پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱۲۶
روحانی:

مردم از فردا آمادگی سختگیری‌ها را داشته باشند/ تصمیمات سخت برای حفاظت از جان مردم است

چهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 722574
رئیس جمهور با اشاره به تدوین طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای سختگیری‌های بیشتر در زمینه سفرها، گفت: این ابلاغ ممکن است سختگیرانه باشد و برای سفرها مشکلات و محدودیت‌هایی را ایجاد خواهد کرد و از سفرهای موج بعدی ممانعت کند، اما این تصمیمات سخت برای حفاظت از جان مردم است.
مردم از فردا آمادگی سختگیری‌ها را داشته باشند/ تصمیمات سخت برای حفاظت از جان مردم است
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه صبح امروز (چهارشنبه) هیأت دولت، ضمن اشاره به اینکه همزمان باید با ویروس کرونا مبارزه کرد و هم باید مواد مورد نیاز مردم را فراهم کرد،گفت: ما در روزهای گذشته مجبور شدیم بخش زیادی از فعالیت اقتصادی را در بخش بزرگی از کشور تعطیل کنیم و دلیل آن هم اهمیت سلامت مردم برایمان است.

وی ادامه داد: از ۲ میلیون و چهارصد و پنجاه هزار کارمند دولت، بخش اعظم سر کار نیستند و  به جز یک اقلیتی همه تعطیل شدند؛ در بخش بهداشت و درمان که با تمام وجود در حال کار و فعالیت هستند. ما گفتیم یک سوم کارمندان بصورت گردشی سرکار بیایدند که این کار هم به خوبی دارد انجام می‌شود.

روحانی با اشاره به اهمیت حضور تعدادی از کارکنان دولت، خاطر نشان کرد: این حضور برای آن است که ناچار هستیم آب، برق و انرژی و مواد غذایی را تامین کنیم و محصولات کشاورزی را به بازار برسانیم و همه آنهایی که برای تولید کار می‌کنند و همه کارخانجاتی که مواد خوراکی و مواد شوینده لازم را تولید می‌کنند باید بتوانند به شکل حداکثری به فعالیت خودشان  ادامه بدهند برای اینکه نیازهای مردم تامین شود.

**مردم برای تامین نیازمندی‌های ضروری‌شان در یک شرایط مناسبی قرار دارند
وی بیان داشت: بنابر این باید توجه کنیم که هم نیاز داریم به اینکه بخش اعظم مردم در خانه بمانند و هم یک اقلیت کوچکی برای تامین نیازمندی‌های ضروری مردم کنار فعالیت‌های اقتصادی و کارگاه‌های تولیدی خودشان باشند.

روحانی تاکید کرد: این کار به خوبی در حال انجام گرفتن است. امروز مردم برای تامین نیازمندی‌های ضروری‌شان در یک شرایط نسبتاً مناسبی قرار دارند. آن چیزی که ضرورت زندگی‌شان است در فروشگاه‌ها است و در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی بیان داشت: ما باید از همه رانندگانی که از مبدا بنادر کار می‌کنند و جنس‌ها را به کارخانه‌ها می‌رسانند و مواد را از کارخانه‌ها به مغازه‌ها می‌رسانند و در اختیار مردم قرار می‌دهند و همچنین از آن بخش ریل و هواپیما که محصولات لازم را در اختیار مردم قرار می‌دهند و پروازهای لازم را انجام می‌دهند نیز قدردانی کنیم.

رئیس جمهور اظهار داشت:  آنچه برای دارو و درمان مردم و برای مواد شوینده ضرورت دارد که ما از خارج تامین کنیم بدون استثنا ارز آن تامین می‌شود علیرغم اینکه ما مشکلات داریم و آنجایی که لازم است هواپیمای ما می‌رود و مواد لازم یا تجهیزات لازم پزشکی را وارد کشور می‌کند، ما از همه اینها باید تشکر و سپاسگزاری کنیم به خاطر کار عظیم و بزرگی که دارد انجام می‌گیرد.

وی گفت:در زمینه درمان و مراجعه مردم به پزشکان و کار غربالگری هم یک کار خوبی در کشور انجام گرفته و امروز تقریبا شناسایی می‌کنیم که چه کسانی به مراقبت بیشتر نیازمند هستند و یا لازم است که حتما باید در خانه بمانند ، چه کسانی باید به بیمارستان مراجعه کنند و چه کسانی باید در بخش‌ مراقبت‌های ویژه باشند. یعنی غربالگری پیشاپیش به ما کمک می‌کند ما یک قدم جلو برمی‌داریم نسبت به آینده ۵ یا ۱۰ روز آینده. کار مجموعه کادر پزشکی ما هم کار عظیم و بزرگی بوده در سراسر کشور تلاش می‌کنند.

