کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قربانیان کرونا در فرانسه به ۸۶۰ نفر رسید

5 فروردين 1399 ساعت 8:54

وزیر بهداشت فرانسه اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته 184 نفر در این کشور جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست دادند تا شمار قربانیان این ویروس در فرانسه به 860 نفر برسد.


به گزارش جهان نیوز، «اولیور وران» وزیر بهداشت فرانسه روز دوشنبه اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته 184 نفر در این کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند تا شمار قربانیان ویروس کرونا در فرانسه به 860 نفر برسد که از این تعداد 5 نفر نیز پزشک بوده‌اند.

وران که در یک کنفرانس خبری صحبت می‌کرد، همچنین گفت که طی روز اخیر 3 هزار و 176 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا ثبت شده تا تعداد مبتلایان در این کشور به 19 هزار و 856 نفر برسد که از این تعداد 2 هزار و 82 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

فرانسه چند روز پیش به مردم این کشور دستور داده جز برای خرید مایحتاج و مراجعه به پزشک از منزل بیرون نروند. با وجود این، برخی از متخصصان پزشکی خواستار بکارگیری تدابیر سخت‌گیرانه‌تر شده‌اند.

با این وجود، «امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهور فرانسه دوشنبه به مسئولان مذهبی گفته با تعطیلی سراسری فرانسه برای مقابله با شیوع ویروس کرونای جدید مخالف است. 
ماکرون معتقد است تعطیلی سراسری در کار نخواهد بود و این کار بیشتر ضرر به بار می‌آورد تا درمان.

منبع: فارس


کد مطلب: 722518

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/722518/قربانیان-کرونا-فرانسه-۸۶۰-نفر-رسید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com