کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«پدر پسری» سریال رمضانی شبکه ۵ سیما شد

26 اسفند 1398 ساعت 9:09

سریال طنز "پدر پسری" هم‌نشین سفره‌های افطار مردم در سال آینده می‌شود؛ این در حالی است که تجربه موفق اپیزودسازی در شبکه ۵ بار دیگر با سریالی طنز تکرار می‌شود.


به گزارش جهان نیوز، سریال طنز "پدر پسری" ساخته محمدرضا حاجی‌غلامی و تهیه‌کنندگی رضا جودی در حال آماده سازی در 40 قسمت برای پخش از شبکه 5 سیما است که از ابتدای ماه مبارک رمضان سال آینده پخش می‌شود.  

این سریال اقتباسی از کتاب "آخرین نشان مردی" به قلم مهرداد صدقی است که به صورت طنزگونه و اپیزودیک (هر قسمت آن قصه‌ای مجزا دارد) پخش می‌شود.  

"پدر پسری" در قالب طنز موقعیت ساخته شده و نویسندگی آن بر عهده احسان ثقفی، حسین حقیقی و محمد پایدار است.

"پدر پسری" این روزها با حضور بازیگرانی چون مهران رجبی، عزت‌الله مهرآوران، مریم سرمدی، افشین سنگ چاپ، محمدجواد جعفرپور٬ کتایون بختیاری  و یدالله شادمانی درحال تصویر‌برداری است.
قرار بود این سریال نوروزی شبکه 5 سیما باشد که بدلیل آماده نشدن به ماه مبارک رمضان رسید؛ البته که قرار بود ماجرای سیل بهروز افخمی رمضانی شود.

پیش از این مصطفی رضوانی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج گفته بود با  این سریال تلویزیونی رسماً شبکه 5 به سریال‌سازی برمی‌گردد. اما ترجیح داد "میان بر" نوروز 1399 از شبکه 5 سیما پخش شود. 

 تیم نویسندگی "پدر پسری" را مهردادصدقی و احسان ثقفی نویسنده تلویزیون و سینما به‌عهده دارند. این مجموعه قابل طبقه‌بندی در حوزه طمس (طنز موقعیت سبک یا همان سیتکام) است و بر اساس عناصر مهمی از سبک زندگی ایرانی ــ اسلامی طراحی شده است.

ماجرای این طنز اپیزودیک بدین قرار است که: شخصیت اول داستان این سریال 40قسمتی، آدمی است که بازنشسته شده و برای اوقات فراغت خود دنبال مشغولیت است.

"آخرین نشان مردی" سریالی اپیزودیک است که هر قسمت آن قصه‌ای مجزا دارد.

تلویزیون با بازگشت به اپیزودسازی برگه‌های جدیدی از سبک و سیاق و شکل و شمایل سریال‌سازی درست و تأثیرگذار را به قاموس سیما و تلویزیون برخواهد گشت؛ اتفاقی را که "سرگذشت" رقم زد. 

منبع:تسنیم


کد مطلب: 721957

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/721957/پدر-پسری-سریال-رمضانی-شبکه-۵-سیما

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com