رئیس جمهور تصریح کرد: همه بخش‌های مختلف امروز تلاش می‌کنند برای اینکه نیازمندی‌های مردم در زمینه بهداشت و درمان تامین شود. البته پیداست بار اصلی مسوولیت به دوش وزارت بهداشت و درمان، پزشکان عزیز، پرستاران عزیز و  کادر پزشکی ما است که آنها این مسوولیت را انجام می‌دهند.

روحانی اظهار داشت: به‌رغم مشکلاتی که ما داریم، آنچه برای دارو، درمان مردم، مواد شوینده ضرورت دارد که ما از خارج تامین کنیم، ارز آن بدون استثنا تامین می‌شود. آنجایی که لازم است هواپیمای ما می‌رود و مواد لازم یا تجهیزات لازم پزشکی را وارد کشور می‌کند ما باید به دلیل کار عظیمی که در این خصوص در حال انجام است باید از همه اینها قدردانی کنیم.

رئیس جمهور در خصوص روند درمان بیماری کرونا در کشور، گفت: در زمینه درمان و مراجعه مردم به پزشکان یک کار خوبی در کشور در حال انجام است و تقریبا داریم غربالگری می‌کنیم که چه کسانی باید در خانه بمانند و چه کسانی باید به پزشک مراجعه کنند. به حمد الله تا امروز کمبود تخت، پرستار و پزشک نداریم. 

روحانی با بیان اینکه ۶۰ درصد تخت بیمارستانی ما در مشهد خالی است و ۳۰ درصد از تخت‌های بخش ویژه هم جای خالی دارد، عنوان کرد: دستورالعمل اولیه ما این بوده که هر کشوری می‌خواهد در زمینه مبارزه با کرونا به ما کمک کند، آن را دریافت می کنیم و هر کشوری هم از ما کمک بخواهد در حد توان به آنها هم کمک می‌کنیم.

وی با تشکر از وزارت امور خارجه، گفت: وزارت امور خارجه طرح نه به تحریم را راه انداخته است و تلاش بر این است که پول‌های بلوکه شده ما آزاد شود. از آن طرف هم وزارت خارجه یک تلاش بسیار خوبی شروع کرده برای حرکت افکار عمومی و نه گفتن به تحریم، الان در شورای امنیت سازمان ملل هم این بحث مطرح است که یک مصوبه‌ای به تصویب برسد که در شرایط کرونا همه تحریم‌ها کنار زده شود و در این زمینه فعال هستند.

روحانی اظهار داشت: من با یکی از کشورهایی که عضو غیردائم بود تلفنی صحبت کردم و می‌گفت طرح ما آماده هست دنبال این هستیم که در شورای امنیت مطرح کنیم. تلاش بر این است که پول‌های مسدود شده ما در کشورهای مختلف در این شرایط آزاد شود، قدم‌های خوبی هم در این زمینه دارد برداشته می‌شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه همه مقامات از مردم درخواست کردند در این ایام مردم به سفر نروند، تصریح کرد: دیروز آماری که استاندار خراسان رضوی به من  داد نشان می‌دهد مردم همراهی کرده اند و استاندار خراسان رضوی گزارش داد که ۷۸ درصد سفرها در این استان کاهش پیدا کرده است. این به معنای همکاری خوب در کشور است.

وی در این باره اضافه کرد: آماری که می‌داد می‌گفت خطوط ریلی ما امسال نسبت به سال‌های گذشته 85درصد مسافر کمتر به مشهد آورده ، پروازهای هواپیمایی ما و سفرهای هوایی 88 درصد کاهش پیدا کرده و این همه به معنی همکاری مردم است.

