پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۴
۳
برای مقابله با کرونا؛

چین خواستار لغو تحریم های ایران شد

دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب: 722013
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز دوشنبه با اشاره به شیوع کرونا در کشورهای مختلف از جمله ایران، خواستار لغو تحریم های جمهوری اسلامی برای مقابله با این ویروس شد.
چین خواستار لغو تحریم های ایران شد
به گزارش جهان نيوز، «گنگ شوانگ» سخنگوی وزارت خارجه چین با «غیرانسانی» خواندن تحریم‌های آمریکا و دیگر کشورها علیه ایران، از کشورهای جهان خواست به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا، هرچه سریع‌تر تحریم‌های خود علیه جمهوری اسلامی ایران را لغو کنند.

پیش از این نیز «شی جینپینگ» رئیس جمهوری چین طی نامه‌ای به همتای ایرانی خود عزم چین برای ادامه کمک به ایران برای مقابله با ویروس کرونا خبر داده بود.

دولت چین تا کنون چند تیم متخصصان پزشکی و محموله‌های درمانی شامل کیت‌های تشخیص ابتلا به کرونا، ماسک و دیگر تجهیزات پزشکی را در اختیار ایران قرار داده است.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ترامپ خطاب به مردم آمریکا: لطفا کمتر خرید کنید
رئیس جمهوری آمریکا عصر یکشنبه بدون اینکه به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد، از شهروندان آمریکایی خواست کمتر خرید کنند و آرام باشند.
Iran, Islamic Republic of
واین درحالی است که آمریکایی ها جنایتکار شماره یک، کشورهای اروپایی جنایتکار شماره یک، مدعیان حقوق بشر جنایتکار شماره یک و سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک از سال 1359 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صدام و حامیانشان می کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
United States
چین قوی باش..... ایران قوی باش.....