کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تدارک ویژه شبکه نسیم در نوروز ۹۹

25 اسفند 1398 ساعت 14:56

شبکه نسیم برای نوروز ۹۹ برنامه‌های متنوع و سرگرم‌کننده‌ای را تدارک دیده است.


به گزارش جهان نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، این شبکه با فرا رسیدن نوروز ۹۹ برنامه‌های جذاب و مفرحی همچون دورهمی، کودک شو، هوش برتر، شکرستان، ویتامین خ، نمای رادیو و نسیم آوا را برای این ایام تدارک دیده است.

 
دورهمی
برنامه ترکیبی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری است که با دعوت از میهمانان و چهره‌های مختلف هر شب از اول فروردین ماه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود و باز پخش آن در ساعات ۰۶:۰۰، ۱۱:۰۰ و ۱۷:۰۰ روز بعد خواهد بود.

مسابقه هوش برتر
سری دهم مسابقه هوش برتر به تهیه کنندگی پیمان پورمقیمی با اجرای افشین زی نوری بر پایه بازی‌های شنیداری، دیداری، هوش و قدرت ذهنی افراد است که به چالش کشیده می‌شوند. این برنامه هر شب از روز سه شنبه ۲۷ اسفند ساعت ۱۹ پخش شده و باز پخش آن در ساعات ۰۳:۰۰، ۰۸:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

ویتامین خ
برنامه ترکیبی «ویتامین خ» به تهیه کنندگی و کارگردانی رامین کرم یزدی، شوخی با مسائل اجتماعی با آیتم‌های نوروزی جذاب مانند مسابقه خیابانی، ضرب المثل و کلیپ‌های طنز هرشب ساعت ۲۰ پخش و در ساعات ۰۲:۳۰، ۰۹:۰۰ و ۱۴:۳۰ روز بعد بازپخش خواهد شد.

شکرستان
فصل سوم شکرستان به تهیه کنندگی سید مسعود صفوی با روایت شهاب حسینی در مرکز صبا تولید شده و هر شب ساعت ۲۰:۳۰ از شنبه ۲۴ اسفند ماه از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود و باز پخش آن در ساعات ۰۲:۱۵، ۰۷:۳۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد است. در این فصل کاراکتر‌های اصلی همچون سری پیشین حضور خواهند داشت و چند کاراکتر فرعی در هر قسمت به جمع شکرستانی‌ها اضافه خواهد شد.

کودک شو
فصل چهارم کودک شو با اجرای پژمان بازغی با حال و هوای عیدانه با آیتم‌های جدید، هر شب از ۱ فروردین ماه ساعت ۲۱ پخش می شود و در ساعات ۰۱:۰۰، ۰۴:۳۰، ۰۹:۳۰ و ۱۵:۰۰ روز بعد از شبکه نسیم بازپخش خواهد شد.

نمای رادیو
این فصل از نمای رادیو با دو نمایش رادیویی «مضحکه در تهران» و «انتخاب نیما» از اول فروردین ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود.

«مضحکه» به کارگردانی بهرام سروری نژاد و تهیه کنندگی مجید فتاحی در قالب برنامه‌ نمای رادیو هر شب از اول فروردین ماه ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود و باز پخش آن در ساعات ۰۴:۰۰، ۱۲:۳۰ و ۱۶:۳۰ روز بعد است.

انتخاب نیما
نمایش رادیویی "انتخاب نیما" به کارگردانی مهدی طهماسبی و قلم مهدی فراهانی است و داستان پسر جوانی است به نام نیما که می خواهد از طریق فضای مجازی شریکی برای زندگی اش انتخاب کند. بازیگرانی چون نورالدین جوادیان، مهرخ افضلی، شیرین سپهراد، میرطاهر مظلومی و قربان نجفی در آن ایفای نقش می‌کنند.

نسیم آوا
این برنامه با پخش موسیقی و تصاویر خوانندگان مطرح کشور در ایام نوروز لحظات زیبای شما را طراوت می‌بخشد. نسیم آوا با اجرای رضا محبی از ۲۹ اسفند تا پایان نوروز هر شب ساعت ۰۰:۳۰ بامداد پخش شده و باز پخش آن در ساعت ۱۴:۱۵ و ۱۸:۳۰ است.


کد مطلب: 721904

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/721904/تدارک-ویژه-شبکه-نسیم-نوروز-۹۹

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com