جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۹۲
رئیس‌جمهور در پیام نوروزی به مناسبت حلول سال ۱۳۹۹ :

سال ۹۹ را باید سالِ سلامت و اشتغال و تحرک در مسائل اقتصادی و فرهنگی بسازیم

جمعه ۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۱۴
کد مطلب: 722296
رئیس‌جمهور در پیام نوروزی به مناسبت حلول سال 1399 هجری شمسی، با بیان اینکه "وحدت، اتحاد و اخلاق است که می‌تواند آینده خوبی را برای ما بسازد"، تاکید کرد: سال 99 سالِ افتتاح طرح‌های بزرگ، سال رونق با کمک همه مردم در بخش اقتصاد و سال تحول در زندگی مردم و روابط اقتصادی ما با جهان و تعاملات ما با همسایگان ما خواهد بود.
سال ۹۹ را باید سالِ سلامت و اشتغال و تحرک در مسائل اقتصادی و فرهنگی بسازیم
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی با ارائه فهرستی از حادثه‌ها و حماسه‌های سال گذشته و مشکلاتی که مردم با آن مواجه بودند، اظهارداشت:

سال 99 گرچه آغازش همچنان سلامت، مساله اول ما است اما با دو بال از این مشکل عبور خواهیم کرد بال اول بالِ کادر درمانی و پزشکی ماست که باید همه تلاش خود را بکار گیرند و بال دوم بخش خصوصی ما است که در کنار دولت و سایر نهادها باید به صحنه بیایند تا سال 99 را سالِ سلامت و اشتغال و سال تحرک در مسائل اقتصادی و فرهنگی بسازیم.

متن کامل پیام نوروزی دکتر روحانی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
 
الحمدالله والصلوه علی رسوله و آله و صحبه
عید سعید نوروز را به محضر همه ایرانیان عزیز در سراسر کشور و خارج از کشور و همچنین آنهایی که نوروز را در سراسر منطقه گرامی می‌دارند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

یاد می‌کنیم از پدر برومند امام هشتم حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع)، پدر فاطمه معصومه(علیهاالسلام) ، پدر احمدبن موسی شاه چراغ و به آن اسوه ایستادگی و مقاومت احترام می‌گذاریم و ایام بعثت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام و میلاد سرور آزادگان و پرچمدارش و فرزندش، زینت‌بخش همه عبادت‌کنندگان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
به همه پزشکان، پرستاران و کادر پزشکی و درمانی که در این لحظات تحویل سال نو در کنار بیماران عزیز ما هستند و مخصوصا آنهایی که به این ویروس مخرب مبتلا شده‌اند به آنها خسته نباشید می‌گویم و برای همه مریضان و بیماران ما در سراسر کشور شفا و عافیت را طلب می‌کنم.

سالی که گذشت سالِ حادثه‌ها و حماسه‌ها بود. بزرگ‌ترین حادثه‌ها در تاریخ کشور ما رخ داد و پرافتخارترین حماسه‌ها توسط مردم دلاور ما آفریده شد.

با سیل کم نظیر در تاریخ ایران که در روزهای اول فروردین، 25 استان کشور ما را درگیر کرد و مشکلات فراوانی را برای مردم ما به وجود آورد و مردمی که برای هفته‌ها و ماهها بی‌خانمان شدند، سال 98 آغاز شد اما در کنار این سیلِ ویران‌کننده، حضور مردم، وحدت و همکاری و کمک مردم و سپس بازسازی از طرف دولت و مسوولین کاری بزرگ و شگفت‌آور بود.

این سیل 35 هزار میلیارد تومان به ما خسارت زد و بیش از 68 هزار خانه را ویران کرد و 80 هزار خانه نیاز به مرمت پیدا کردند. در طول سالی که گذشت اکثر خانه‌هایی که نیاز به احداث داشتند، احداث شدند و همه خانه‌ها و بناها مرمت شدند و زیربناها ساخته شد.

