پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۶
۱۱

سردار حسین اسداللهی به یاران شهیدش پیوست

شنبه ۲ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۴
کد مطلب: 722385
فرمانده سابق لشکر عملیاتی 27 محمد رسول‌الله(ص) تهران به یاران شهیدش پیوست.
سردار حسین اسداللهی به یاران شهیدش پیوست
به گزارش جهان نيوز، سردار حاج حسین اسداللهی فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۷ محمدرسول الله سپاه تهران امروز دوم فروردین ماه ۱۳۹۹ پس از عمری مجاهدت و ایثار در صحنه های نبرد دوران جنگ تحمیلی و همچنین جبهه‌های مقابله با داعش در سوریه بر اثر عوارض شیمیایی دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.

شهید اسدالهی از رزمندگان فعال در دوران جنگ تحمیلی بود که پس از پایان جنگ تحمیلی، سال ها در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ مشغول به خدمت بوده و فرماندهی اسبق لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص) در کارنامه ی مدیریتی ایشان است.

وی همچنین در زمان شکل گیری گروهک های تکفیری و تروریستی موسوم به داعش، مدت های طولانی به عنوان فرمانده در کنار رزمندگان و مدافعان حرم حضرت زینب(س) نقشی اساسی داشت.  

شهید اسدالهی پس از نابودی داعش، در صحنه های مختلف خدمت رسانی به ملت شریف ایران بویژه در صحنه های امدادرسانی بهنگام زلزله ی واقع شده در غرب کشور و همچنین وقوع سیل در شهرهای شمال و غرب کشور دوشادوش بسیجیان و گروه های جهادی، حضوری شبانه روزی داشتند. 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Iran, Islamic Republic of
الهی بدماء شهدائنا عجل لولیک الفرج
Canada
..
حیای حیدری
Romania
سلام الله وملائکه برشهیدان، ای کاش پاسداران تهرانی درکنار سایرزحماتی که برای ملت وانقلاب می کشند ،یک برنامه ی قدرتمند برای دریاچه وکوههای اطراف تهران و ششصدپاساژداخل تهران بطورمداوم ( به نیت مرحله ی سوم امربه معروف)،طراحی واجراکنند، تاجلوی خیانتی که دراین مکانها به جوان ها ونوجوان های این مملکت می شود وآنها را درمُرداب موسیقی و معصیت وبیغیرتی وبیحجابی فرومیبرند ،بگیرند.
Iran, Islamic Republic of
برای شادی روح همه شهدا صلوات
United States
رحمت بیکران الهی بر شهدا به ویژه شهید اسداللهی
امید
Iran, Islamic Republic of
سلام ازخداوند میخواهم روح شهیداسدالهی را درکنارشهدای کربلاواقاامام حسین محشورکند واقعا همسال چنین شهدا وحاج قاسم سلیمانی که برای کشور مثل علمداردشت کربلا بودن حیف بودماراترک کنن ..
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود به روان پاک همه شهدا از صدر اسلام تا کنون . به قول رهبر معظم انقلاب اسلامی : شهادت مرگ انسانهای زیرک است . مبارکشون باشه . انشاالله شفیع ما هم باشند .
الهام
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
خدارحمت کنند واقعا پاداش ایشان شهادت بود
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش کنه
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام ورحمت الهی بر سردار دلها که عمری به اسلام وانقلاب خدمت کردو