پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۳

عکس/ اتفاقی دردناک برای یک مدافع سلامت

دوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 722456
در کنار اخبارهای پر حجم کرونا در کشور، خبر ایثار فرمانعلی زارعی مدافع و جهادگر سلامت از روستای سردارآباد کبودرآهنگ از جمله خبرهایی بود که کمتر به آن پرداخته شد.
به گزارش جهان نيوز، خبر ایثار فرمانعلی زارعی مدافع و جهادگر سلامت از روستای سردارآباد کبودرآهنگ از جمله خبرهایی بود که کمتر به آن پرداخته شد.

متاسفانه حین عملیات گندزدایی از روستا، دست چپ ایشان به گاردان تراکتور گیر می‌کند و دچار حادثه می‌شود. پس از انتقال به بیمارستان امام رضا(ع) کبودرآهنگ و اعزام به بیمارستان بعثت همدان، نهایتا دست ایشان به طور کامل قطع   می‌شود.

بدون شک پیگیری و اعطای عنوان جانبازی سلامت توسط بنیاد شهید و ایثارگران استان همدان، باعث دلگرمی و نشان دادن قدرشناسی نسبت به همه مدافعان و جهادگران حریم جمهوری اسلامی خواهد بود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بند ( پاراگراف ) آخر دردناک تر است که از بنیاد شهید و ایثارگران بخواهند که عنوان " جانبازی " به ایشان اعطا کند. حق مسلم وی میباشد که حین کار اتفاق رخ داده است .
ایمان
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه هفته پیش نیز در یکی از روستاهای شهرستان خمین (استان مرکزی) به نام میشیجان، دهدار روستا حین عملیات گندزدایی با تراکتور دچار حادثه شده و متاسفانه پاهای وی قطع میشود و پس از چندروز بستری در بیمارستان، متاسفانه به رحمت خدا رفتند.
United States
آموزش موارد ایمنی در حین کار با تراکتور لازم است و افراد ناوارد نباید این کار را انجام دهند.....