جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۸

شمخانی: مدافعان سلامت در شرایط تحریم جان‌شان را کف دست گرفته‌اند

دوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب: 722490
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: در دفاع مقدس با وجود تحریم تسلیحاتی، جوان ایرانی صدام و حامیانش را شکست داد و جهان را شگفت‌زده کرد و این بار مدافعان سلامت در شرایط تحریم بی‌سابقه، جان‌شان را کف دست گرفته‌‌اند و دوباره شگفتی در راه است.
شمخانی: دوباره شگفتی در راه است
به گزارش جهان نيوز، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران امروز (دوشنبه) در توئیتی با اشاره به تلاش مدافعان سلامت در مقابله با کرونا علی‌رغم تحریم‌های آمریکا نوشت: «در دفاع مقدس با وجود تحریم تسلیحاتی، جوان مومن ایرانی با ایثار و خلاقیت، صدام و حامیانش را شکست داد و جهان را شگفت‌زده کرد.»

وی افزود: «تاریخ تکرار شده و این بار مدافعان سلامت در شرایط تحریم بی‌سابقه، جانشان را کف دست گرفته‌‌اند. دوباره شگفتی در راه است. کرونا را شکست می‌دهیم.»
 
 
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران ۲۸ اسفند ماه نیز در صفحه توئیترش در واکنش به ادعای بی اساس مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا نوشته بود: «فرافکنی شیوه مرسوم آمریکا برای فرار از پاسخگویی است. مقامات آمریکا به جای متهم سازی دروغین چین و ایران، به مطالبات بین‌المللی در خصوص نقش این کشور در تولید و انتشار کرونا و استمرار جنایت علیه مردم ایران با تداوم تحریم‌های اقتصادی پاسخ دهند.»
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احتمالا آقای شمخانی قصد کمک به دولتهای مظلوم منطقه را دارند
United States
از آمریکا شیطان بزرگ انتظار دارید تحریم ها را بردارد؟!! شیطان بزرگ؟؟!! دشمن؟؟!! آمریکا؟؟!! دل آمریکا برای مردم ایران نخواهد سوخت.... تحریم ها همچنان پابرجا خواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
....
رضا
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
پیش از این نیز نوه جنابعالی با خرید چندهزار خودرو شگفتی های ویژه تر تری ثبت کرده بودند....
حقیقت گو
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...