پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱۱

رحمانی فضلی: مقررات جدی‌تری از امروز اعمال می‌شود

پنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب: 722664
وزیر کشور در بیانیه‌ای تاکید کرد: طبق دستور رئیس جمهور از امروز مقررات جدی تری نسبت به آن دسته از هموطنان که نسبت به تذکرات ایمنی بخش و بهداشتی توجه لازم ندارند اعمال می‌شود.
رحمانی فضلی: مقررات جدی‌تری از امروز اعمال می‌شود
به گزارش جهان نيوز، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در بیانیه‌ای تاکید کرد: طبق دستور ریاست محترم جمهوری اسلامی مقرر شد از امروز مقررات جدی تری نسبت به آن دسته از هموطنان که نسبت به تذکرات ایمنی بخش و بهداشتی توجه لازم ندارند و موجبات ناراحتی و تکدر سایر هموطنان و همچنین شیوع بیماری و کم اثر کردن زحمات طاقت فرسای مدافعان سلامت در بیمارستان ها و درمانگاه‌ها را فراهم آورده اعمال شود.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:
بسمه تعالی
هموطنان عزیزم
همانگونه که می دانید بیماری عالمگیر ویروس کرونا موجب بر هم زدن شرایط معمول زندگی برای تمام مردم جهان از جمله شما هم میهنان عزیز شده است تا جاییکه حتی مراسم های دینی و مذهبی وهمچنین آداب و آیین های مخصوص سال نو که ریشه در تمدن کهن دیارمان دارد، تحت الشعاع شرایط ایمنی و مراقبتی در مقابله با این بیماری قرار گرفته است. دولت جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدا با تشکیل ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصمیمات مناسبی، متناسب با شرایط و اقتضائات زمانی و مکانی گرفت و با همکاری اکثریت مردم به ویژه کادر ایثارگر درمانی و پزشکی کشور که با محدودیت های ناشی از تحریم ظالمانه روبرو بودند، توانست به موفقیت های قابل توجهی دست یابد.

اما متاسفانه با وجود اعتقاد و تاکید مقامات عالی کشور به عدم ایجاد محدودیت های بیشتر و تزاحم و تصدیع برای عموم مردم، شاهد هستیم تعداد معدودی از هموطنان بدون توجه به هشدارها و تذکرات بهداشتی لازم، اقدام به رفتارهایی نمودند که موجبات اعتراض و شکایت و گلایه مردم عزیز را در پی داشت، لذا طبق دستور ریاست محترم جمهوری اسلامی مقرر گردید از امروز مقررات جدی تری نسبت به آن دسته از هموطنان که نسبت به تذکرات ایمنی بخش و بهداشتی توجه لازم ندارند و موجبات ناراحتی و تکدر سایر هموطنان و همچنین شیوع بیماری و کم اثر کردن زحمات طاقت فرسای مدافعان سلامت در بیمارستان ها و درمانگاهها را فراهم آورده اعمال گردد.

از این جهت از همه هموطنان عزیز و فهیم کشور می خواهم با دقت نسبت به رعایت دستورات مراجع بهداشتی و انتظامی و توصیه ها و هشدارهای لازم از سوی مراجع ذیصلاح مرتبط با ستاد ملی مقابله با کرونا توجه لازم را داشته باشند تا انشاالله نیازی به اعمال محدودیت های بیشتر و برخورد با متخلفان از مقررات عمومی نباشد.

عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عزم دکتر حسن روحانی از ابتدا برای مقابله با کرونا جدی بود.فقط کار شکنی ها موجب خلل در تصمیمات ایشون میشد
زاپاتا
Iran, Islamic Republic of
بهرحال از اول باید این را جدی می گرفتند. خدارا شکر بالاخره دولت تصمیم به جدیت گرفت. خیر است انشاالله.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
دوستان محترم اگر قرنطینه میکردند طبق قانون بایستی هم از نظر مالی و هم از نظر کالائی مردم را تأمین میکردند ....
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
....
امیر
Iran, Islamic Republic of
کدوم کار شکنی جمعه باقری اومد گفت تو ۲۴ ساعت آینده
مقررات سختی در پیش داریم یکشنبه روحانی برگشت گفت ما قرنطینه نداریم...
Iran, Islamic Republic of
برای ما جای سواله این کار و انجام محدویتها چرا از اول تعطیلات انجام نشد؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
من که چشمم آب نمیخوره اینا یه تصمیم جدی بگیرن ....
سید مهدی
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها بعد از یکماه که خبری ازشون نبود و معلوم نبود کجا هستن و چیکار میکنند یواش یواش دارن ظاهر میشن و افاضه میکنند !!!
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
جناب وزیر
بعد از این همه مرگ و میر حالا چی شده از خواب یهوئی پریدید؟؟؟؟....
Iran, Islamic Republic of
چه عجب خلاصه اقای وزیر افتابی شدند
Iran, Islamic Republic of
...