پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۵

علت تراکم خودروها در اتوبان‌ها چیست؟

چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب: 722229
رئیس پلیس راه گفت: به دلیل انجام تست غربالگری کرونا در عوارضی تهران- قم، پردیس و ورودی برخی استان‌ها تراکم مقطعی خودروها را شاهدیم.
علت تراکم خودروها در اتوبان‌ها چیست؟
به گزارش جهان نيوز،  سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا درخصوص وضعیت تردد خودروها در محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در همه جاده ها ترافیک روان بوده و وضعیت عادی عبور خوروها در جریان است.

رئیس پلیس راه در خصوص انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر تراکم خودروها در برخی نقاط اعلام کرد: در عوارضی تهران- قم، پردیس و ورودی برخی استان ها به دلیل انجام تست غربالگری کرونا توسط تیم های وزارت بهداشت و هلال احمر تراکم مقطعی خودروها را شاهد هستیم .

سردار حسینی با تاکید بر این مطلب که پلیس راه هیچ محدودیتی در تردد قائل نشده ،به کاهش تردد خودروها در محورهای مواصلاتی اشاره و خاطرنشان کرد: از بیست و پنجم اسفندماه تا امروز بیش از ۳۰ درصد کاهش تردد خودروها را در جاده ها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شاهد بوده ایم.

منبع: فارس
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.......
سحر
Iran, Islamic Republic of
...
United Kingdom
فرار...!!!!!
محمد حسن ولایتی
Iran, Islamic Republic of
به فرموده رهبر معظم انقلاب مسافرت مکروه میباشد و بنده با اطمینان عرض میکنم که نود و نه درصد مردم در خانه ها هستند و اینها تحت تاثیر تبلیغات مسیح علینژاد ها میرن مسافرت !!!!!!1
Iran, Islamic Republic of
باخودتون چندچندید؟
ازیه طرف میگید سفرنکنید ازیه طرف دیگه میگید هیچ محدودیتی قائل نشدید!