جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۴

درب های حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران به روی زائران بسته شد

دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب: 722038
برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با تفاهم تولیت حرم حضرت معصومه(س)، تولیت مسجد مقدس جمکران و استاندار قم درب های حرم مطهر و مسجد جمکران تا اطلاع ثانوی به روی زائران بسته شد.
درب حرم‌حضرت معصومه و مسجدجمکران بسته شد
به گزارش جهان نيوز، در پی شیوع بیماری کرونا و با هدف پیشگیری از هرگونه اجتماع مردم برای کنترل این بیماری، استاندار قم، تولیت حرم حضرت معصومه(س) و تولید مسجد مقدس جمکران در نامه ای مشترک اعلام کردند درب های این اماکن مقدس تا اطلاع بسته خواهد بود.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
شهر مقدس قم و حرم نورانی حضرت معصومه(س) مطابق نص صریح روایات ملجا و ماوای شیعیان و آشیانه آرام اهل بیت عصمت و طهارت بوده و هست، اماکن مقدسی که آسمانی ترین اماکن زمین هستند و قرن‌هاست دلهای مومنان پیوندی ناگسستنی با آنها دارند.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور آستان مقدس حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران به منظور رعایت جوانب پیشگیرانه و حفظ سلامت زائران و مطابق با دستورالعمل های بهداشتی علاوه بر انجام ضدعفونی مکرر روزانه، اقدام به اعمال محدودیت های لازم و تعلیق مراسم ها و برنامه های مرسوم خود کردند. اکنون نیز به اطلاع دلدادگان خاندان نبوت و امامت می‌رساند به منظور کمک به قطع زنجیره این بیماری به شدت مسری، و بنابر درخواست و تاکید ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی درب های حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران بسته خواهد بود.

امید آنکه با لطف خداوند متعال و توسل به اهل بیت(ع) و رعایت همه جوانب بهداشتی این بیماری به زودی زود از جامعه رخت بر بندد و بیش از پیش پذیرای زائران و شاهد محافل باشکوه معنوی در این اماکن مقدس باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
..
Romania
مگر رهبری نفرمودند تصمیمات ستاد کرونا لازم الاجراست پس چرا با هتک کنندگان به حرم حضرت معصومه برخورد نمی شود.؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
..
حقیقت گو
Iran, Islamic Republic of
باسلام - السلام علیک یا صاحب الزمان (عج) السلام علیک یا فاطمه المعصومه (س) . خداوند فرج آقا امام زمان (عج) را برسان .