پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۵
۳۵۹
واکنش شریعتمداری به اعزام پزشکان بدون مرز به ایران:

پزشکان ظاهراً بدون مرز از کدام مرز اجازه ورود گرفته‌اند؟ / آقایان باید توضیح بدهند با کدام عقل سلیم و نگاه عاقلانه ای می توان به دولتی که بارها علیه جان مردم ایران دست به توطئه زده است اعتمادکرد ؟!

سه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 722520
سئوال این است که این خطا و یا دستکم , این بی احتیاطی خطرناک نسبت به جان و سلامت مردم را چه کسانی مرتکب شده اند و این پزشکان ظاهراً “بدون مرز “ ! از کدام مرز اجازه ورود گرفته اند و آیا با غرض همراه نیستند ؟!
پزشکان ظاهراً بدون مرز از کدام مرز اجازه ورود گرفته‌اند؟ / آقایان باید توضیح بدهند با کدام عقل سلیم و نگاه عاقلانه ای می توان به دولتی که بارها علیه جان مردم ایران دست به توطئه زده است اعتمادکرد ؟!
به گزارش جهان نيوز، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در واکنش به اعزام پزشکان بدون مرز به کشورمان گفت: شاید  این برداشت درباره  «اعزام پزشکان بدون مرز “ به کشورمان  بدبینانه تلقی شود ولی بدبینی اگر برخاسته از احتیاط باشد نه فقط ناشایسته  نیست که “ شرط عقل “  نیز هست . کمک رسانی و همدردی با دیگران، هنگامی که پای فاجعه‌ای در میان است یکی از بدیهی‌ترین نشانه‌های انسانیت و نوعدوستی است و صد البته شایسته تقدیر و تمجید . اما اگر نشانه‌های قابل توجهی به این احتمال دامن بزند که نوعدوستی و همدردی یاد شده پوششی برای اهداف غیر انسانی است، نباید جانب احتیاط را از دست داد، مخصوصاً هنگامی که پای سلامت و جان انسان‌ها در میان باشد .

شریعتمداری تصریح کرد:  دولت فرانسه کارنامه سیاهی در دشمنی و کینه توزی علیه ایران اسلامی و مردم این مرز و بوم دارد که حتی فهرست آن نیز به درازا می‌کشد . فرانسه در سال ۱۹۷۴ (۱۳۵۵) با دریافت وام یک میلیارد دلاری از ایران متعهد شد که ۱۰ درصد مالکیت کارخانه بزرگ غنی سازی اورانیوم ( اورودیف) را به کشورمان واگذار کند که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تعهد خود را نادیده گرفت و حتی حاضر نشده است بدهی خود را به ایران پس بدهد . فرانسه در جنگ تحمیلی انبوهی از تسلیحات پیشرفته و مدرن را در اختیار صدام گذاشت که جنگنده های پیشرفته میراژ ۲۰۰۰ , سوپر اتاندارد , بمب های شیمیائی از جمله آنهاست و حتی مطابق اسناد موجود به صدام پیشنهاد بمب اتم نیز داده بود .میزان ارسال جنگ افزارهای مدرن از فرانسه به عراق تا آنجا بود که آلن فریدمن نوشته بود اگر ارسال سلاح از فرانسه به عراق متوقف شود , صدام ظرف ۳ هفته نابود خواهد شد .

مدیرمسئول روزنامه کیهان ادامه داد: در سال های ۱۳۶۲ و ۱۳۶۳ انستیتو  “مریو “ فرانسه خون های آلوده به ویروس H I V ‏( ویروس ایدز) به ایران فرستاد که ۹۷۶ بیمار هموفیلی را مبتلا کرده بود ــ توجه کنید که این خون های آلوده در اوج جنگ تحمیلی و در حالی فرستاده شده بود که فرانسه همزمان ,  مدرن ترین تسلیحات کشتار جمعی را نیز در اختیار صدام گذاشته  بود ــ  فرانسه به سازمان منافقین که رسماً و علناً به ترور هزاران تن از مردم ایران اعتراف کرده است پناهندگی سیاسی داد و هنوز هم اصلی ترین پایگاه این گروه تروریست است .

وی افزود: هیچ گروه تروریستی و هیچیک از دشمنان ایران اسلامی را نمی توان نام برد که در فرانسه پایگاه و دفتر و دستک نداشته باشد! در جریان فتنه آمریکائی اسرائیلی ۸۸ دولت فرانسه رسما از فتنه گران که آشکارا شعار براندازی می دادند حمایت کرد و نیکلا سارکوزی رئیس جمهور وقت فرانسه اعلام کرد در انتخابات تقلب شده! و فرانسه باهمه توان از جنبش سبز ــ بخوانید پادو های رسماً اعلام شده آمریکا و اسرائیل ــ حمایت می کنیم! دولت فرانسه در جریان مذاکرات هسته ای سخت ترین و کینه توزانه ترین مواضع را علیه ایران داشت . فرانسه در سال ۲۰۱۲  طرح تحریم فرآورده های نفتی ایران را به اتحادیه اروپا پیشنهاد کرد که نهایتا با اصرار فاویوس از سوی این اتحادیه پذیرفته و عملیاتی شد  و … دهها نمونه دیگر از کینه توزی ها و دشمنی های آشکار فرانسه علیه ایران و ایرانیان  که شرح آن مثنوی هفتاد من کاغذ است و به درازا می کشد .

شریعتمداری گفت: اکنون باید از مسئولانی که با اعزام این گروه به کشورمان موافقت کرده اند پرسید در حالی که فرانسه بارها ــ و در عمل ــ  دشمنی و کینه توزی خود علیه مردم ایران را نشان داده است , آقایان با چه تضمینی به گروه اعزامی یاد شده اجازه ورود به کشورمان را داده اند ؟! و با کدام دلیل قابل قبولی حضور آنان را بیرون از دشمنی های پی درپی آنها ارزیابی کرده اند؟! آقایان باید توضیح بدهند با کدام عقل سلیم و نگاه عاقلانه ای می توان به دولتی که بارها علیه جان مردم ایران دست به توطئه زده است اعتمادکرد ؟! آیا تحویل انبوه سلاح های کشتار جمعی به صدام برای قتل عام مردم ایران نبوده است ؟! آیا با ارسال خون های آلوده به ایران قصد جان مردم کشورمان را نداشته اند ؟! آیا حمایت آشکار از تمامی گرو های تروریستی که آشکارا  به قتل مردم بی گناه کشورمان اعتراف داشته و دارند, آقایان را در پذیرش این گروه به تردید نینداخته است ؟!

مدیرمسئول روزنامه کیهان ادامه داد: از سوی دیگر ,  ورود این گروه به ایران در حالی است که  پزشکان و کادر درمانی جمهوری اسلامی ایران ضمن آن که در سطح جهان از برجسته ترین ها هستند , در مقابله با ویروس کرونا نیز از آمریکا و اروپا پیش گرفته اند و بسیار بعید است که پزشکان اعزامی تخصصی همپای آنان داشته باشند . آمریکا و اروپا هم اکنون اعتراف می کنند که از توان و تجهیزات لازم برای مقابله با کرونا برخوردار نیستند و حتی در تشخیص بیماران مبتلا به کرونا نیز مشکلات فراوان تخصصی دارند .گفتنی است هنوز تیم پزشکان بدون مرز به ایران اعزام نشده بودندکه رسانه های غربی و عبری و عربی تبلیغات گسترده و پر حجمی را  درباره ضرورت این اعزام  و نیاز حیاتی ایران به حضور آنان تدارک دیده و با آب و تاب فراوان به آن پرداختند ! و از کشور و کادر درمانی کشورمان  ــ با عرض پوزش ــ چهره ای درمانده و وامانده به نمایش گذاشتند !