رئیس قوه مجریه تاکید کرد: اینکه ۷۸ درصد مردمی که عاشق علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) بودند و دلشان می‌خواست در ایام روزهای اول سال در کنار مرقد مطهر آن حضرت باشند گوش کردند به آنچه که دولت ، مسوولین، پزشکان و علما توصیه و تاکید کردند و ۷۸ درصد مردم نرفتند این بدان معنا است که همکاری خوبی در کشور انجام می‌گیرد و این همکاری باید ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: دیروز در ستاد مبارزه با کرونا یک بحث مفصلی شد که سخت‌گیری‌ها باید بیشتر شود. وزارت بهداشت و درمان یک طرحی را تحت عنوان فاصله گذاری اجتماعی آورده بود و گفته بود در برخی از جاها باید سخت‌گیری‌های بیشتری انجام دهیم. دیروز بحث کردیم چون این موضوع مقداری به تخصص و دقت بیشتر نیاز داشت این امر به کمیته امنیتی- اجتماعی محول شد که به ریاست وزیر کشور برگزار می‌شود.

** تصمیمات سخت برای حفاظت از جان مردم است
وی بیان داشت: دیروز بعدازظهر تا آخر شب دیشب که با وزیر کشور در تماس بودم بحث‌های مفصلی آنجا صورت گرفت، طرحی آماده شده ، صبح هم دنبال می‌کردم تدوین این طرح تا ظهر طول می‌کشد.

روحانی ادامه داد: دیروز در ستاد ملی مبارزه با کرونا بحث مفصلی شد که سختگیری‌ها باید بیشتر شود و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را وزارت بهداشت آورده بود تا سختگیری‌های بیشتری در بعضی جاها اعمال شود، چون این طرح نیاز به بحث‌های تخصصی و دقت بیشتر داشت این امر به کمیته امنیتی اجتماعی که وزیر کشور مسئول آن است محول شد. طرحی آماده شده و تدوینش تا ظهر طول می‌کشد.

وی ادامه داد: بهر حال این طرح تصویب و ابلاغ خواهد شد و  این ابلاغ ممکن است سختگیرانه باشد، برای سفرها مشکلات و محدودیت‌هایی را ایجاد خواهد کرد و از مردم بخواهد که سریعتر به موطنشان برگردند و سفرهای موج بعدی ممانعت کند. این تصمیمات سخت برای حفاظت از جان آنها است و ممکن است همه پارک‌ها بسته شود، سیزده‌به‌در مثل سال‌های قبل نباشد، اما چاره‌ای بجز این نداریم.

روحانی تاکید کرد: بحث این است که مردم کمترین خسارت را از لحاظ جانی ببینند، حتی الامکان برای ضروریات زندگی‌شان دچار مشکل نشوند و این دوران را به حداقل زمان کوتاه کنیم. چون یک دورانی است باید این دوران را بگذرانیم. امروز کسب و کارها دچار مشکل است. یک دوره‌ای است که ۱۵ روز برای آن مد نظر قرار دادیم چند روز هم از آن ۱۵ روز گذشته است.

وی با تاکید بر اینکه سلامت مردم برای ما مهم است، اظهار داشت: ما باید موج دیگر کرونا را مدیریت کنیم و تا شنبه ۱۶ فروردین این طرح سختگیرانه باید اجرا شود. 

** مردم از فردا آمادگی سختگیری‌ها را داشته باشند
رئیس جمهور با اشاره به کمک دولت به صورت بسته های معیشتی، بیان داشت: مصوبات دیگری هم در زمینه کمک اقتصادی خواهیم داشت. هر توانی داشته باشیم استفاده خواهد شد. هر طرحی نیاز به کمک و مشارکت مردم دارد. اگر همه در کنار هم باشیم راحت تر انجام می شود. مردم باید از فردا آمادگی سخت گیری‌ها را داشته باشند.

وی ادامه داد: برای مسأله مالیات، چک، بیمه کارگران برای کارفرماها که می‌توانند مهلت دهیم. اینها همه مصوباتی بوده که تصمیم گرفتیم و ابلاغ کردیم. مصوبات دیگری هم خواهیم داشت. فردا هم جلسه ویژه همین بخش اقتصادی در این زمینه است. هر توانی داشته باشیم از توان دولت و امکان کشور استفاده خواهد شد برای اینکه مردم در فشار کمتری باشند.

رئیس جمهور گفت: اما در عین حال هر طرحی بخواهد موفق شود، کمک و مشارکت شما مردم عزیز را نیاز دارد. یعنی اگر شماها همه پای کار باشید و همه دولت را یاری و کمک کنید و همه کنار هم باشیم، راحت‌ می‌توانیم اجرا کنیم ولی اگر عده‌ای از مردم نخواهند، خیلی کار سخت‌تر می‌شود. اما در عین حال یک سخت گیری‌هایی از فردا اجرا و عمل می‌شود. مردم باید آمادگی برای این سختگیری‌ها داشته باشند بخاطر ضرورتی که برای زندگی آنها بوده است.

