سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۲
۵

احتمال ابتلای ۸۰ درصد جمعیت انگلیس به کرونا

دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب: 722006
«سرویس سلامت همگانی» انگلیس در سندی محرمانه درباره احتمال ابتلای ۸۰ درصد جمعیت این کشور به ویروس کرونا هشدار داد.
احتمال فوت ۵۰۰ هزار انگلیسی بر اثر شیوع کرونا
به گزارش جهان نيوز، طبق سند محرمانه‌ای که رسانه‌‎های انگلیسی از گزارش «سرویس سلامت همگانی» درباره شیوع ویروس کرونا منتشر کردند، این نهاد درباره احتمال ابتلای هشت میلیون نفر از مردم این کشور و نیاز فوری ۱۵ درصد از جمعیت به بستری شدن هشدار داده است.

به نوشته «دیلی میل»، طبق یک گزارش محرمانه اعضای ارشد «سرویس سلامت همگانی» انگلیس (NHS) احتمال اینکه ویروس کرونا تا یک سال دیگر (بهار سال ۲۰۲۱) ادامه یابد و ۷.۹ میلیون نفر در این کشور بر اثر ابتلا به آن بستری شوند، وجود دارد.

در این سند که ابتدا روزنامه «گاردین» آن را رویت کرده است، روسای نهادهای وابسته به سرویس سلامت همگانی انگلیس احتمال می‌دهند که شیوع ویروس کرونا تا ۱۲ ماه دیگر ادامه داشته باشد.

در بخشی از این سند محرمانه آمده است: «احتمال می‌رود تا ۸۰ درصد از جمعیت طی ۱۲ ماه آینده به (ویروس) کووید-۱۹ مبتلا شوند و تا ۱۵ درصد جمعیت (۷.۹ میلیون نفر) شاید به بستری شدن نیاز داشته باشند».

یک مقام ارشد سرویس سلامت همگانی انگلیس به گاردین گفته است درصورت ابتلای ۸۰ درصد از مردم به کرونا ممکن است نیم میلیون نفر از آنها جان خود را از دست بدهند.

 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
يعني چي اونها امكان دارد بميرند ولي ما ضد ضربه هستيم و جان به جان افرين تسليم نميكنيم چرا هميشه تو فكر انحراف افكار هستيد بلاي است كه بر سر بشريت فرود امده
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا این ویروس روی انگلیس ها بیشتر تاثیر می گذارد؟؟؟؟؟؟ چرا که چیزی که ما الان می بینیم افزایش مرگ و میر در ایران هست نه در انگلیس
United States
روباه پیر استثمار همان بهتر!!! مرگ بر این و آن!!!
Netherlands
اگه اينا اينقدر مرده بدن ، ببين ما چقدر زيادتر مرده ميديم
Iran, Islamic Republic of
فقط در یک مورد 11 میلیون ایرانی را کشتند! ....