شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

قدردانی آیت‌الله وحید‌خراسانی از پزشکان و پرستاران / تأکید به مردم برای انجام دستورات متخصصان بهداشتی

يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب: 721933
مرجع تقلید شیعیان گفت: هر کس به هر قدر که برایش میسر است، قرآن کریم را تلاوت و آن را به مادر بزرگوار امام زمان ارواحنافداه، حضرت نرجس خاتون علیهاالسلام هدیه کند.
قدردانی آیت‌الله وحید‌خراسانی از پزشکان و پرستاران
به گزارش جهان نيوز به نقل از مرکز خبر حوزه، در آستانه‌ سال جدید و با توجه به مشکلات موجود در جامعه، آیت‌الله وحید خراسانی ضمن قدردانی از زحمات کادر درمانی و دعای خیر برای آنان، با تأکید مجدد برانجام دستورات متخصصین أمر توسط مردم و لزوم اجتناب از آن‌چه‌که موجب انتشار بیماری می‌شود، به آحاد جامعه، توصیه کردند: برای رفع مشکلات، دو عمل ذیل را انجام دهند:

1- در شب یا روز 25 ماه رجب، شهادت حضرت موسی بن جعفر علیهماالسلام که مصادف با اولین روز سال جدید است، در منازل و در جمع خانواده، متوسل به باب‌الحوائج علیه‌السلام شوند و مصائب آن امام مظلوم را ذکر بنمایند.

2- هر کس به هر قدر که برایش میسر است، قرآن کریم را تلاوت و آن را به مادر بزرگوار امام زمان ارواحنافداه، حضرت نرجس خاتون علیهاالسلام هدیه کند.

امید است که با این عمل، توجه و عنایت وجود مقدس حضرت ولی‌عصر عجل‌الله‌تعالی‌فرجه شامل حالمان گردد.

ان‌شاءالله
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد حسن ولایتی
Iran, Islamic Republic of
جا دارد که جامعه پزشکی به خاطر این قدردانی بزرگوارانه که هیچ جای دنیا همتایی ندارد که شما از بزرگان دین پیدا کنی بیاد از چند تا دکتر و پرستار قدردانی کنه ؛ یعنی اونا هم باید قدر بدونن و تلاش اسلامی بیشتر کنند