جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

نتانیاهو دستور تعطیلی همه مراکز را صادر کرد

سه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب: 722531
نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که حمل و نقل عمومی و مراکز خرید در اراضی اشغالی باید تعطیل شود.
نتانیاهو دستور تعطیلی همه مراکز را صادر کرد
به گزارش جهان نيوز، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان نشست خود با مسئولان وزارتخانه‌های بهداشت، امنیت و امور مالی اعلام کرد که حرکت وسائل نقلیه عمومی در اراضی اشغالی باید متوقف شود.

وی افزود: هم چنین تمام مراکز خرید به جز داروخانه ها و سوپر مارکت ها باید تعطیل شود.

این اقدام مسئولان رژیم صهیونیستی در سایه افزایش قابل توجه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در اراضی اشغالی که به 1442 نفر رسیده صورت می گیرد.

هم چنین دستورات جدیدی در خصوص عدم خروج صهیونیستها از منازل خود برای ممانعت از گسترش ویروس کرونا صادر شده است. آنها فقط برای خرید غذا یا دارو یا دریافت خدمات پزشکی می توانند از منزل خارج شوند.

پیش از این مسئولان رژیم صهیونیستی اعلام کرده بودند که احتمالا هزاران صهیونیست به دستگاه های تنفسی احتیاج پیدا خواهند کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کرونا آمریکا می‌تواند ۱۰ هزار اسرائیلی را به کام مرگ بکشاند
Iran, Islamic Republic of
تحریم تسلیحاتی آلمان علیه عربستان تمدید شد
United States
این ویروس تولید آمریکا و اسرائیل علیه ایران است و چون ژن ایتالیایی ها و اسپانیایی ها و فرانسوی ها و چینی ها و آلمانی ها و آمریکایی ها و اسرائیلی ها شبیه ژن ایرانی هاست!!!! آنها نیز گرفتار شده اند!!! فقط روی روسها و اروپای شرقی ها و هندی ها تاثیر کمتری دارد!!