بار سختی ها و غم بزرگی بر مردم ما تحمیل شد اما ملت ما در این سیل، پایدار و استوار ماند و سپس در ماه بعد شدید‌ترین تحریم تاریخی از سوی تروریست‌های جهانی علیه ملت ما آغاز شد.

صنعت نفت در شدیدترین تحریم تاریخی قرار گرفت و فشارها از هر سو بر اقتصاد کشور ما وارد شد، فکر می‌کردند با این شدت فشارها مردم ما تسلیم خواهند شد اما ملت بزرگ ما در برابر این سختی‌ها مقاومت کرد و حماسه جدیدی را آفرید. حماسه اداره اقتصاد کشور بدون نفت که برای اولین بار در دهه‌های اخیر تحقق می‌یافت.

آنها فکر می‌کردند در تورم و رکود، کشور را به نقطه بحرانی برسانند اما همه آمارها به ما می‌گوید در 9 ماهه سال 98 رشد اقتصادی ما مثبت بوده و تورم در حد ممکن مهار شده است.

تعداد مجوزها برای تولید بیش از حد انتظار بوده، سرمایه‌گذاران و همه تجار و ملت قدرتمند ما با صادرات غیرنفتی همه نیازهای ما را تامین کرد و دولت توانست در این سال سخت همه نیازمندی‌های ضروری کشور را تامین کند و با ارز ترجیحی، کالاهای اساسی را تامین کند و امروز یعنی اولین روز سال 1399 ذخایر استراتژیک کشور ما از هر سال دیگر و از هر نوروز دیگر بهتر است.

این به معنی حماسه ملت بزرگ ایران ، مسوولین اقتصادی کشور، بخش خصوصی، کشاورزان، صنعت‌گران و کارگران ما بود.

در همین سال سخت بزرگ‌ترین طرح‌های اقتصادی دهه‌های اخیر در کشور ما افتتاح شد. از پالایشگاه عظیم و بزرگ گرفته تا سدهای متنوع تا احیای بخش کشاورزی، تا تحول بزرگ در نفت و گاز و تا افتتاح بزرگ‌ترین شاهراهها ، جاده‌ها و راه‌آهن‌ها و بنادر در یک سال اخیر.

پس ما شکست نخوردیم، در برابر فشار آمریکا ایستادیم، مقاومت کردیم و در دادگاه بین‌المللی در برابر آمریکا پیروز شدیم و این دادگاه در قدم اول آمریکا را محکوم شناخت و در همه مجامع بین‌المللی از لحاظ سیاسی و افکار عمومی پیروز شدیم.

چندی نگذشت که در همین سال مردم ما در تب و تاب احساس یک جنگ ناخواسته قرار گرفتند. از همه سو تهدید بر کشور ما، اما کاری که رزمندگان بزرگ و نظامیان ما در صحنه ایستادگی و مقاومت و مرزها و دفاع ما آفریدند، کم نظیر بود.

آنچه که می‌توان به عنوان ثمره تکنولوژی پیشرفته سالهای اخیر خواند توسط موشک پدافند ما در مرز جنوبی ما سرنگون شد و این نشان داد این ملت در همه سختی‌ها آفریننده بزرگترین حادثه‌های عظیم به نفع کشور است، با موشکی این پهپاد را سرنگون کردیم که به دست صنعتگران ایرانی ساخته‌ شد. سیستم پدافندی صددرصد ایرانی در برابر مدرن‌ترین تکنولوژی آمریکا موفقیت و پیروزی خود را به رخ جهانیان کشید و چندی نگذشت که بی‌شرمانه‌ترین و بزدلانه‌ترین ترور تاریخی را آمریکا علیه سردار بزرگ ما، سردار مبارزه با تروریزم انجام داد.

