کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کشته شدن نظامی سعودی در مرز یمن

4 فروردين 1399 ساعت 10:25

رسانه‌های عربستانی از کشته شدن یک نظامی دیگر این کشور در جریان درگیری با نیروهای یمنی در مرزهای عربستان با یمن خبر دادند.


به گزارش جهان نیوز، خبرگزاری دولتی عربستان از کشته شدن یک نظامی سعودی در درگیری با رزمندگان یمنی در منطقه «جازان» در مرز این کشور با یمن خبر داد.

خبرگزاری عربستان(واس) اعلام کرد که محمد بن عبدالعزیز جانشین امیر منطقه جازان شامگاه یکشنبه پیام تسلیت «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور و «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی را تقدیم خانواده «محمد بن هادی محمد صیرم» نظامی سعودی کرده است.

در این خبر، نظامی کشته شده از اعضای نیروی زمینی ارتش عربستان خوانده می‌شود که در صفوف نظامیان سعودی در منطقه مرزی جازان حضور داشت.

مقامات سعودی معمولا به صورت بسیار معدود و با فواصل زمانی بسیار دور از یکدیگر به کشته شدن نظامیان خود در جنگ یمن اعتراف می‌کنند و سعی می‌کنند در این باره مخفی کاری کنند.

عربستان از پنج سال پیش در رأس یک ائتلاف عربی مداخله نظامی در یمن را به منظور آنچه بازگرداندن دولت «عبد ربه منصور هادی» به قدرت خواند، آغاز کرد و با وجود گذشت این سال‌ها به هیچ دستاورد ملموس میدانی یا سیاسی دست نیافته است.

منبع: فارس


کد مطلب: 722458

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/722458/کشته-شدن-نظامی-سعودی-مرز-یمن

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com