پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

استراماچونی سردار آزمون را به ایتالیا دعوت کرد

جمعه ۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 722305
سرمربی ایتالیایی و سابق استقلال با اشاره به این که پیشنهادات وسوسه کننده ای از ایران دریافت کرد مدعی شد در این کشور تنها و تنها به استقلال فکر می کند.
استراماچونی سردار آزمون را به ایتالیا دعوت کرد
به گزارش جهان نيوز، صفحه اینستاگرام جان لوکا دی مارتزیو یکی از خبرنگاران مشهور ایتالیایی مصاحبه ای مفصل و زنده از آندره آ استراماچونی ترتیب داد تا این مربی خوش فکر ایتالیایی که دیروز در نظرسنجی بهترین های فوتبال ایران از سوی نویسندگان و آرا مردمی در کنار یحیی گل محمدی عنوان بهترین مربی سال ۹۸ ایران را به خود اختصاص داد بعد از مدت ها سکوت حرف های جالبی به زبان بیاورد.

استراماچونی که از محبوبیت خاصی نزد طرفداران استقلال برخوردار است با اشاره به این که در انتظار تولد سومین فرزندش قرار دارد مدعی شد در ماه های گذشته پیشنهادات وسوسه کننده زیادی از فوتبال ایران دریافت کرده اما اگر بنا به بازگشت داشته باشد ترجیح می دهد تنها هدایت استقلال را برعهده بگیرد.

به گزارش وب سایت جانلوکا دی مارتزیو، استراماچونی در ابتدا گفت:«پیشنهادات مالی مهمی از سوی دیگر باشگاه‌های ایرانی دریافت کردم اما در ایران تیم من فقط استقلال است. امیدوارم استقلال جایگاه نخست جدول که در اختیار داشت را دوباره پس بگیرد. معتقدم در لیگ قهرمانان آسیا استقلال از شانس خوبی برخوردار است. شما می‌دانید که من حامی استقلال هستم و این موضوع نیازی به گفتن ندارد».

سرمربی سابق استقلال در ادامه به اخبار خصوص لینک شدن سردار آزمون به ناپولی اشاره و افزود:« تا چند ماه اخیر، ایران در صدر رنکینگ تیم‌های آسیایی بود اما ژاپن این جایگاه را اخیرا به دست آورده است. بزرگ‌ترین استعدادهای ایرانی، خارج از این کشور بازی می‌کنند. سردار آزمون یکی از این بازیکنان است که می‌تواند در سری A خیلی خوب کار کند. در تابستان او از طریق ایجنتش با من تماس گرفت و در تماس با باشگاهی ایتالیایی بود. من معتقدم این تماس‌ها می‌تواند ادامه پیدا کند چون سردار یک مهاجم نوک مدرن است».

استراماچونی در خصوص احتمال بازگشت به ایتالیا تصریح کرد:« ماجراجویی در ایران سناریوی جدیدی برای من بود، این که بتوانم در آسیا مربیگری کنم. در حال ارزیابی شرایط تیم‌های ژاپنی و استرالیایی هستم. فوتبال آسیا دنیایی جدید و تشنه فوتبال است. اولویت من ایتالیا است اما وقتی مقصد دیگری را انتخاب می‌کنم به این دلیل است که تیم‌های مدنظر من انتخاب‌های دیگری داشته‌اند. من مربی جوانی هستم و نمی‌توانم مدت زیادی دور از فوتبال بمانم».

آندره آ سپس اشاره ای هم به بحران کروناویروس در ایتالیا و جهان داشت و افزود:«قرنطینه؟ اکنون در رم هستم. باید سعی کنیم با دید مثبت به این بحران نگاه کنیم و ناامید نشویم. به بیان ساده تر باید تمامی پروتکل های پزشکی را رعایت کنیم تا به نکات مثبتی در این بحران جهانی برسیم.به نظرم باید به کسانی که در حال حاضر مدیریت کشور را برعهده دارند اعتماد کنیم زیرا این مشکلی جهانی است و تنها مختص به ایتالیا نیست».

آندره استراماچونی در انتهای صحبت های خود بار دیگر به شروع ماجراجویی در اینتر و این که خبر هدایت این باشگاه بزرگ سورپرایز بزرگی برای خانواده اش بود نیز اشاره و تصریح کرد این شانس بزرگ به قدری اتفاقی بود که حتی خودش فرصت اطلاع رسانی به والدینش را به دست نیاورد و پدر مادر او از طریق اخبار تلویزیون از این پیشرفت بزرگ او مطلع شدند. سرمربی سابق استقلال این روزها در کنار همسر باردار و دو فرزندش قرنطینه خانگی را سپری می کند.

مرد محبوب ایتالیایی نزد طرفداران استقلال در این مصاحبه زنده با شناخت کامل از روحیات فوتبالدوستان ایران از جمله آبی های پایتخت هر وقت صحبت از این تیم می شد با نشان دادن عدد چهار نماد معروف طرفداران استقلال بیش از پیش خودش را در دل آنها جا می انداخت، جایی که افسوس های او بابت مشکلات پیش آمده در خصوص قطع همکاری با این باشگاه محبوب و مطرح فوتبال ایران و آسیا همچنان به وضوح دیده می شد.

منبع: ورزش سه
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
میخواد آزمون کرونا بگیره 😁😂
Iran, Islamic Republic of
...