کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ضدعفونی شبانه تهران توسط ۲ هزار جوان هیأتی

27 اسفند 1398 ساعت 9:43

مسئول هیأت حداث‌الحسین(ع) با اشاره به اینکه شب‌ها حدود ۲ هزار و ۳۰۰ جوان هیأتی با دریافت مواد مناسب به ضدعفونی مناطق مختلف استان تهران می‌پردازند، تصریح کرد: این حجم کار موجب خستگی نیروها شده و نیازمند حضور جوانان بیشتر هستیم.


به گزارش جهان نیوز، مجتبی قره‌گزلو، مداح و مسئول هیأت حداث الحسین(ع) با اشاره به تلاش‌های هیأت‌ها و پایگاه‌های بسیج تهران برای مبارزه با کرونا اظهار داشت: در ابتدای این امر تنها هیأت حداث‌الحسین(ع) در منطقه شمیرانات تهران با هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت دفاع مایع ضدعفونی دریافت می‌کرد و اقدام به ضدعفونی سطوح عمومی داشت، اما به مرور با هماهنگی با پایگاه‌های بسیج و هیأت‌های مختلف در تمام مناطق ۲۲ گانه تهران، جوانان پای کار آمدند و شب‌ها به ضدعفونی پرداختند.

وی افزود: پس از فعال شدن جوانان در شهر تهران، این روزها بسیج و هیأت‌ها در شهرستان‌های تهران نیز پای کار آمده‌اند؛ به‌طوری که در این ایام، تمام استان تهران، شب‌ها ضدعفونی می‌شوند که این امر موجب پاکسازی سطوح عمومی از وجود ویروس می‌شود.

قره‌گزلو ادامه داد: عموماً در طول روز ویروس به وسیله افراد ناقل در سطوح عمومی مانند عابربانک‌ها، پارک‌ها، مراکز عمومی، ایستگاه‌های اتوبوس و ... منتشر می‌شود که این گندزدایی و ضدعفونی شبانه موجب می‌شود تا این ویروس‌ها از بین برود و میزان ابتلای افراد را کاهش دهد.

فعالیت شبانه  ۲ هزار و ۳۰۰ جوان هیأتی علیه کرونا
مسئول هیأت حداث الحسین (ع) با اشاره به اینکه شب‌ها حدود ۲ هزار و ۳۰۰ جوان هیأتی در گروه‌های مختلف با دریافت مواد مناسب به ضدعفونی مناطق مختلف استان تهران می‌پردازند، تصریح کرد: این حجم کار حدوداً ۲۰ روزه، موجب خستگی نیروها شده است، بنابراین نیازمند حضور جوانان بسیجی و هیأتی بیشتر برای این امر هستیم.
 


وی با اعلام فرخوانی برای حضور جوانان خاطرنشان کرد: جوانانی که بیماری زمینه‌ای ندارند و از سلامت کامل برخوردارند، می‌توانند خود را به مسئولان هر منطقه معرفی کنند تا در امر ضدعفونی مناطق مختلف شهر حضور داشته باشند.

منبع:فارس


کد مطلب: 722071

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/722071/ضدعفونی-شبانه-تهران-توسط-۲-هزار-جوان-هیأتی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com