وی بیان داشت: این چند روز در بخش‌هایی از کشور بارندگی داشتیم و این بارندگی‌ها شدید بود و منجر به سیلاب‌ها شد، اینجا باید تشکر کنم از همه آنهایی که به امداد شتافتند برای این مردم عزیز، استاندارها ، فرماندارها و ستاد بحران همه پای کار هستند، وزارتخانه‌های مربوطه پای کار هستند که آب و برق مورد نیاز مردم تامین شود.

روحانی افزود: برای اینکه پل‌ها بتواند زودتر مرمت شود و مردم عبور و مرور خود را انجام دهند، کار خوبی انجام گرفته، در ۳ استان گرفتاری‌مان بیشتر است. سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان. ان‌شاء الله این تلاش‌ها هم انجام می‌گیرد برای اینکه تسریع شود در کاهش خسارت‌های مردم اقداماتی در نظر گرفته شود، اعتباراتی که مورد نیاز است همه را مصوب خواهیم کرد و در اختیار قرار می‌دهیم و ان‌شاء الله این خسارت‌ها را ترمیم می کنیم. مردم عزیز ما هم در این زمینه به کمک استان‌هایی بشتابند که این روزها سختی‌های زیادی دارند و تحت فشار هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شما که میگفتی آمار مبتلایان و فوتی ها کم شده ، آدم‌کدوم‌حرفتون رو باور کنه
ب
Iran, Islamic Republic of
چرا ایشان از اول جلو کار اساسی را گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اگر از روز اول سخت گیری می کردند تا حالا بحران کرونا جمع شده بود.
44
Iran, Islamic Republic of
...
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
کار اساسی کردند...
ح
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی اگر پزشک کم نداریم چرا پزشکان بدون مرز را راه دادید که اطمینانی به آنها نیست
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
صادق
Iran, Islamic Republic of
...
Netherlands
200 هزارتومان که نشد کمک معیشت
اون هم به چه جمعیتی پرداخت میشه؟
همه بجز حقوق بگیران دولتی رو باید شامل بشه
15 روز کاسبی یک مغازه دار در کمترین حالت بابت مطابق حداقل حقوق محاسبه بشه
Iran, Islamic Republic of
خب به تو که توی هلندی باید یورو بدن خوبه؟
Iran, Islamic Republic of
کار بسیار مناسبی است درود به سرداران سلامت بویژه دکتر نمکی و سایر مدافعین سلامت
United Arab Emirates
کم شدن قدرت اقتصادی مغازه‌دارها تازه شده مثل کارمندان در روزهایی که با هر حرفی این مغازه‌دارها تصادعدی می‌کشیدند روی قیمت کالاها....
Iran, Islamic Republic of
سخت گیری کدومه؟
گویا ایشان هنوز براش جانیفتاده که زندگی مردم با این بیماری و فوتی ها مختل شده و بدترهم میشه
بابا مثل همه جای دنیا مردم رو مجبورکنید به مسافرت نروند. اگر یکسال به مسافرت نروند آسمان به زمین میاد؟!
بس کنید شعاردادن رو عمل کنید عمل.....
United States
پلیس هندوستان هرکی بیاد بیرون با چماق میزنه!!!,,,,,,,,,
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
بله بزرگوار ما اگه یکسال مسافرت نریم هیچ اتفاق خاصی نمی افته متاسفانه....
کوهی
Iran, Islamic Republic of
اگر در اواخر سال گذشته عوارضی های بین جاده ای کشور را به 300 هزار تومان می رساندندهیچ گونه مسافرتی انجام نمی شد
ب
Iran, Islamic Republic of
... چرا از اول کار مثل تمام دنیا از خروج بعضی آدم هایی که نمی فهمند جلو گیری نکردین چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
بی تدبیری
Iran, Islamic Republic of
در اوج بحران کرونا 2 تا بزرگراه افتتاح کردند که باعث ترغیب مردم به سفر رفتن شد.
Iran, Islamic Republic of
تمام دنیا از اول قرنطینه نکردند همین ترامپ و جانسون و مکرون و مرکل وقتی همه گیری گسترده شد قرنطینه کردند ..
کوهی
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
اینکارها را قبل بروز اینهمه مشکل باید انجام میدادند نوش دارو بعد از مرگ سهراب اکثر مردم که در وضعیت معیشتی بدی هستند کمک معیشتی نگرفتند...
Iran, Islamic Republic of
عجب ...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
حمید
حسن روحانی چرا ادارات را تعطیل نمیکنه
Iran, Islamic Republic of
ازسال 1392 تاکنون سالانه بیش از 999 هزار در مورد عملکرد دولت روحانی در رسانه ها و... اعتراض شده است ولی متاسفانه هیچ توجهی نکرده است.
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی، گفت وگو شما تاکنون مردم ایران را گرفتار کرده است.
آقای روحانی، مذاکره شما تاکنون مردم ایران را گرفتار کرده است.
Iran, Islamic Republic of
دو سال گذشت متاسفانه چرا با گران فروشان درسراسرکشور برخورد نمی شود و نمی کند.
Iran, Islamic Republic of
مشکلات اقتصادی مردم و کشور هیچ ارتباطی به ترامپ ندارد چون آمریکا ازسال 1332 تاکنون درامور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند.
Iran, Islamic Republic of
آقای حسن روحانی باید به مردم ایران توضیح و پاسخ دهد قرار بود با حل مسئله هسته ای تحریم ها غیرقانونی و غیرانسانی بر داشته شود اما دولت جنایتکار شماره یک آمریکا به درخواست رژیم صهیونیستی و از دریافت رشوه از عربستان سعودی، امارات و بحرین تحریم ها را بیشترکرد.
Iran, Islamic Republic of
چرا حسن روحانی درباره دخالت و مداخله آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل درنارامی های و اغتشاشات اخیر حرف نمی زند سکوت اختیارکرده است؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دولت یا نمی‌تواند و یا نمی‌خواهد کاری برای حل مشکلات انجام دهد
دولت یا نمی‌تواند و یا نمی‌خواهد کار جدی برای حل مشکلات اقتصادی انجام دهد و برنامه ای در این زمینه ندارد.
Iran, Islamic Republic of
در دوران جنگ تحمیلی اوضاع اقتصادی مردم بهتر بود!
در دوران جنگ تحمیلی با وجود اقتصاد آسیب‌‌پذیری که داشتیم و هر روز در صادرات نفت مشکلاتی پیش می‌آمد و نیز پالایشگاه‌ها هدف حملات دشمن قرار می‌گرفت، چنان مدیریتی در جامعه اعمال می‌شد که مردم فشارهای اقتصادی را کمتر احساس می‌کردند. حالا با وجود گذشت این همه سال و پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور، چرا مردم باید این همه فشارهای اقتصادی را تحمل کنند؟
Oman
...
Romania
از پرداخت یارانه کرونا به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی خبری نیست چرا؟!
Oman
کرونا دقیقا چه تاثیری بر درآمدشون داشت؟
Iran, Islamic Republic of
سه کودک در کردستان مبتلا به کرونا شدند/ آخرین آمار ۲۹۷ نفر

آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان از ۲۷۸ نفر در روز گذشته به ۲۹۷ نفر افزایش یافت.
Iran, Islamic Republic of
توقیف محموله ژل ضد عفونی در نجف آباد

محموله ژل ضد عفونی در نجف آباد توقیف شد.
Iran, Islamic Republic of
با اشاره به اقدامات ارتش در مبارزه با ویروس کرونا
ارتش تا ریشه‌کن شدن ویروس کرونا در کنار مردم ایستاده است

فرمانده نیروی هوایی ارتش: ارتش امروز در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و تا ریشه‌کن شدن ویروس کرونا تا آخرین نفس در کنار مردم ایستاده است.
Iran, Islamic Republic of
با حداقل حقوق ورودی
واردات ۲۷ قلم کالای پزشکی مقابله با کرونا

گمرک ایران لیست تجهیزات پزشکی با حقوق ورودی ۵ درصد را اعلام کرد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مرگ ۸۲ یزدی به دلیل ابتلا به کرونا

استاندار یزد در نخستین نشست خبری خود در سال ۹۹ گفت: کرونا تاکنون جان ۸۲ یزدی را گرفته است، به هیچ عنوان مهمان نمی‌پذیریم.
Iran, Islamic Republic of
کشف مواد نیروزا جهت ورزش بدنسازی در رودهن