اما آنچنان مردم ما و ملت‌‌های منطقه پاسخ دادند که آن را تبدیل به یک فرصت بزرگ مقاومت در سطح منطقه ساخته‌اند. بدرقه‌ای که بغداد، کربلا و نجف، اهواز، تهران، مشهد، قم، کرمان و همه ملت ایران انجام داد به جهانیان نشان داد که ملت ایران ملت قدرشناس است و فداکاران ، مجاهدان و آنهایی که خون خود را برای کشور و امنیت کشور فدا کردند، هرگز از یاد نخواهند برد.

یک سردار را از ما گرفتند و هزاران سردار در این بدرقه باشکوه ساخته شد. همه مردم ما توانستند به جهانیان نشان دهند نه تنها ملت ایران که مردم عراق، سوریه، لبنان و حتی مردم کشمیر و برخی از کشورهای آفریقایی همه ندای مقاومت و ایستادگی را سر دادند و رزمندگان ما با غرش موشک در یکی از بزرگترین پایگاه‌های نظامی این دژ پوشالین را فرو ریختند.  آنچنان این سیلی محکم بود که هنوز هم آمریکا حاضر نیست تلفات و خسارات خود را در این حادثه بیان کند.

در کنار این همه حوادث تلخ و شیرین، خطای باورنکردنی یک فرد را هم شاهد بودیم و 176 عزیز که عمدتا هموطنان ما بودند از این حادثه قربانی شدند، حادثه‌ای که همه مردم ما را متاثر کرد اما غم‌خواری و همنوایی مردم مرهم بزرگی بر دلهای همه آنهایی که عزیزان خود را از دست دادند و مرهمی بر دلهای همه بود و ملت ما به خوبی نشان داد که همه یکی هستند ، همه عضو یک پیکرند.

در حادثه از دست رفتن عزیزان، در بدرقه سردار بزرگ ما در کرمان و در حوادث دیگری که در این سال رخ داد، مردم مقاومت و ایستادگی خود را به خوبی نشان دادند.

پایان سال با یک میهمان ناخوانده مخرب روبرو شدیم، نه ما که بیش از 150 کشور و ملت، ویروس کرونا و این ویروس توانست سلامتی مردم و حتی کسب و کار مردم را در معرض خطر قرار دهد اما پزشکان ، پرستاران ما، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ما آنچنان شجاعانه به صحنه آمدند که حتی حاضر شدند برخی از پروتکل‌های بهداشتی را برای نجات سریع‌تر بیماران زیر پا بگذارند اما نگذارند عزیزان ما بی‌پناه باشند؛ همه مردم و  مسوولین در کنار آنها هستند.

در اینجا می‌خواهم به نکته مهمی اشاره کنم و آن اینکه در طول 6 سال گذشته دولت در دو امر سرمایه‌گذاری ویژه انجام داد، در امر بهداشت و درمان و طرح تحول سلامت و در مساله فضای مجازی و ارتباطات و شبکه ملی اطلاعات و این روزها مردم قدر این دو طرح عظیم و بزرگ را بهتر از هر زمان دیگر لمس می‌کنند.

