چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۱
۶

تشریح جزئیات آزادی روح‌الله‌نژاد از زبان سخنگوی قوه قضائیه

شنبه ۲ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب: 722371
سخنگوی قوه قضائیه گفت: روح‌الله‌نژاد که از جوانان نخبه و علمی کشورمان است، با ادعای دور زدن تحریم‌ها از ناحیه دستگاه قضایی آمریکا تحت تعقیب بود و از کشور‌های مختلف خواسته بودند نسبت به دستگیری و استرداد وی به آمریکا اقدام کنند.
تشریح جزئیات آزادی روح‌الله‌نژاد از زبان سخنگوی قوه قضائیه
به گزارش جهان نيوز، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در خصوص جزئیات آزادی جلال روح الله نژاد، گفت: لازم می‌دانم در ابتدا توفیق جمهوری اسلامی ایران در آزادسازی آقای مهندس روح الله نژاد که از جوانان نخبه و علمی کشورمان بود را به مردم و خانواده او تبریک عرض کنم.

وی افزود: این هموطن ما با ادعای دور زدن تحریم‌ها از ناحیه دستگاه قضایی آمریکا تحت تعقیب قرار گرفته بود و از کشور‌های مختلف خواسته بودند که نسبت به دستگیری و استراد او به آمریکا اقدام کنند.

سخنگوی قوه قضاییه بیان داشت: این در حالی است که این ادعا یک ادعای واهی و فاقد وصف مجرمانه بود.

اسماعیلی تصریح کرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران در شکستن هیمنه پوشالی آمریکا و این حکم ظالمانه در مورد هموطنمان که از ماه‌ها قبل در فرانسه دستگیر شده بود و در زندان فرانسه بسرمی‌برد و قرار بود که به آمریکا اعزام شود، توفیقی پیدا کرد و در یک اقدام کاملا هماهنگ در بخش‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران مرکب از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، وزارت امور خارجه، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت اطلاعات و قوه قضاییه با تأکید بر استراتژی مقاومت در برابر ظلم‌ها و زورگویی‌های آمریکا، موفق شدیم تا این اقدام خداپسندانه انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: متقابلا دولت جمهوری اسلامی و قوه قضاییه نیز با عقب نشینی دولت فرانسه و پذیرفتن آزادسازی هموطن ما، یکی از اتباع کشور فرانسه که به جرم اقدام علیه امنیت در کشور بازداشت بود را با تخفیف مجازات در یک فرآیند قانونی آزاد کرد و به کشور خود بازگشت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قاسم
United States
....
دو چشم پر سو
Iran, Islamic Republic of
آزاد کردن چندین و چند باره و تقریبا همیشگی جاسوسان و مزدورانِ چشم‌آبیهای حرام‌لقمه در مقابل گروگانگیریها و وحشیگریهایشان؛ سیاست‌ورزی و عاقلانه است؟ حد یقفشان کجاست؟
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...