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف مواد نیروزا جهت ورزش بدنسازی در رودهن با ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال خبر داد.
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
پراید ۶۵ میلیون شد/ آقای روحانی واقعا مچکریم!
نتایج نشان می‌دهد قیمت خودروهای پرتقاضای بازار ایران به‌طور میانگین طی دوره ۶ساله دولت روحانی رشد 297 درصدی را تجربه کرده است.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
پراید ۶۵ میلیون ثابت کرد که توافق هسته ای، برجام، دولت روحانی و مسئولین عامل اصلی مشکلات مردم و کشور بوده است، نه آمریکا!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
عمده مشکلات کشور به خاطر فشار خارجی است (تحریم ها) و ربطی به این دولت و دولت آینده و دولت گذشته ندارد و ما تا راهی برای رهایی از تحریم ها پیدا نکنیم این مشکلات باقی است و دولت بعد هم درگیر خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
نرخ منطقی گوشت گوسفندی به خاطر تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی ۷۵ هزار تومان شده است/ نرخ منطقی گوشت گوسفندی ازسال 1397 تاکنون درسراسرکشورغیرقانونی بوده است و نمایندگان مجلس تاکنون اختیار کرده اند؟.
Iran, Islamic Republic of
متامسفانه کشور ما تاکنون هیچ گزینه دربرابرمقابل تحریم های آمریکا و اروپا وجود ندارد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی دلار را زیر سه هزار تومان تحویل گرفت. بیخود عدد سه و پانصد را نوشته اید
Iran, Islamic Republic of
افتخار دولت روحانی ثبات دلار روی ۱۴ هزار تومان است!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
آهن با سکوت دولت روحانی باز هم گران شد/ هر کیلو میلگرد 7 هزار تومان
Iran, Islamic Republic of
کشف ۵۰۰ هزار ماسک از یک خانه
Iran, Islamic Republic of
دلار به خاطر توافق هسته ای و برجام دولت روحانی و ظریف و عراقچی ۱۴ هزار و ۷۵۲ تومان شده است.
Iran, Islamic Republic of
حسن روحانی تاکنون ثابت کرد که در برابر قشارهای آمریکا و متحدانش ناتوان بوده است.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ظریف تاکنون ثابت کرد که در برابر فشارهای آمریکا و متحدانش ناتوان بوده است.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
90 درصد مردم ایران ازعملکرد روحانی ناراضی هستند.
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم مجلس جدید با اصلاح قوانین اصلی از جمله قانون کار فعلی که بنظز بنده کارفرما عامل اصلی بیکاری و عدم رغبت کارفرمایان به جذب کارگران است شود.
Iran, Islamic Republic of
افزایش قیمت ها ناشی از بی نظارتی است
Iran, Islamic Republic of
مشکلات کشور با مدیریت جهادی و انقلابی قابل حل است
حل مشکلات مردم و کشور وظیفه دولت و مجلس بوده است ولی متاسفانه دولت و مجلس تاکنون برای حل مشکلات مرد م و کشور نکردند.
Iran, Islamic Republic of
طلا دو درصد دیگر گران شد
Iran, Islamic Republic of
داروخانه‌های متخلف 2تا 5 برابر میزان گرانفروشی جریمه می‌شوند
Iran, Islamic Republic of
از همان ابتدا از لیست سیاه FATF خارج نشده بودیم!
Iran, Islamic Republic of
آقای حسن روحانی باید به مردم ایران توصیح و پاسخ بدهد بسته حمایتی کرونا برای چه کسانی واریز شد؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کاهش 70 درصدی مسافران نوروزی در گیلان/ شاید کرونا تا شهریور مهمان ایرانی‌ها باشد
Iran, Islamic Republic of
اعزام محموله یک میلیاردی کمک های مردمی گیلان به کرمان
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
برای مساعدت با هموطنان
شهرک‌های صنعتی امکانات خود را به سیل زدگان اختصاص دهند...
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
چرا ایران پیشنهاد کمک آمریکا برای مقابله با کرونا را نپذیرفت؟
روزنامه رای الیوم طی گزارشی به دلایل رد پیشنهاد کمک آمریکا برای مقابله با ویروس کرونا از سوی دولت ایران اشاره کرده است.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
از سرنگونی پهپاد ۲۰۰ میلیون دلاری آمریکا تا تحریم بی‌اثر ۸ فرمانده سپاه
Iran, Islamic Republic of
تا امروز ۱۲ هزار و ۸۲۴ نفر از مردم انگلیس، دادخواست تعلیق تحریم‌های علیه ایران را امضا کرده‌اند
Iran, Islamic Republic of
کدام داروها به درمان ویروس کرونا کمک می‌کند؟
Iran, Islamic Republic of
ارتش تا ریشه‌کن شدن ویروس کرونا در کنار مردم ایستاده است
Iran, Islamic Republic of
تخت‌روانچی خواستار عدم همراهی کشورها با تحریم‌های آمریکا علیه ایران شد
Iran, Islamic Republic of
بعیدی‌نژاد: امیدواریم لندن توان خود را برای لغو تحریم‌ها به کار گیرد
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
رحمانی فضلی:
پارک‌ها و فروشگاه‌های بزرگ تعطیل می‌شوند
وزیر کشور گفت: قرار است مراکز مهم و پرتجمع نظیر بوستان‌ها و پارک‌ها و فروشگاه‌های بزرگ تعطیل شوند، البته فروشگاه‌هایی که مایحتاج عمومی مردم را ارائه خواهند داد به فعالیت خود ادامه می دهند.
Iran, Islamic Republic of
شهادت ۴۳ تن از کادر بهداشتی و درمانی کشور در مقابله با کرونا
شهادت ۴۳ تن از کادر بهداشتی و درمانی کشور در مقابله با کرونا
چهارشنبه 6 فروردين 1399 - 16:00