امروز روزی، مشکلات بیماری به سراغ مردم آمده که تخت بیمارستانی ما در طول این 6 سال دو برابر شده است، تجهیزات بیمارستانی ما از هر زمان دیگر شرایط بهتری دارد.
امروز در شرایطی نیازمند به فضای مجازی شدیم که در طول این 6 سال بهترین اقدامات زیربنایی برای شبکه اطلاعات انجام گرفته است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با سلام سال نو را به ملت ایران و جهان تبریک عرض میکنم امیدوارم سالی پربار و سرشار از بهروزی سلامتی برایشان رقم بخورد و برایشان ریشه‌کنی ویروس کرونا را ارزومندم و برای ملت ایران علاوه بر ریشه‌کنی کرونا در راس ان ریشه‌کنی روحانا‌ویروس را ارزومندم
Iran, Islamic Republic of
خداوند به سلامت و اشتغال و تحرک در مسائل اقتصادی و فرهنگی رحم کند
Iran, Islamic Republic of
این یعنی چی !
هر سال بعد از پیام نوروزی رهبر و انتخاب نام برای سال جدید ، رییس جمهور هم میاد و نام دیگری به سلیقه خود برای سال جدید انتخاب می کند !!!!!!
اصغر
Iran, Islamic Republic of
رهبری عزیز برای نام سال یک هدف واقعی در نظر می گیرند و آقای روحانی یک نام فضایی و انتزاعی.
😀😀😀
Iran, Islamic Republic of
انشاالله سال ۹۹ سال روی کار آمدن دولتی کاری و انقلابی و دلسوز مردم ..
خسارت محض
Iran, Islamic Republic of
خون حاج قاسم عزیز تاوان افتضاح برجام بود.
Iran, Islamic Republic of
چه سخت تاوانی دادیم ما
معین
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چرا دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس پاسخگو نیستند؟
از دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس درسال ۹۷ در مورد گرانی وافزایش قیمت ها ومشکلات اقتصادی مردم، کشورو...‌ از دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس سؤال‌هایی را در رسانه های مطرح کردیم که معلوم نیست چرا پاسخ این سؤال‌ها را نداده‌اند و آیا به عنوان یک وظیفه، خود را در برابر مردم و رسانه‌های گروهی پاسخگو نمی‌دانند؟
Iran, Islamic Republic of
مذاکره با آمریکا بی‌فایده است
سرنوشت برجام چه خواهد شد؟
چرا دولت روحانی به جای اقدام همچنان منتظر است
همراهی اروپا با آمریکا تنش‌های منطقه‌ را افزایش می‌دهد
Oman
......
Oman
کامنت من نه حاوی توهین بود، نه تهمت و نه دروغ. چرا سانسور شد؟ سانسورچی، سر پل صراط یقه ات را میگیرم و ول نمی کنم تا خدا حق مرا از تو بگیره. شاید تو به این مسئله اعتقاد نداشته باشی اما من خیلی اعتقاد دارم ، پس وعده ی دیدار من و شما سر پل صراط.
Iran, Islamic Republic of
ناکامی دولت روحانی درمدت 24 ماه برای حل مشکلات اقتصادی مردم و کشور
Iran, Islamic Republic of
خدمت ، مدیریت و عملکرد دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون ازاین بهتر نمی شود.
Iran, Islamic Republic of
تمام مشکلات مردم و کشور و... به خاطر ناتوانی، کوتاهی و ناکامی حسن روحانی بوده است.
Iran, Islamic Republic of
مشکل ارزی نداریم/ مسئله مدیریت و ناکارآمدی مسئولان است
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
وام ۲ میلیونی دولت به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ چرا به ما بازنشستگان نمی دهند.
Iran, Islamic Republic of
درخواست کارگران «هفت تپه» از اعضای شورای عالی کار/ تعیین دستمزد بدون توجه به نرخ سبد معیشت ناعادلانه است
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
بسته معیشتی کرونا امشب واریز می‌شود و چرا به ما بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی نمی دهند.
Oman
چون دارید حقوق میگیرد! این بسته مال اون بدبختی هست که این مدت نتونسته کار کنه و هیچ منبع درآمد دیگری نداره.
Iran, Islamic Republic of
