کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حاجی بابایی: جلوی قاچاق کالا گرفته شود

7 فروردين 1399 ساعت 11:30

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: نقدینگی موجود در کشور را باید به سمت تولید داخلی و ملی هدایت کرد.


به گزارش جهان نیوز، حمیدرضا حاجی بابایی منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم شورای اسلامی در خصوص نامگذاری سال ۱۳۹۹ و شرایط تحقق آن، اظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبری درباره جهش تولید یک امر کاملاً شدنی است. هم در ظرفیت کشور بزرگ ایران و هم در ظرفیت ملت بزرگ ایران تحقق شعار جهش تولید وجود دارد.

منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم با بیان اینکه باید در سال ۹۹ تمام توان کشور اعم از توان مجلس، توان دولت، توان قوه قضائیه و نهادها و سازمان‌ها و سازمان‌های دانش بنیان و غیره به سمت رونق تولید حرکت کند، گفت: گام بلندی برای استفاده از فرصت‌های کشور باید برداشته شود. باید واردات بی رویه کالاهایی که امکان تولید آن در داخل کشور و به دست کارگران ایرانی و متخصصان داخلی وجود دارد گرفته شود همچنین باید جلوی قاچاق کالا را از هر مسیری که امکان آن وجود دارد بگیریم.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه نقدینگی موجود در کشور را باید به سمت تولید داخلی و ملی هدایت کرد، تصریح کرد: باید موانع تولید برطرف شود و محیط کسب و کار احیا شده و برای تولیدکنندگان شرایط فعالیت جهشی فراهم شود.

منتخب مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشور عزیزمان باید متحد و یکپارچه به پا خیزد و به عنوان یک قیام جهش در تولید ایجاد کنیم و این شدنی است و اتفاق افتادنی است.

وی گفت: کشور ما در سخت‌ترین شرایط موفق ترین عملیات‌ها و پیروزی‌ها را داشته است آن هم در شرایط و زمان‌هایی که به اندازه امروز امکانات و ظرفیت وجود نداشت؛ امروز هم می‌توانیم سختی‌ها را به فرصت طلایی تبدیل کنیم و با بهره گیری از آنها مشکلات موجود را از پیش پا برداریم.

حاجی بابایی در پایان گفت: باید در سال ۹۹ دست به دست هم بدهیم و با شعار مقام معظم رهبری که هم راستا با با اقتصاد مقاومتی است گام بلندی برای رفع مشکلات برداریم.

منبع:مهر


کد مطلب: 722639

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/722639/حاجی-بابایی-جلوی-قاچاق-کالا-گرفته-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com