شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۳

کمک رونالدو به بیماران کرونایی

چهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 722570
کریستیانو رونالدو برای کمک به هم وطنان کرونایی خود، ۳۵ تخت مجهز را به بیمارستان‌های کشور پرتغال اهدا کرد.
کمک رونالدو به بیماران کرونایی
به گزارش جهان نيوز، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس به همراه خورخه مندس مدیر برنامه‌اش برای تجهیز بیمارستان‌های کشور پرتغال، به منظور کمک به بیماران مبتلا به ویروس کرونا ۳۵ تخت مجهز اهدا کردند.

این ۲ نفر، ۲۰ تخت بیمارستانی مجهز را به بیمارستان دانشگاهی لیسبون شمالی که شامل مراکز درمانی سانتاماریا و پالیدو والنته کشور پرتغال می شود را اهدا کردند.

رونالدو و مدیر برنامه‌اش همچنین ۱۵ تخت بیمارستانی مجهز دیگر را هم به مرکز مراقبت‌های ویژه بیمارستان سانتوآنتونیو شهر پورتو اهدا کردند. قرار بر این پس از از بین رفتن ویروس کرونا هم این تخت‌های ویژه مراقبتی با نام‌های کریستیانو رونالدو و خورخه مندس در این بیمارستان باقی بماند.

تجهیزات ارسالی رونالدو شامل تخت خواب، دستگاه‌های تهویه مطبوع، مانیتورهای نشان دهنده ضربان قلب، سرنگ‌های تزریق و سایر تجهیزات ضروری برای مراقبت از بیماران کرونایی است.

پیش از این رونالدو ۲۰۰ هزار لباس ویژه و ۳ دستگاه تهویه مطبوع را برای کمک به موسسه پزشکی سائو جائو در شهر پورتو پرتغال اهدا کرده بود. او در نظر دارد تا در روزهای آینده ۵۰ هزار ماسک تهیه کرده و به همراه کمک‌های مالی به سایر بیمارستان‌های کشور پرتغال اهدا کند.

البته کریستیانو رونالدو در عمل به کارهای خیر‌خواهانه همیشه پیش قدم بوده است. برای مثال در زلزله هولناک کشور نپال در سال ۲۰۱۵ او مبلغ ۵ میلیون پوند به زلزله زدگان کمک کرد.

ستاره یوونتوس پس از این که نتیجه تست کرونا دنیل روگانی مدافع تیم یوونتوس مثبت اعلام شد خود را در جزیره مادیرا قرنطینه کرد. البته بعد از روگانی نتیجه تست کرونا پائولو دیبالا و بلیز متویدی دیگر هم‌تیمی‌های رونالدو هم مثبت اعلام شد.

دولت پرتغال از روز پنج‌شنبه هفته گذشته وضعیت اضطراری را در این کشور اعلام کرد. این کشور با ۲۳۶۲ مبتلا به کرونا و ۳۳ کشته، اوضاع نابسامانی دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دايي ياد بگير پول زلزله زد ها چي شد
Iran, Islamic Republic of
......
سرور
Iran, Islamic Republic of
آفرین.