پولدارها، یارانه را ترک نکردند!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
پمپئو: ایران آمریکایی بازداشت شده را به مرخصی فرستاد
پمپئو در این بیانیه با بیان این ادعا که «مایکل وایت» به غلط از سال ۲۰۱۸ بازداشت و به تحمل حبس ۱۳ ساله محکوم شده نوشته تهران او را بنا به دغدغه‌های بشردوستانه…
Iran, Islamic Republic of
شما به عنوان یک خریدار خودرو، این روزها با چه مشکلاتی مواجه هستید؟
ایران خودرو و سایپا به قیمت غیرقانونی یک میلیون خودرو پیش‌فروش کرده‌اند.
Iran, Islamic Republic of
درحالی که قیمت گوشت شقه گوسفندی تا ۱۶۰ هزار تومان افزایش یافته بود اما اکنون کاهش یافته و حدوده ۱۰۰ تا ۱۱۰ هزار تومان در کشور به فروش می رسد هر چند که هنوز در مقایسه با قیمت واقعی۷۰ تا ۷۵ هزار تومانی خود حدود ۳۰ هزار تومان فاصله دارد.
Iran, Islamic Republic of
تمام مردم ایران در حال حاضر مستحق دریافت کمک معیشتی هستند اما چرا دولت سهل انگاری می کند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نمی دانم
Iran, Islamic Republic of
بیش از ۴۰۰۰ آمریکایی در یک روز کرونایی شدند +جدول
بر اساس آخرین آمار پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه 245 هزار و 749 نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید19) مبتلا شده‌اند که از این تعداد 10 هزار و 46…
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی شما اول باید از مردم ایران عذرخواهی کند.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
عذرخواهی کنید، آقای روحانی .
Iran, Islamic Republic of
نه تنها باید عذر خواهی کنند که باید پاسخگو باشند
Iran, Islamic Republic of
عذر خواهی چه دردی دوا می کند ......
Iran, Islamic Republic of
قیمت لبنیات و... درسراسرکشوردرسال 97 به صورت غیر قانونی افزایش یافت..
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
مسئولان به جوانان، تامین اشتغال، مسکن و تسهیلات زندگی آنان کمک کنند و درباره عرصه‌های مختلف به ویژه در شرایط کنونی در زمینه بهداشت و درمان هر چه می‌توانند به مردم خدمت کنند.
Iran, Islamic Republic of
؛
عیدی ترامپ به ملت ایران!/ دم خروس یا قسم...
دونالد ترامپ همزمان با سال نوی ایرانی تحریمهای ظالمانه را با شدت بیشتری دنبال کرده است.
Iran, Islamic Republic of
درخواست نماینده ایران برای دسترسی جانبازان شیمیایی به دارو
نماینده دائم ایران در سازمان منع سلاح‌های شیمیایی خواستار شد
درخواست نماینده ایران برای دسترسی جانبازان شیمیایی به دارو
سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان منع سلاح‌های شیمیایی خواستار تسریع در تلاش‌های مدیرکل این سازمان برای کمک به دسترسی مصدومین سلاح های شیمیایی به دارو، درمان و تجهیزات پزشکی لازم شد.
Iran, Islamic Republic of
دولت تمام تلاش خود را برای مبارزه با کرونا به کار گیرد تاکنون کوتاهی کرده است.
Iran, Islamic Republic of
دولت تمام تلاش خود را برای مبارزه با مشکلات اقتصادی مردم و کشور به کار گیرد ولی متاسفانه ازسال 1397 تاکنون تاکنون کوتاهی کرده است..
Iran, Islamic Republic of
جناب حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی! اکنون حرف شعار شما چه دردی از مردم دوا می کند.
باقر
Romania
.....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
..
United States
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
....
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
پاکستان بار دیگر خواستار لغو تحریم‌های ایران شد
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام:
کشور را به لحاظ نیاز به ماسک، بی نیاز خواهیم کرد