وی افزود: تا آنجا اطلاع داریم , وزارت بهداشت و وزیر محترم و فداکار آن , آقای دکتر نمکی و معاونین ایشان با اعزام این گروه موافق نبوده اند و بسیاری از متخصصان برجسته و پاکباخته کشورمان نیز حضور آنان را غیر ضروری و حتی اهانت به کادر درمانی ورزیده و جان برکف میهنمان می دانند که مخصوصاً در ماجرای اخیر  حماسه ای مثال زدنی از تخصص و تعهد را  رقم زده اند . بنابراین  سئوال این است که این خطا و یا دستکم , این بی احتیاطی خطرناک نسبت به جان و سلامت مردم را چه کسانی مرتکب شده اند و این پزشکان ظاهراً “بدون مرز “ ! از کدام مرز  اجازه ورود گرفته اند و آیا با غرض همراه نیستند ؟!

شریعتمداری در پایان گفت: همین دیروز رهبر معظم انقلاب درباره ادعای کمک آمریکا به ایران برای مقابله با ویروس کرونا , به این نکته دقیق و عالمانه اشاره داشتند که ; “ به آمریکایی‌ها هیچ اعتمادی نیست زیرا ممکن است داروهایی را ارسال کنند که ویروس را در ایران شایع‌تر و یا ماندگار کند و یا حتی ممکن است افرادی را به‌عنوان درمان‌کننده بفرستند تا ببینند اثرگذاری این ویروسی را که گفته می شود بخشی از آن فقط مخصوص ایران ساخته شده، چگونه بوده و اطلاعات خود را تکمیل و دشمنی خود را بیشتر کنند “ . آمریکا می داند که در ایران جائی ندارد و حضورش ناممکن است ولی آیا فرانسه همواره  با توطئه های آمریکا علیه ایران اسلامی همراه نبوده است و آیا مکرون با صراحت اعلام نکرده است که از تمامی طرح های آمریکا علیه کشورمان حمایت می کند ؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خون های آلوده به ایدز را فرانسه عمدی وارد ایران کرد. چرا دولت به اینها اعتماد می کند؟
United States
.
آقای شریعتمداری
با توجه به استدلالهای شما ، در تاریخ ایران هیچ کشوری به اندازه روسها به ایران خیانت نکرد. .
رر
Iran, Islamic Republic of
پوتين از اينطرف خدمت رهبر معظم انقلاب مي ايد با يك كادوي قراني! از اون طرف چند روز پس از ترور سردار معظم سليماني به اسراييل مي رود و در خانه نتانياهو دست در گردن او عكس يادگاري مي گيرد!؟
Iran, Islamic Republic of
خب که چی؟ پوتین کاسب است.مگر انتظاری غیر از این از وی باید داشت؟!
اما چه ربطی به خباثت فرانسوی ها داشت؟
Iran, Islamic Republic of
....
اینا پزشک نبودند چون .....
Iran, Islamic Republic of
اینا اگر پزشک بودند در همان فرانسه و ایتالیا و اسپانیا می ماندند و به مردم خودشان کمک می کردند پس اینا دکتر نیستند که کشور خودشان در عین نیاز، این افراد را به این طرف و آن طرف ارسال میکند
United States
..
پاسخ ناشناس امریکایی
Iran, Islamic Republic of
امریکا از سال 32 با سرنگونی دولت قانونی مصدق و کاپیتولاسیون و تحقیر ملت ایران و حمایت همه جانبه از صدام در 8 سال جنگ تحمیلی و تحریم های ظالمانه و ترور سردار سلیمانی و غیره با ملت ایران دشمنی کرده است و دشمن اصلی ما امریکاست.
Iran, Islamic Republic of
سوخوهاي و بمب هاي و تانك هاي روسيه رو تو جنگ يادت رفت
حمید
Iran, Islamic Republic of
جنگنده های میراژ فرانسوی و سلاح های شیمیایی آلمان و فرانسه را در حمایت از صدام را فراموش نکرده ایم.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
درسته که فرانسه هم به صدام سلاح قبل و بعد از سال 59 فروخت ولی ارتش عراق بیشتر سلاح هایش روسی بود و الان لاشه تانکش تی 55 اش در خود بهشت زهرا موجوده.
حسنی
Iran, Islamic Republic of
انسان نباید تاریخ رافراموش کند ولی باید زمان خویش رانیزبشناسد.....
Iran, Islamic Republic of
کمک شوروی جنایتکار در جنگ تحمیلی ربطی به خباثت فعلی فرانسوی ها ندارد.
Iran, Islamic Republic of
آقای شریعتمداری میتونه داستانی بسازه که با کمی سانسور و قدری تحریف و بخشی تخیلی که یکی را خیلی مقدس و دیگری را بسیار شیطان جلوه بده.البته اکثر مردم نه ولی هستند کسانی که از اینجور چیزا خوششون میاد.
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
ایشون میتونند رمان نویس خوبی باشند...!!!
ژول ورن
Iran, Islamic Republic of
خیلی تو تخیلی.
بیرون بیا. فرانسوی ها خبیث هستند.موضوع الان این بود.
Iran, Islamic Republic of
نه والله خبیث‌تر از فرانسه ، روسیه و چین هستند .روسیه مفتخور و چین که دارن منابع کشور را می برن ، اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید ، ولی خدا را شکر همین مثبت و منفیها معلوم می کنه مردم می فهمند .
Iran, Islamic Republic of
امریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان که از رژیم کودک کش صهیونیستی و آل سعود قاتل کودکان یمن حمایت می کنند و به این قاتلان سلاح می فروشند خیلی خبیث و پست هستن.
يكي
Iran, Islamic Republic of
اونوقت شما كه واقع نويسي بگو ماجراي خون هاي آلوده رمان بود يا ميرا‍ژهاي فرانسوي يا مواضع خسمانه در جريان هسته اي؟
Iran, Islamic Republic of
..
کریم
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزموشک های روسی رافراموش کردی در دزفوا و غیره....
Iran, Islamic Republic of
فراموش نکرده بلکه تظاهر به فراموشی میکنه..
يكي
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
همان موشکها در سوریه و لیبی هم بود که ایران هم از آنها گرفته بود و کلاش ها و آرپی جی های ایران هم روسی بودند چه نتیجه ای میخوای بگیری ؟ اینجا بحث پفیوزی فرانسه است چرا بدنبال انحراف ذهنی ؟ ....
Iran, Islamic Republic of
چه ربطي به موضوع فرانسه داره؟
شما چرا سلاح شيميايي آلمان را فراموش كردياصلا چرا تظاهر به فراموشي مثلا جنگ چالدران ميكني؟
ایمانی
Iran, Islamic Republic of
.....
يكي
Iran, Islamic Republic of
خود شما چرا صلاح هاي شيميايي آلمان را فراموش كرديد؟
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اگه پای امریکا از سال 32 تو سیاست ایران باز شد روسها حداقل 200 ساله که خاکمان را میگیرند و بعد به یک کشور به اصطلاح مستقل تبدیل میکنند.چه در زمان روسیه تزاری و چه شوروی کمونیستی و چه روسیه فعلی با اشغال کریمه.
Iran, Islamic Republic of
چون قافیه تنگ آید ....
Iran, Islamic Republic of
کریمه جزو خاک روسیه بود که اوکراین اشغال کرده بود و جزو خاک ایران نبود.
Iran, Islamic Republic of
قفغاز که جزو خاک ایران بود.کریمه آخریش از یک کشور دیگربود و اوکراین ابر قدرتی نیست که بتونه خاک روسیه را بگیره.قبلش هم افغانستان و آذربایجان سال ۲۵ ایران بود.روسیه اصل همان شوروی است.پاک کردن اینها تلقینات توده ای ها بود.
Iran, Islamic Republic of
.همه دنیا مال ایران بوده!
خخخ
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
ترور سردار سلیمانی دلاور نشان داد که امریکا دشمن اصلی ملت ایران است.
