو و شهرام دانشپور برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه می کنند.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *