پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۳
رئیس قوه قضائیه خطاب به قضات کشیک:

به کسانی که در نوروز امنیت مردم را بهم می‌زنند رحم نکنید

شنبه ۲ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب: 722384
به کسانی که در این ایام امنیت مردم را برهم می‌زنند به ویژه سارقان حرفه‌ای و سابقه دار به هیچ عنوان رحم نکنید، علی الخصوص با کسانی که رعب و وحشت در جامعه به وجود می آورند، حتماً جدی برخورد شود.
به کسانی که در نوروز امنیت مردم را بهم می‌زنند رحم نکنید
به گزارش جهان نيوز، آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه لحظاتی پیش (عصر دوم فروردین ماه) به صورت از پیش اعلام نشده از شعبه کشیک دادسرای تهران در ایام نوروز بازدید کرد.

وی ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و عرض خداقوت به همکاران قضائی، وضعیت موجود در این واحد قضائی و نحوه رسیدگی به امور مراجعان را مورد ارزیابی قرار داد.

رئیس قوه قضائیه تعداد و موضوعات پرونده‌های تشکیل شده طی ایام نوروز در شعبه کشیک دادسرای تهران را جویا شد و با قضات و کارکنان این شعبه به گفت‌وگو پرداخت.

آیت الله رئیسی خطاب به قضات و کارکنان این شعبه کشیک با بیان اینکه آثار کار شما در این ایام ماندگار است، اظهار کرد: نقش شما در این مدت که دستگاه‌ها تعطیل است در ایجاد امنیت به همراه پلیس بسیار مثال زدنی است.

وی ادامه داد: اقدام با ارزش قضاتی که در این ایام در حوزه تأمین امنیت فعالیت می‌کنند مانند اقدام مدافعان سلامت، پزشکان و پرستاران و هیأت‌های علمی و کادر درمانی، بسیار اثر دارد و ملموس است.

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه پرونده‌هایی که با شکایت شاکی خصوصی آغاز و با رضایت شاکی خصوصی ختم می‌شود را به سمت صلح و سازش سوق دهید، گفت: به کسانی که در این ایام امنیت مردم را برهم می‌زنند به ویژه سارقان حرفه‌ای و سابقه دار به هیچ عنوان رحم نکنید، علی الخصوص با کسانی که رعب و وحشت در جامعه به وجود می آورند، حتماً جدی برخورد شود.

وی در جریان این بازدید از همه قضات و کارکنان دادگستری و دادسراها که در این ایام در شعب کشیک سراسر کشور به مردم خدمت رسانی می‌کنند، قدردانی کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر این سید شریف و با وجدان و با سیمای نورانی
خدایا به این مرد بزرگ و خانواده اش طول عمر با عزت و پر برکت عطا بفرم...
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت به این مسئول انقلابی
از اقای رئیسی میخوایم با هتک حرمت کنندگان اجیری و شاگردان و علی الخصوص خود صادق شیرازی قاطعانه برخورد کنن
Iran, Islamic Republic of
.....