Iran, Islamic Republic of
بارها همه منتقدان اینرا می گویند اما کو گوش شنوا
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
مگه قبل از اون امریکا دشمن فرعی بود!؟
Iran, Islamic Republic of
حالا مغلطه می کنند روسها لو دادند آمریکا پاک و منزه است
Iran, Islamic Republic of
هنوز توده ای ها مشغول پاک نشان دادن چهره روس ها هستند.
آلوارس
Iran, Islamic Republic of
توده ای مرد و تمام شد.
حتما دوست داری زنده شوند دوباره که اینقدر تکرار می کنی. توده ای
Iran, Islamic Republic of
دو تا مورخ توده ای تا همین اوخر بودند که یکیش مرد و یکیش زنده است و برات تاریخ هم مینویسه.بگردی پیداشون میکنی.
آلوارس
Iran, Islamic Republic of
کسی که علاقه به فسیلهای توده ای دارد دنبالشونه.
حزب توده مرد. دنبال احیای اونها نباش.نمی شه!
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
...
رر
Iran, Islamic Republic of
ربطش به اين است كه چرا اقاي شريعتمداري جرات اعتراض به پوتين بابت انداختن دست در گردن نتانياهو را ندارد!؟
United States
....
جنگ بیولوژیک
Iran, Islamic Republic of
کرونا ویروس ساخته و پرداخته شیطان بزرگ است و همین اثبات می کند که امریکایی ها دشمن همه بشریت هستند.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
فرمایش شما درست اما چنین حرفی سند هم میخواهد برادر
قدرت
Iran, Islamic Republic of
کدخدای ویروس کرونا مثل کدخدای عده ای چینی است
Iran, Islamic Republic of
متن رو دقیق بخون
هشیار
Iran, Islamic Republic of
صادرات خون های آلوده به ویروس ایدز و هپاتیت به ایران و قراردادن جنگنده میراژ و سلاح شیمیایی در اختیار صدام و حمایت از منافقین خباثت دولت فرانسه با ایرانیان را نشان داد.
United Arab Emirates
ما تو سیاست خارجه دیگران دخالت نمی کنیم
Iran, Islamic Republic of
جرات دارد یا ندارد ربطی به خباثت فرانسوی ها ندارد. آنها در موضوع خونهای آلوده هم نقش داشته اند.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
آخه منظور اینه که ایران مگه رهبر و رئیس جمهور و سایر مسئولان را ندارد ؟؟
پس جناب شریعتمداری چکاره است این وسط به هر درختی می پرد؟
بجای همه مردم و مسئولین اظهار نظر میکند؟
و به جای همه اونها تصمیم میگیرد؟
خب بفلرمائید چکاره است؟؟؟؟
محسن
Iran, Islamic Republic of
شما چکاره هستی ؟ ...
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه برخی از همین مسئولان خواسته اند پای فرانسوی ها را اصفهان باز کنند. حالا اگر امثال شریعتمداری روشنگری کنند شما چرا ناراحت می شوی.
مگر مردم ما نموته آزمایشگاهی هستند؟!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مگر دیگر روزنامه نگاران در روزنامه های زنجیره ای تحلیل سیاسی نمی نویسند که به شریعتمداری گیر می دهید
Iran, Islamic Republic of
.....
نژاد
Iran, Islamic Republic of
ایشان اولآ روزنامه نگار است و سر دبیر روزنامه معتبر ملی کیهان می باشند.
چون شما و من حق بیان دارد حالا شما موافق یا مخالف باید به آزادی بیان و عقیده احترام بگذاریم .
برای پیشرفت یک جامعه متمدن باید به عقیده مخالف افکارمان احترام بگذاریم .
ویکی از دلایل شکست تدبیری ها همین تک فکری آنان است .
.
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
فرمایش شما درست ولی کار این روزنامه نگار خیلی عجیبه.هر چی میگه همون میشه.حالا یا علم غیب داره یا خودش زمینه سازی یک سری اقدامات را انجام میده بعدش میگن ایشان قبلا پیشگویی کرده بود.
Iran, Islamic Republic of
....
سینا
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
دشمنِ دشمن من، دوست منه
قضيه اينه!

دشمن آمريكا باشه، ميخواد جزاير قنارى باشه، روسيه باشه يا هر جا ديگه
Iran, Islamic Republic of
همیشه هم دشمن دشمنت دوستت نیست.شاید اولی دشمن تر باشه یا دعوای دو دولت سر منافع یا سهم خواهی شان در کشور دیگر باشد.
Iran, Islamic Republic of
به ۱۶:۳۸
انگار گفتن جنایت های اربابتون فرانسه بدجوری واستون سنگینه و برآشفتتون کرده!!!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
من که متوجه حرف 16.38 نشدم.شما اگه شدید لطف کنید بگید چی خواست بگه.فرانسه خودش چکاره است که ارباب باشه اونجا پر شده از مهاجران افریقایی که نمیتونند کنترلشون کنند.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
پوتین با ما عقد اخوت نبسته که حالا بگیم چرا با اسراییلی ها دوستی می کند او منافع خود را دنبال می کند ما هم منافع خودمان را
ولی بعضی جاها منافع ما با آنها مشترک است چه اشکالی دارد که در آنجا همکاری کنیم برعلیه دشمن مشترک یعنی آمریکا
Iran, Islamic Republic of
مشکل اینجاست که منافع مشترک را چطوری تعریف کنیم.ممکنه یک روز منافعمان سهم ایران از خزر باشد و به خاطرش بخواهیم با غرب علیه روسیه باشیم و انوقت هر جواب سربالای روس ها را دشمنی تلقی کنیم.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
نقشه خزر را خوب نگاه کن و تاریخ ۱۰۰ ساله اخیر را هم بخوان .
Iran, Islamic Republic of
یک نگاه تو گوگل مپ بیانداز ببین از پارس آباد مغان تا آستارا روس های درست مناطق خزر و جنگلی را گرفتند و حالا هم میگند 11 درصد.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
پذیرش سهم 11 درصدی ایران از دریای خزر در دولت اصلاحات اتفاق افتاد اصلاح طلبان باید در مورد فروختن دریای خزر پاسخگو باشند.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
آیا آن جاهاکه میگی مثلا از پارس آباد مغان تا آستارا الان در اشغال روسیه است یا کشورهای جدید
Iran, Islamic Republic of
تو رفتگی غیر معمول کشور آذربایجان در این محدوده در کرانه های خزر را میگم.چرا نقشه را نمیبینی.....
Iran, Islamic Republic of
شما نمیخواد از آلبانی نگران آقای شریعتمداری بشی
محمدجواد
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
یه بار دیگه مطالب اقای شریعتمداری رو بخون باز یه بار هم بده کسی برات جا بندازه....
ابو علی
Iran, Islamic Republic of
مگه اعتراض اقای شریعتمداری به فرانسه بابت همراهی فرانسه با اسرائیل است؟ اعتراض ایشون بابت توطئه های چندین ساله فرانسه ای هست که امروز دوباره به بهانه نوع دوستی داره وارد خاک ما می شه
Iran, Islamic Republic of
این پزشکان لازم نکرده نوع دوستی کنند.اگر بمونند و تو زندان بیافتند از نوع دوستی میرسند به خود دوستی.پس زودتر کاسه کوزه شون را جمع کنند و خودشون را نجات بدند و برند.
Iran, Islamic Republic of
استدلال شریعتمداری اینه که دشمن دشمنم دوستمه....
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
این طرفداری بعضی از فرانسوی های ایرانی نما رو که میبینم تازه میفهمم مام تو کشور کم فرانسوی نداریم.
Iran, Islamic Republic of
سگ زرد برادر شغال است آنها همان غلامان کدخدا هستند که دفاع از فرانسه می کنند فصل مشترکشان یکی است از کره و ژاپن و عربستان هم انتقاد کنی فورا به دفاع بر میخیزند
Iran, Islamic Republic of
....
نژاد
Iran, Islamic Republic of
....
نژاد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
فرانسه دیگه چیه که طرفدار هم داشته باشه.مال این حرفها نیست.فقط ایران عزیز که یک وجب خاکش به همه دنیا میارزه و هر کی از ایران بره آخرش دوست داره که دوباره برگرده.
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی به شریعتمداری دارد ..
Iran, Islamic Republic of
از خودم بپرس چه ربطی داشت
سید
Iran, Islamic Republic of
پس انتظار دارید پوتین مانند سید حسن نصرالله متعهد به اسلام ناب محمدی (ص) باشد ؟ !!!
این چه ربطی داره ؟
یعنی چون پوتین به منافع خود و کشور خودش ( البته از نگاه خودشان ) می اندیشد ما ارتباطاتمان را با او قطع کنیم و بدویم دنبال فرانسه و آمریکا و انگلیس خبیث ؟
ما وابسته به پوتین و روسیه نشده ایم و نخواهیم شد ولی تا جائی که به نفع ما باشد البته با حواس جمع ، ارتباط خواهیم داشت
Iran, Islamic Republic of
صحیح ولی نه به قیمت چشم پوشی از خزر به کمترین سهمی که به ایران داده اند و نفت ارزان به چین و غیره.....
سید
Iran, Islamic Republic of
مگر قبل از انقلاب نصف خزر مال ایران بود و حالا روسیه گرفته ؟
Iran, Islamic Republic of
اگه با گذشت زمان حقی از بین نرود مثل فلسطین پس خاک ایران هم همیشه خاک ایران باقی است و با گذشت یکی دو قرن این حق نباید از دست برود.
سید
Iran, Islamic Republic of
فعلا از بحرین که هنوز ۵۰ سال نشده از ایران جدا شده دفاع کنید اگر توانستیم پس بگیریم بعد برویم سراغ عهدنامه های گلستان و ترکمانچای که ۲۰۰ سال ازش گذشته
Iran, Islamic Republic of
بحرین هم مال ایرانه. ولی بگو چرا وقتی شریعتمداری میگه بحرین یکدفعه برات جدی میشه ولی در باره قفقاز اگر ایشان سکوت کنه شما هم سکوت میکنی.اینجوری میخواهی با ابر قدرتها بجنگی !؟
Iran, Islamic Republic of
خوب الان فرانسه هم کاسبه و کاسبان روس نیز نیز خیلی جاهها قراردادهاش را صحیح انجام نداده و لقب خبیث هم بهش نداده اند.چرایش را همه میدانند
Iran, Islamic Republic of
پوتین کی گفته حتما مثل ما فکر می کند بعد ما به روسها اطمینان نداریم .یکسری منافع مشترک داریم که تا حالا هم به ان خیانت نکرده....
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
....
سید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
می خواستی پوتین بعد برگشت از ایران نماز شب خون میشد؟؟؟؟؟؟؟
اقای شریعتمداری نمیگه که فرانسه دشمن و روسیه دوست ماست.
ضمن اینکه رهبر معظم انقلاب چند روز پیش اشاره کرند ما دشمن کم نداریم....
مهمترین بحث اقای شریعتمداری اینکه که چرا دولت اجازه ورود اینها رو داده ؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
...
United States
....
Iran, Islamic Republic of
چشاتو باز کنی میفهمی که اربابت بیشترین خیانت رو کرده ...
خخ
Iran, Islamic Republic of
کدخدا پرستان چشم های خود را بر روی واقعیات می بندند و نعل وارونه می زنند.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
روسيه الان رفيق
كثيف تر و منافق تر از اينا تو تاريخ پيدا نمي شه
Iran, Islamic Republic of
بالاخره جواب ندادی. این حرفها که نافی خباثت فرانسوی ها نیست. هست؟!!
مهندس
Iran, Islamic Republic of
رنو ، سیتروئن و پژوشون خوبه؟؟
خسارت محض
Iran, Islamic Republic of
فرانسوی ها چرا قراردادهای توتال و پژو و رنو و ایرباس را که بعد از برجام منعقد شد را لغو کردند و بار دیگر بدعهدی کردند ؟!
Iran, Islamic Republic of
البته فرانسه مقدس نیست. ولی این شرکت های خصوصی فرانسه و سایرین مدیر عامل و هیئت مدیره و سهامدارانی دارند که برایشان قابل قبول نیست بازار آمریکا و بانکهای کارگزار آمریکایی( که تراکنششان تحت رصد خزانه داری و اطلاعاتی آمریکاست) را به خاطر تحریم های آمریکا را از دست بدهند.دولت هاشون هم بخواد سهامداران نمی تونند چنین ریسکی کنند.
Iran, Islamic Republic of
تا خباثت روسها را درست جواب ندی جواب خباثت فرانسه را هم نمیگیری.بالاخره باید توازن حفظ بشه که عادلانه نظر داد.قضاوت یک طرفه کار حزب توده است که دشمنی با غرب را پیش میکشید که فکرمان را به دوستی با روسیه بکشاند.
Iran, Islamic Republic of
حق با شماست
.....
سید
Iran, Islamic Republic of
آخه جالب اینجاست که حزب توده و کمونیستهای ایران هم بعد از فروپاشی شوروی رفتند زیر چتر آمریکا و آب به آسیاب آمریکا می ریزند !!!!!
Iran, Islamic Republic of
چون روس ها به عوامل بدرد نخور خودشون به چشم مهره سوخته نگاه میکنند و کمتر کسی را راه میدهند..
Germany
نافی خباثت فرانسوی ها هم نباشه اثبات کننده سادگی ما هست
عین الاسد
Iran, Islamic Republic of
امریکای تروریست و آدمکش خبیث ترین و بدترین دشمن ملت ایران است.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
که چی؟ ؟؟؟؟ چرا اینهمه قطع نامه ای که برای حمایت از ایران وتو کرده یا تحریم ها را رعایت نکرده یا دوشا دوش ما با داعش جنگیده را تو ذهن تان نمیارید؟
Iran, Islamic Republic of
تحریم را رعایت نکرده ؟ برو از تجار بپرس فرانسه بیشتر از تحریم رعایت می کنه یا روسیه ، ۱ روبل نمیده ، ۱ روبل ، بانک مرکزی برای دارو و غذا یورو داره ولی بابا پوتین ۱ روبل نمیده
پاسخ به 23:38
Iran, Islamic Republic of
....
استاد سخن شريعتمدارى روزنامه نگار نيست. نويسنده زمانهاى تخيليه!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
توبه گرگ مرگ است.
حرف اقای شریعتمداری دسته بندی دشمنان نیست حرفش اینه که اینا برای چی دارن میان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و چرا اجازه دادن بیان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
مگه روسیه پزشک فرستاده؟؟
چرا بحث رو عوض میکنید؟؟
استاد
البته که روسیه در گذشته ضربات زیادی به کشور ما زده است.
حتی پیش از آمریکا این روسیه بود که کاپیتولاسیون را به مردم ما تحمیل کرد.
در جنگ تحمیلی هم همراه عراق بود.
اما امروز روسیه براساس منافع مشترک و بدون خباثت با ما همکاری دارد.در قضیه سوریه ،پوتین در نقش یک فرمانده تحت امر حاج قاسم کار کرد.
ام فرانسه از قدیم الایام تا حال خباثت داشته و هیچگاه از خباثت های خود دست بر نداشته است
Iran, Islamic Republic of
البته ضربات روسبه به ایران قابل جبران نیست که بخشیده بشه.و قابل مقایسه با هیچی نیست.اگر راست میگند مناطقی که از ایران اشغال کردند را به خاک ایران برگردانند.چطور خودشون از کریمه نمیگذرند ولی ایرانی ازخاکش گذشت کند.
Iran, Islamic Republic of
چرا همین استدلالها را در مورد آمریکا بیان نمی کنید
Iran, Islamic Republic of
موضوع سر آب و خاکه که روسها از ایران گرفتند و ملحق به خودشون و بعد کشورهای جعلی ساختند و عده ای تجزیه طلب دنبال ملحق شدن با آنها هستند.این خطر بزرگی است که باید جدی گرفت که مثل کردستان عراق و سوریه نشند که از اونور هم آمریکا از اینها حمایت میکنه.
Iran, Islamic Republic of
هر چه دیدیم از ایران جدا شد یا کار روس یا انگلیس و یا عثمانی بود.چند تا ناو سرگردان تو آب دلیل بر همسایگی و ملکیت هیچ کشوری به کشور دیگر نیست.بخصوص که اون دریا بین المللی و راه به آبهای آزاد داشته باشه.
Iran, Islamic Republic of
......
ايرانيم
United States
......
United Arab Emirates
....
Iran, Islamic Republic of
چون هنوز هم وزیر خارجه و رئیس دولت باور دارند امضای جان کری تضمین و رئیس جمهور آمریکا مؤدب و باهوش است
Iran, Islamic Republic of
احسنت همین باور ملت ایران را دچار مشکل کرده است
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اگه قرا بود برجام با تضمین باشه باید تمام صنایع اتمی و موشکی و منطقه ای را واگذار میکردیم.پس بپذیر که هر تضمینی خوب نیست.
برجامچای
Iran, Islamic Republic of
روحانی و ظریف باید پاسخگو باشند که چطور ترامپ بی هیچ هزینه ای از برجام خارج شد ؟!
Iran, Islamic Republic of
این حرف تکراریه.تضمین و رفع تحریم میخواهی باید همه را بدی.....!!!
Iran, Islamic Republic of
دو نفری که منفی دادن استدلال شان چیست . مگر جز این است که کارمند سازمان ملل تجهیزاتی را برای خراب کار داشت وارد سایت اراک و ... می کرد !!!!!
United States
...
United States
..
United States
خیانتی که در تاریخ روسیه کثیف به ایران کرده هیچ کشوری نکرده
Iran, Islamic Republic of
بله روسیه خائن،روسیه کثیف اما اینجا بحث ورود پزشکان بدون مرز است نه روسیه،.
Iran, Islamic Republic of
بفرما کی آقای شریعتمداری وقت میکنه یه مطلبی هم از کارهای زشت روسیه بنویسه که آنوقت ما نظر دهیم.اینطوری هیچوقت نه تنها به روسیه فکر نمیشه بلکه ناخوداگاه دوست هم تلقی میشه.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اتحاد جماهیر شوروی تجزیه شد و روسیه امروز متحد استراتژیک ایران در جنگ با داعش و تروریست های تکفیری در منطقه است اما ترور سردار سپهبد سلیمانی اثبات کرد که خبیث ترین دشمن ما امریکای جنایتکار است.
Iran, Islamic Republic of
به ما چه که شوروی تجزیه شد.آنها باید مناطق قفقاز و بخشی از آسیای میانه که به زور از ایران گرفته اند به خاکمان برمیگرداندند تا دوستی شان ثابت شود.حتی حقمان از خزر را هم نمیدهند.وگرنه چه فرقی با انگلیس که باعث جدایی بخشهای از خاک عزیزمان شد دارد!؟
Iran, Islamic Republic of
پذیرش سهم 11 درصدی ایران از دریای خزر در دولت اصلاحات اتفاق افتاد اصلاح طلبان باید در مورد فروختن دریای خزر پاسخگو باشند.
Iran, Islamic Republic of
....
سید
Iran, Islamic Republic of
مگر قفقاز و آسیای میانه ما الان جزء خاک روسیه است که برگردانند ؟
چرا راجع به بحرین که شاه آنرا بخشید و بسیار هم از نظر استراتژیک در نقطه حساسی در خلیج فارس و بغل خاک عربستان است چیزی نمی گویید و برایتان مهم نیست
و هی دم از سهم خزر می زنید مگر خزر قبل از انقلاب نصفش مال ما بوده و ما بخشیدیم ؟
Iran, Islamic Republic of
هم بحرین مال ایرانه و هم قفقازو اسیای میانه.اگر انگلیس خبیث بحرین را جدا کرد روسیه هم همانکار را کرد و بعدا ادعای استقلال به آنها داد.
Iran, Islamic Republic of
ولی آخه چرا از بحرین چیزی نمیگید
Iran, Islamic Republic of
چر همینجاا گفته شد و آقای شریعتمداری هم قبلا گفت.ولی چرا یک کلام شما از قفقاز نمیگی !حتما باید شریعتمداری برات بگه.ایشان هیچوقت این را نخواهد گفت.از همه چیز و همه جا میگه الا حق و حقوق ارضی ایران در شمال.سال ۳۲ را میگه سال ۲۵ را نمیگه.
Iran, Islamic Republic of
چطور روسیه بلده کریمه را برای خودش بگیره ولی مناطق اشغالی بزرگ و سرسبز و با منابع نفتی و کرانه دریای سیاه که مستقیم به مدیترانه راه داشت را نمیتونه. سهم 20 درصدی خزر را هم که شدیم دوستش نمیتونه از شرکاش به ایران پس بده.....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
قبلش تشریف ببرید ازاهالیش بپرسید مایلند ایرانی قلمداد شوند! ابعدادعای میراث شود!
Iran, Islamic Republic of
با این استدلال یعنی اگر در جایی ادعای خود مختاری شد باید پذیرفت.خیر با مغز شویی و ترکیب جمعیتی حق ایران ناحق نمیشه.
Iran, Islamic Republic of
البته در بحرین هم رفراندوم جدایی پیش امد.ولی امروزه بعضی به دلایلی قبول ندارند ولی تا اسم روسیه که میرسه میشه نظر سنجی اهالی آنجا و ارث و میراث.مگه روسیه با رفراندوم خاکمان را گرفت و با رفراندوم ولشان کردند!؟
قدرت
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز. مگر وطن فروش هستی که به کامنتهای علیه روسیه کثیف منفی میدهی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
وطن فروش بزک کننده آمریکا و اروپاست !نه ما
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
. برو عهدنامه ترکماپچای ورفتارهای روسها در جنگ جهانی دوم با ایرانیها را بخوان ....
Iran, Islamic Republic of
لعنت به روح آمریکا و روسیه و اروپا.برادر همشون یکی اند.اگر ما فقط همین ادعای خاکمان را بکنیم از دشمنانی که مترصد فرصت جهت تجزیه کشورند جلو میافتیم.ضمنا با سیاست دیپلماسی موازنه نه مثبت و نه منفی با همه این کشورها حداقل سعی کنیم به بخشی از حقوق کشورمان برسیم.ببینید امارات جعلی بدون اینکه جنگی کنه چگونه طلبکار جزایر سه گانه شده.
Iran, Islamic Republic of
ایران تا موضوع خاکش با روسیه حل نشه هیچ وجه و منافع مشترکی با آنها نداریم.خاک به زور گرفته را برگردانند تا به عنوان دوست بپذیریمشان.
مرگ بر دولت تروریست و جنایتکار امریکا
Iran, Islamic Republic of
خیانتی که شیطان بزرگ و 3 کشور خبیث اروپایی در یک قرن اخیر به ایرانیان کردند هیچ کشوری نکرده است.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
.....
.....
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۱ حتی آمریکا؟! ...
Iran, Islamic Republic of
اصلا این مقاله چه ربطی به روسیه داشت که آنجاتان سوخته ؟ خب آب را بریز آنجا تا شهلور نشده
Iran, Islamic Republic of
معلومه که توده ای ها بد جوری سوختند که یاد ملک از دست رفته مون افتادیم.
Iran, Islamic Republic of
ازدیدگاه جناب شریعتمداری همه جاسوس و نفوذی هستند مگراینکه خلافش اثبات بشه!
Iran, Islamic Republic of
مگه غیر از اینه؟!
Iran, Islamic Republic of
با این استدلال بایدکل مملکت به سازایشان برقصند تا انگ جاسوس نخورند!
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی مثبت زدم
درود بر سردار قلم
Iran, Islamic Republic of
ماجرای واردات خون های آلوده به ویروس HIV نباید تکرار بشود.
Iran, Islamic Republic of
خدا رو‌ شکر که آقای شریعتمداری به ملت میگن که کسانی که به غرب تمایل دارن چه بلایی سر این مردم آوردن چندسال اقتصاد رو نابود کردن حالا دیگه افتادن دنبال جون مردم
....
United States
خودش چطور ؟
Iran, Islamic Republic of
از پرچمت بپرس
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
تو که خود فروخته نیستی پس غمت مباد
Iran, Islamic Republic of
از خود دولتی ها باید پرسید
Iran, Islamic Republic of
وزیر بهداشت و معاونان ایشان با حضور پزشکان !!! بدون مرز مخالفت کردند وزارت خارجه باید در این مورد پاسخگو باشد.
هادی
Iran, Islamic Republic of
....
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
.....
United States
....
حالا شما جدى نگير
همه ى دولت هاى جهان دستهاشون آلوده است
حالا يكي بيشتر يكي كمتر
فرانسه و آمريكا و ايران نداره
سياست كثيفه و جون من و شما براش مهم نيست
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
البته چند تا پزشک بدون مرز کار خاصی نمیتونند انجام دهند و میشه درخواستشان را نپذیرفت دیگه نباید ایشان آنقدر آسمان و ریسمان به هم ببافند.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
در سایت برادران اصولگرا چیزی بر ضد روسیه بنویسی بالا نمیاد . معنی نه شرقی ، نه غربی را هم فهمیدیم .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای شریعتمداری شما مسئول جان مردم این کشور هستید چرا باید از کمکهای خارجی جلوگیری بشه ؟ .....
Iran, Islamic Republic of
از ورود جاسوسان با نام پزشک باید جلوگیری می شد.
United States
....
کارمند وزارت خارجه
Iran, Islamic Republic of
از آقای شریعتمداری خواهش میکنم:چند واحد درس دشمن شناسی و بصیرت برای بعضی از این مدیران و همکارانم در امور خارجه بگذارند بلکه بعد از ۴۱ سال از پیروزی انقلاب ، بعضی همکاران از خواب غفلت بیدار شوند………!!!
Iran, Islamic Republic of
واحد درس دشمن شناسی لازم نیست خیلی ساده است..فقط به هر چی که غربیه یا یک اسم غربی داره یقینا مستقیم یا غیر مستقبم یه ارتباطی با دشمن اصلی داره.بعد خودت روش هر چی به ذهنت اومد مقاله بنویس.
Iran, Islamic Republic of
....
سرور
Iran, Islamic Republic of
....
هنوز دو روز از سخنان رهبری عزیز درباره عدم دلسوزی اینها نگذشته است. فرانسه در زمان خاتمی در آلوده کردن و مرگ تعدادی از کودکان کشورمان به ویروس ایدز نقش داشت و حالا.....
پزشکان بدون مرز در سال ۷۱ میلادی توسط عده ای پزشک و ژورنالیست!!! فرانسوی تشکیل شده. خب حالا اینها چرا در خود فرانسه خدمت نمی کنند تا فرانسه کرونایی های خود را به کشورهای دیگر صادر نکند؟.
سرور
Iran, Islamic Republic of
بنده یک درخواست مستدعیانه هم از قوه محترم قضاییه برای ورود به این ماجرا داشتم.
چرا حذف شد؟
شاکی
Iran, Islamic Republic of
ای مرجع قضایی / اقدام انقلابی
Iran, Islamic Republic of
...
نژاد
Iran, Islamic Republic of
....
نژاد
Iran, Islamic Republic of
غرب ذلیلی یا بهتر بگم غرب زدگی بگفته جلال آل احمد یا غرب گدایی توسط دولت محترم تدبیر بوضوح دیده دیده شده . و فعلآ باید خویشتنداری کنیم تا شروع فعالیت مجلس انقلابی و مردمی باشیم .
و از سردار قلم تشکر می کنم برای روشنگری مداوم ایشان .
United States
توهم زدگي هم نوعي فلاكت است ؟!
Iran, Islamic Republic of
بعضی کسانی که در گذشته ضد غرب بودند سبیل و موهایشان شبیه رفیق استالین بود.تو را خدا شباهت عکسهای توده ای ها و چریک های فدایی را با استالین در گوگل سرچ کنید تا ببینید اینها ابشخور و کعبه شان کجا و کی بود!!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اصفهان رو انتخاب کردند که چهار راه کشوره و اقداماتشون اگر احتمالا مضر باشه که احتمالش زیاده سریع در کشور تاثیر بزاره الان که فرانسه خودش نیاز داره اینا دلشون برا ما سوخته کمی عجیبه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دیگه تاب و توان این همه مداخله رو نداریم.
Iran, Islamic Republic of
در چهل سال گذشته غربی ها منشا دشمنی با ایران بوده اند.
کمونیستها هم کم خباثت نکردند اما ۲۰ سال است که شوروی مرده است.خصوصا بعد از آن بیشترین ضربه را از غرب و غربگرایان خورده ایم....
United States
روسها زیر ۷ قطعنامه تحریمی برعلیه ایران را امضا کردند
Iran, Islamic Republic of
قطعنامه های ضد ایرانی توسط امریکا شیطان بزرگ و 3 کشور خبیث اروپایی به رای شورای امنیت گذاشته شدند.
United States
یعنی روسیه و چین در سازمان ملل بوق بودند و حق وتو نداشتند.
Iran, Islamic Republic of
...
پاسخ ناشناس امریکایی
Iran, Islamic Republic of
روسیه و چین اخیرا"قطعنامه های ضد ایرانی را وتو می کنند اما امریکا و اروپا هنوز دست از تحریم و تهدید ملت ایران برنداشته اند.
Iran, Islamic Republic of
روسیه و چین سیستم اقتصادیشان تا حدی دولتی است و میتونند شرکت های وابسته را کنترل کنه.ولی تو غرب همه تصمیم گیری ها دست بخش خصوصی و منافع سهامدارانشونه.وگرنه دست وتوی آنها هم کمتر از چین و روسیه نبود.
اصغر
Iran, Islamic Republic of
ای آقا یا خانم با پرچم امریکایی که صدتا کامنت دادی.
فرانسه خبیث و غیر قابل اعتماد است‌.
اینجا بحث امریکا و روسیه و انگلیس و چین نبود.
Iran, Islamic Republic of
خوب راهشان ندهند ایران خودش دهها هزار پزشک داره.خباثت همه این دولتها هم واضحه. همیشه دشمن دشمنت حتما دوستت نیست.فرقی نداره روس و انگلیس و آمریکا و تبعیض بین اینها موجب وابستگی به دیگری میشه.
Iran, Islamic Republic of
آقا هر ۵ کشور در شورای امنیت بر علیه ما رای دادند قبول ؟
حالا آدم عاقل مقایسه می کند آمریکا شیطان بزرگ بیشتر دشمنی می کند یا روسیه ؟
Iran, Islamic Republic of
اگر امروز ما با روسبه هم دشمنی کنیم آنوقت خباثت و دشمنی روسیه را خیلی بیشتر میبینی.دست خودته که چه کسی را اول دشمنمان کنی و بعد دشمن دشمنمان را دوست جلوه دهی.
Iran, Islamic Republic of
کثیف تر از امریکا ، روس و چین هست ....کودتا ۲۸ مرداد توسط امریکا با حمایت مشتی سبک مغز و مفتخور.... انجام گرفت ....م....
Iran, Islamic Republic of
وای اشتباهی منفی شد
Iran, Islamic Republic of
کودتای 28 مرداد کار امریکا و انگلیس بود و خودشان به این امر اعتراف کرده اند.
Iran, Islamic Republic of
خیانت حزب توده را در حوادث آن زمان در تاریخ ثبت شده که چگونه داشتند از آب گل آلود ماهی برای روسیه میگرفتند و چه گندی هم زدند.
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
حالا میشه چین را میشه تبرعه کرد.چون تا به حال کاری به کار ایران نداشته و فقط معاملات تجاری داشته.ولی اشغالگری و اعمال کثیف روسیه و عواملش چون پیشه وری تو تاریخ ایران ثبت شده.
Iran, Islamic Republic of
چین را میتوان تبرئه کرد اما خباثت امریکا و انگلیس و فرانسه قابل اغماض نیست.
Iran, Islamic Republic of
تا اسم روسیه میاد توده ای ها نمیتونند تحمل کنند بهش انتقاد بشه.گور پدر همه روسیه و آمریکا و اروپا و چین.اگر توده ای نیستی تو هم همینو بگو.
Iran, Islamic Republic of
شوروی کجا بود!؟ همه اش روسیه بود الان هم روسیه است.22 میلیون کیلومتر بود و الان 17 میلیون و به جاش از هزینه کردن برای 150 میلیون نفر خودش را خلاص کرد و قفغاز و مناطق شرق خزر را هم به ایران باز نگرداند.اگر با روسیه هم دشمنی میکردیم خیلی بیشتر از غرب به ما ضربه میزد.
مرگ بر امریکا
Iran, Islamic Republic of
ما با غرب دشمنی نمی کنیم امریکا و سه کشور خبیث اروپایی در 40 سال گذشته همواره با ملت ایران دشمنی کرده اند.
Iran, Islamic Republic of
دشمنی روسیه با ایران تو همین ۴۰ سال عبارت است از کمک نظامی به صدام عدم هماهنگی در سوریه به نفع خودش .وتو نکردن تحریم ها.سخت کردن فروش اسلحه و نیروگاه اتمی و بالا کشیدن سهم ایران از خزر و عدم پیوست به اوپک.
Iran, Islamic Republic of
دشمنی امریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان در 40 سال گذشته عبارت بود از کمک همه جانبه به صدام و قراردادن سلاح شیمیایی و جنگنده میراژ و تانک و غیره در اختیار صدام و اعمال شدیدترین تحریم های ظالمانه برعلیه ایران.
Iran, Islamic Republic of
بازم به کمک های ارسالی روسها نمیرسه.تمام تانکهای عراق روسی بود و ۹۰ درصد نیروی هواییش روسی.اگه کشور فروشنده میگ و سوخو قطعات به عراق نمیداد نیری هواییش چند ماه اول جنگ بیشتر فعال نبود.
Iran, Islamic Republic of
روسیه نیروگاه اتمی بوشهر را راه اندازی کرد و در زمان جنگ تحمیلی به ما سیم خاردار داد که هیچ کشوری حاضر نبود بدهد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سیم خاردار اون موقع هم تو همین بازار مولوی بود....!!!!!
Iran, Islamic Republic of
الان قفقاز جزء خاک روسیه است ؟؟؟؟؟؟که برگرداند
بحرین را چرا نمیگی
Iran, Islamic Republic of
همین آقای شریعتمداری ادعای بحرین را نمود صحیح هم بود ولی چرا یکبار ادعای قفقاز را مطرح نکرد.اگر خاک ایران هست پس چرا تبعیض قایل میشوند.قفقاز که بزرگتر و سرسبزتر بود.
سید
Iran, Islamic Republic of
بحرین را شریعتمداری گفت چون آنها داشتند پرروئی می کردند و الا طبق قوانین بین المللی ما دیگر نه بحرین را می توانیم پس بگیریم نه قفقاز و ایروان و ... را
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
شریعتمداری فقط یک روزنامه نگار است که باید اخبار را گزارش دهد و قضاوت را به مردم واگذار کند.ایشان در حیطه وظیفه اش عمل نمیکند.
Iran, Islamic Republic of
حالا که دنبال حقوق ایران تو قفقاز و غیره نیستی حداقل یه ادعای ارضی علیه این امارات جعلی به کمک آقای شریعتمداری بکنید که در زمان صفویه جزو خاک ایران بوده که دیگه از این غلطهای مدعی مالکیت جزایر سه گانه مان را نکند.فقط همین.بدون هیچ درگیری.
رر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ماموریتی از سوی کدخدا برای ضربه حداکثری به ملت ایران .
کمیل
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کدخدای ملت ایران خودشانند...
Iran, Islamic Republic of
سازمان پدافند غیر عامل کنار گذاشته شده ، دکترهای جاسوس به اصلاح بدون مرز( بخوانید بدون رحم)عزیز شدن.
Iran, Islamic Republic of
سازمان چی؟
محمد
United Kingdom
....
محمد
United Kingdom
.....
Iran, Islamic Republic of
.
عقیل
Iran, Islamic Republic of
همه چیز را فقط حسین شریعتمداری میداند نه همگان چون همگان را هنوز مادر نزاده......... حکیم بزرگمهر
سپاس سردار
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج حسین شریعتمداری سردار قلم.
شمس
Iran, Islamic Republic of
...
.
Iran, Islamic Republic of
.
Iran, Islamic Republic of
...
عقیل
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ازاین مسئله نباید به سادگی عبور کرد چون باسلامت جامعه وشاید ایجادیک بحران بزرگ برای سلامتی باشه
باید قوه قضائیه وروودکنه
Iran, Islamic Republic of
اگر این آقای شریعتمداری و استدلال هاشون نبود روزهای قرنطینه چقدر سخت میگذشت!!!!1
سیاوش
United Kingdom
...
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج حسین شریعتمداری که قلمش طلاست.
United States
...
نادر
Iran, Islamic Republic of
.... توازکجا میدونی قلم حسین اقاطلاست....!!!!
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا زياد تو خونه مونده به گمونم خيالات ورش داشته
Iran, Islamic Republic of
ورود اینها در این شرایط که خود فرانسه گرفتار است بسیار مشکوک است ممکن است آنها عوامل سرویس های جاسوسی باشند تقاضا دارد نیروهای امنیتی بخصوص سپاه این موضوع را تحت کنترل بگیرند
زینب
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
جعفری
Iran, Islamic Republic of
هنوزیادمون نرفته که از همین طریق مردم کشورمونو به ایدز مبتلا کردن
اگر جون ملت براشون ارزش داره .باید جلوی این کار گرفته بشه
حقیقت گو
Iran, Islamic Republic of
...
راد
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
همشون جاسوس هستند، قبلاً آب را به جای واکسن به بچه های پاکستانی خوردند.
Iran, Islamic Republic of
دیگه این سر و کله ش پیدا شد. بسه دیگه اینهمه شعار و سیاست زدگی. سازمان پدافند غیر عامل اینهمه مدت چیکار کرده.اگه راست میگی چرا دولت رو مجبور به قرنطینه نمیکنی. ....
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
....
حسین
Iran, Islamic Republic of
.....
علی
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
چند وقت دیگه میان میگن واکسنشو ساختیم معلوم نیست اون وقت بخوان چه بلایی سر مردم بیارن خدا بخیر کنه!
سپهر
Iran, Islamic Republic of
آقا بسه دیگه خستمون کردین، چار تا دکتر هم که اومدن نجات بدن ما رو ایراد میگیرین بسه دیگه
نژاد
Iran, Islamic Republic of
آقا سپهر
ناراحت نشو . جو گیر نشو
فرانسوی ها خودشون ضرب المثلی دارند .
قبل از اینکه دیگران را دوست داشته باشی باید خودتو دوست داشته باشی . چون وقتی که خودتو دوست داری میتوانی دیگران را دوست داشته باشی .