مخبر دزفولی: تا پایان فروردین حدود ۲ و نیم میلیون ماسک در روز تولید خواهد شد که نیاز کشور را تامین خواهیم کرد.رئیس ستاد اجرایی فرمان امام:
کشور را به لحاظ نیاز به ماسک، بی نیاز خواهیم کرد

مخبر دزفولی: تا پایان فروردین حدود ۲ و نیم میلیون ماسک در روز تولید خواهد شد که نیاز کشور را تامین خواهیم کرد.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
وزيرکار
تعیین تکلیف حقوق کارگری؛ فروردین ۹۹

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جلسه تعیین تکلیف حقوق و دستمزد کارگری به فروردين سال 99 موکول شد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
توزیع ۱۲۰ تن گوشت و مرغ در بهارستان/ قیمت گوشت و مرغ دو سال است در بهارستان نسیم شهر جاده ساوه غیرقانونی است.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
جامعه جهانی باید علیه این بی عدالتی آشکار که تهدیدی بی سابقه برای سلامت عمومی بین المللی است، بپا خیزد و قویا از آمریکا بخواهد تا سریعا تروریسم اقتصادی خود علیه مردم ایران را پایان داده و تحریم‌های غیر عادلانه و نا موجه خود که منجر به رنج و درد مصیبت بار انسان‌ها شده است را از میان بردارد.
Iran, Islamic Republic of
اظهارت ماریا زاخارووا
عصبانیت آمریکا از توافق روسیه و ترکیه بر سر ادلب
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت، توافق روسیه و ترکیه برسر ادلب سوریه، آمریکا را عصبانی کرده است.
Iran, Islamic Republic of
افزایش دیدار‌ها میان سیاستمداران آمریکایی و سازمان بشردوست جعلی «کلاه سفیدها» که در سوریه فعالیت می‌کند، توجهمان را جلب کرد، معمولا چنین دیدار‌هایی به ایجاد مشکلات جدی در منطقه در قالب اقدامات تحریک آمیز منتهی می‌شود.
Iran, Islamic Republic of
تحولات عراق
شش پایگاه نظامی آمریکا در عراق تخلیه می‌شود
به زودی شش پایگاه نظامی آمریکا در عراق تخلیه می‌شود این در حالی است که آمریکا قصد داشت حضور مستقیم در منطقه مرزی عراق با سوریه داشته باشد.
Iran, Islamic Republic of
هیچ مورد ابتلا به کرونا در سوریه ثبت نشده است
Iran, Islamic Republic of
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل؛
افزایش شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در اردبیل به 266 نفر، شمار فوتی ها 30 نفر
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: شمار مبتلایان قطعی به و یروس کرونا در استان اردبیل به 266 نفر رسید و متاسفانه تاکنون 30 نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.
Iran, Islamic Republic of
همین آمارهارو احمدی نژاد یا قالیباف میدادن همین روحانی ایراد میگرفت.
Iran, Islamic Republic of
در کرمانشاه و در دو عملیات
محموله های دستکش و ژل و محول ضدعفوفی احتکاری کشف شد

در دو عملیات پلیسی در کرمانشاه۴۸۰ هزار دستکش احتکاری و ۲۳۱۵ بطری ژل و ۲۵۰ لیتر محلول ضدعفونی احتکار شده کشف شد
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقاى روحانى تمام حرفها وشهارهاى شما درطول 7سال تکرارى وبدون عمل بوده است....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم که درسال جدید دولتمردان بااتخاذ یک تصمیم تورم زا مانند افزایش 300درصدی بنزین مردم را بدبخت وبیچاره نکنند حداقل ذره ای انصاف داشته باشند که قشر حقوق بگیرچقدر در فشار هستند.
United States
...
حسینی
جناب روحانی در مدیریت درایت عملکرد مهارت دلسوزی شجاعت وقت گذاری و اتکا به نیرو و توان داخلی شما شکی نیست و همه میدونیم که چقدر قشنگ دارید مملکت رو اداره میکنید
فقط یه خواهشی که داریم حضرت آقا بسیار سنجیده و زیبا سال رو نامگذاری کردند لطفا شما دیگه روش اسم نگذارید...!!!
Iran, Islamic Republic of
سال 99
سال محو دروغگویان
سال بریدن دست رانت خواران از بیت المال
سال ترد لاشخورها
سال به کرسی نشستن شایستگان
سال حکومت ولایتمداران
سال محو تفکر استخری
و سال دق مرگی غرب زدگان است انشاءالله
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....