کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استقلال، بلاتکلیف‌ترین باشگاه لیگ برتری

2 فروردين 1399 ساعت 20:28

باشگاه استقلال تهران بلاتکلیف‌ترین تیم لیگ برتری از لحاظ مدیریت است.


به گزارش جهان نیوز، باشگاه استقلال تا پیش از انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره از جمله احمد سعادتمند و حجت نظری با ترکیب کامران منزوی، علی فتح الله زاده و اسماعیل خلیل زاده به کار خود ادامه می‌دادتا اینکه فتح الله زاده درپست سرپرستی مدیرعاملی باشگاه از سمت خود به دلیل بیماری کناره گیری و استعفای کامران منزوی هم روی میز وزرات ورزش و جوانان رویت شد تا خلیل زاده در چند روز آخر سال ۹۸ تنها عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال باشد.

از طرفی عبدالرضا موسوی هم استعفای خود را چندی پیش به طور شفاهی اعلام کرده بود این روز‌ها بحث بازگشت دوباره اش به هیئت مدیره باشگاه استقلال مطرح است و تنها حضور وی در این هیئت به تایید سلطانی فر نیاز دارد.

به هر ترتیب ۲ عضو جدید به بدنه هیئت مدیره باشگاه استقلال اضافه شدند و ۲ - سه روزی می‌شود که اسماعیل خلیل زاده رئیس این هیئت هم در بستر بیماری است تا همچنان هیئت مدیره استقلال بلاتکلیف باشد و همچنین هنوز وضعیت حضور دوباره کامران منزوی و عبدالرضا موسوی در استقلال مشخص نیست.

تمامی بلاتکلیفی‌های مدیریتی باشگاه استقلال باعث شده تا صدای بازیکنان این تیم نیز در آمده و آن‌ها به انتخاب نفرات برای مدیریت باشگاه خود انتقاد کنند.

از طرفی مدیران جدید باشگاه استقلال همچنان برای رسیدگی به امورات باشگاه تشکیل جلسه دادندو انتخاب مدیرعامل و دیگر موضوعات همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
 


کد مطلب: 722380

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/722380/استقلال-بلاتکلیف-ترین-باشگاه-لیگ-برتری

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com