هم اکنون اروپا و مخصوصآ فرانسه در شرایط بغرنج و خطرناکی بسر می برند. و مخصوصآ کشور های سکولار بی نهایت از مرگ می ترسند .
شرایط کشورمان در مشکلات جهانی امروز کرونایی انصافآ خیلی خوبه و پزشکان و پرستاران بسیارخدمتگذاری داریم.
سپهر
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of

مگه ایران دکتر کم داره که اینا اومدن تو رو نجات بدن
Iran, Islamic Republic of
از کجا انقدر مطمئنی دکترش سفیر مرگت نباشه؟
United States
....
United States
...
Iran, Islamic Republic of
نجات دهند یا نسل ایرانی قلع و قمع ک کنند
Iran, Islamic Republic of
جان و سلامت مردم !!؟؟؟
مگر این مملکت دولت ندارد که هر ننه قمری بخود اجازه ورود به مسایل غیر را میدهد ..
Canada
میخواستم همین پیام رو بنویسم که شما زحمتش رو کشیدید.
Iran, Islamic Republic of
دولت باید در مورد ورود این پزشکان !!! پاسخگو باشد.
Iran, Islamic Republic of
حالا که مرز بندی خوبه پس چرا از دیوار ترامپ با مکزیک انتقاد میکردید‌ که چرا راه کشورش را روی مهاجرهای غیر قانونی بسته.
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی مثبت زدم
Iran, Islamic Republic of
باید منتظر فاجعه ی جدیدی خواهیم بود که کمر به نابودی نسل ایرانی ها خواهد بست.
خدا رحم کند چرا گوش ها سنگین و چشمان نابیناست یا خود را به کری و کوری زده اند و هر کاری که دلشان می خواهد انجام می دهند.
اميد
United States
خلايق هر چه لايق !
Iran, Islamic Republic of
.......
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
.....
رر
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اقای شریعتمداری سالها از طرز تفکر شما دفاع کردیم اما خداییش شورش رو در اوردی !!!!!!! ....
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
...
M
Iran, Islamic Republic of
من نمی دونم آقای ظریف و همکارانشون تا کجا می خوان به این کاراشون ادامه بدن .....!!!!!
Afsaneh
Spain
.....
Iran, Islamic Republic of
.....
امیر اسلامی
Iran, Islamic Republic of
دولت هر چه سریعتر پپاسخگو باشد.
United States
به نفع نظام هست بعضيا بايد خودشان را بازنشسته كنند!!!
Iran, Islamic Republic of
آيا اين موضوع ربطي به اين سردبير محترم داشته كه دخالت نموده است ؟ خيلي صاحب نظر هستيد ، فرهنگ سازي نموده و دولت را در قرنطينه مرحله اي كمك كنيد نه اينكه چوب لاي چرخ كساني كه جلو افتاده و عملاً به جنگ ويروس رفته اند بگذاريد ...
Iran, Islamic Republic of
جاسوسان بدون مرز
رضا
Iran, Islamic Republic of
بهترین کار اینکه همشونو دستگیر کنیم تا به ماموریتی که از طرف فرانسه دارند اعتراف کنند.
سترگ
Germany
پزشک بدون مرز خوب نیست چون تو جیب جا نمیشه . پول بدن خوبه که راحت بشه قایمش کرد و خوردش و یه آبم روش .
Denmark
آقای محترم زدوبندهای سیاسی فراتر از اندیشه به ظاهر وطن دوستانه و کمی چاپلوسانه‌ی شما می‌باشد. در هر موضوعی وارد و اظهار فضل نکردن بهتر نیست؟
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اگر به غرب اعتماد نیست..چرا برای درمان خودتان به کشورهای غربی می روید
Iran, Islamic Republic of
طفلک جهان نیوز که باید حرف های حسین آقا را قاب بگیرد.... ....
Iran, Islamic Republic of
....
رر
Iran, Islamic Republic of
پيشنهاد مي شود مقر روزنامه كيهان وزارت امور خارجه شود!!!؟
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
دقیقا کجای وزارتخارجه؟...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
پزشکان بدون مرز، بدون مرزند. وابسته به دولتها نیستند. ...
مهدی
United States
باشه طلبت
احمد
Iran, Islamic Republic of
مشکل پزشکان بدون مرز اجازه نگرفتن از حسین شریعتمداری بوده انگار همه امور مملکت باید با نظر ایشان باشد بقیه مردم هم بوق هستند.!!..
Iran, Islamic Republic of
جناب صادقی،نماینده فعلی اصلاح طلب تهران توئیت کرده اند که نگرانی دلواپسان از جاسوسی و...نیست بلکه دلواپسان نگرانند آمدن پزشکان بدون مرز باعث ترک خوردن(دیوار) تحریم شود!اولا آقای نماینده در جریان نیستند که یک بار با برجام هسته ای و درهم کوبیدن صنعت هسته ای این دیوار ترک برداشت و سریعا جوش خورد.ثانیا:در داستان کرونا امریکا(همان جایی که راکفلر پزشکان بدون مرز را اداراه می کنند)متهم ایجاد ویروس خطرناک کرونا است.ارتش در تهران ظرف2روز بیمارستان2000تختخوابی صحرایی را راه اندازی کرد.پزشکان بدون می خواستند48تخت راه اندازی کنند.مقداری خرت و پرت هم آورده یا قرار بود بیاورند.
Romania
از همون مرزی که جنابعالی تشریف اوردین
Iran, Islamic Republic of
.......
ايرانيم
United States
...
ايراني هستم
United States
.....
Iran, Islamic Republic of
....
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
...
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
جهان ! مرد باش ! شجاع باش ! و نظرات حق را ، سانسور نکن ! در غیر این صورت ؛ بخش نظرات را کلا حذف کنی ، آبرویت را حفظ کرده ای !!!!
يك مساله مهم!
United States
.....
.
Iran, Islamic Republic of
.....
رر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
اکبر
Iran, Islamic Republic of
.....
اکبر چرا.بعضیها
Iran, Islamic Republic of
.....
محمدرضا کیانفر
Iran, Islamic Republic of
...
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
ورود پزشکان بدون مرز فرانسوی نشانه ......
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام شده آقای شریعتمداری یه بارحرف حساب ودلخوش کننده بزنیددراین اوضاع که همه بسیج شده اندتاکرونای منحوس وشکست دهندبازهم شروع به انتقادفرمودیدچرا؟بجای روحیه دادنته.......!!!!
Iran, Islamic Republic of
اين آقا به كاهدون زده اين بار ، بيخود لي لي به لالاش نگذاريد !!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
خداوند جناب آقای حاج حسین شریعتمداری را برای اسلام و نظام و کشور از کلیه بلایای داخلی و خارجی محفوظ بدارد .
کامل
Iran, Islamic Republic of
اقای شریعتمداری خوب است خودش یک وزارت خارجه به نام وزارت خارجه بخش مخصوص خودش داشته باشد ... ـــــــ
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
این پزشکان بدون مرز لطف کنند هر وقت واکسن ویروس ضد کرونا ساختند تشریف بیاورند ...
Iran, Islamic Republic of
زمانی که تضمین دولتهای ادوپایی در برجام بود نتیجه اش را دیدیم.....
Iran, Islamic Republic of
جهان جان ، مگر ازش میترسید که مطلبش را از روی سایتتون برنمیدارید ...
Iran, Islamic Republic of
.......
Iran, Islamic Republic of
...
United States
دوست ناشناس ما ظاهراً درست فرمودند ، سايت شما از ايشان حساب ميبرد كه هنوز مطلبش را عليرغم اشتباه بودن اكثريت آن حذف نكرده و در عوض با دهن كجي به افكار عمومي ، اغلب نظرات خوانندگان محترم سايت را قلع و قمع ميفرماييد !!!
United States
...
United States
..
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
..