پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۷

تشکر احسان علیخانی از عوامل «پایتخت»

جمعه ۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 722716
احسان علیخانی، مجری برنامه ماه عسل و عصر جدید با انتشار مطلبی در اینستاگرام خود از عوامل سریال پایتخت تشکر کرد.
به گزارش جهان نيوز، احسان علیخانی، مجری برنامه ماه عسل و عصر جدید با انتشار مطلبی در اینستاگرام خود از عوامل سریال پایتخت تشکر کرد. علیخانی در این پست نوشت:

«خدا قوت به تمام گروه ِ سریال پایتخت برای ترسیم آدم‌هایی به شدت زنده و قابل درک، که واژه واژه‌هایشان برای ما دلنشین و قابل باور است. اگر گلایه میکنند، بد و بیراه میگویند و یا حماقت میکنند. من عاشق این مردمان معمولی‌ام که در همه این سال‌ها از آنان بسیار آموخته‌ام.

محسن تنابنده یکی از مهمترین چهره‌های یه دهه اخیر تلویزیونه. با نبوغ فوق العادش در شناخت و درک زندگی مردمان عادی و معمولی. سیروس مقدم عزیز که ٢٠ ساله میشناسمشون و دوسش دارم با کلی سریال جذاب خانم غفوری عزیز. روحش شاد خشایار الوند نازنین، رفیقِ آدم حسابیم. آریا عظیمی نژاد که دیگه عزیزِ دلِ.»
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید
United Arab Emirates
......
United States
جمله بندی های این سلبریتی ها خیلی عجیب و غریب و نا مانوس و اکثرا غلط است....
Iran, Islamic Republic of
آقای علیخانی از یک جمله تعریف و تمجید آقای نقی معمولی اینقدر دچار شعف شده اید معلوم میشود به بیماری خودشیفتگی دچار هستید و الا بزرگان ما اگر مورد تعریف و تمجید دیگران قرار میگرفتند نگران میشدند و استغفار میکردند و چه بسا طرف مقابل را توبیخ میکردند نمونه اش امام خمینی رحمه الله علیه، ببین فرق از کجاست تا کجا، مثل نون قرض دادن میمونه همین امروز و فرداست که یک تمجیدی هم از آقای عالیخانی در تمجید آقا نقی نشنویم.
Iran, Islamic Republic of
سریالی به شدت سطحی
Iran, Islamic Republic of
تصویری هم که از سریال پایتخت انتخاب کرده . نبایدتصادفی باشد.
Iran, Islamic Republic of
بله احسنت همان صحنه ای است که آن تعریف الکی و خنده دار را از ایشان انجام داد و این خوش باور هم باور کرد.
Iran, Islamic Republic of
به هم نان قرض میدهند دنیای عجیبی دارند این جماعت خوش خیال اگر فکر میکنید با اینگونه تعریفها از همدیگر به جایی میرسید پس در همین فکر بمانید.