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: وزیر بهداشت هیأت چهار نفر را صرفاً با ماموریت نظارت بر محموله‌های ارسالی منصوب کرده است و این هیأت در روند ورود و توزیع محموله‌ها نظارت دارد.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
.....
United States
.....
United States
...
United Arab Emirates
همه وعده های انتخاباتی‌ روحانی/ مردم وعده‌ها را فراموش نمی‌کنند..
United Arab Emirates
...
United Arab Emirates
قیمت انواع ماشین لباسشویی در بازار ازسال 1397 تاکنون غیرقانونی است.

قیمت انواع ماشین لباسشویی در بازار؟ +جدول

۱۳۹۹/۰۱/۰۶ ۱۷:۰۵:۳۱

فرتاک نیوز : آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت پرفروش‌ترین انواع ماشین لباسشویی دربازار تهران است. شایان ذکر است که این نرخ‌ها ممکن است بر اساس برخی امکانات جانبی و خدمات پس از فروش در مناطق مختلف شهر تا ۱۰ درصد تفاوت قیمت داشته باشد.
Iran, Islamic Republic of
۵۰ درصد مردم کشور نیاز به حمایت دولت دارند/ دولت نباید به پرداخت یارانه کرونا، به ۳ میلیون نفر بسنده کند
Iran, Islamic Republic of
بیش از ۶۰ میلیون نفر بسته معیشتی دریافت می‌کنند
چه کسانی مشمول یارانه کرونایی شدند؟ | جزئیات نحوه پرداخت یارانه
Iran, Islamic Republic of
ترامپ اکنون همان کارهایی را انجام می‌دهد که کلینتون را به خاطر آنها سرزنش می‌کرد
United Kingdom
...
United Kingdom
تهران به شدت آلوده شده و ناچارا خروج از تهران را ببندند.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
عدم واریز یارانه معیشتی به حساب بسیاری از اقشار مختلف مردم
Iran, Islamic Republic of
کشف 54 هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در سال 98 در گمرک/ آیا آمریکا مقصر است یا دولت روحانی!
Iran, Islamic Republic of
کشف انبار احتکار لوازم ضدعفونی کننده در آذرشهر
فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر از کشف انبار احتکار اسپری و الکل ضدعفونی کننده خبر داد.

تاریخ: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
Iran, Islamic Republic of
.....
Romania
.....
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
از همون روز اول باید سخت می گرفتی جناب رئیس جمهور، چون همیشه افراد قانون گریز و بی مبالات باعث خسران بقیه می شن.
United Arab Emirates
به حقوق کارمندان، کارگران و بازنشستگان 10 درصد اضافه شده ولی تورم واقعی به بالای 40 درصد رسیده است. دولتمردان به جای اینکه رویشان را از واقعیت کشور برگردانند، قیمتها را به گذشته برگردانند یا فکری برای افزایش حقوق ما حقوقبگیران بکنند.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
با بي تدبيري... جان مردم رو به خطر مي اندازن
United Kingdom
از شنبه همه چیز عادی میشود
؟
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
...
United Kingdom
...