پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۶

حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد جمکران و بقاع متبرکه به‌زودی تعطیل می‌شود

شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۳
کد مطلب: 721807
حرم‌ حضرت معصومه و جمکران تعطیل می‌شود
به گزارش جهان نيوز، معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: طبق بخش‌نامه وزارت کشور، حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و بقاع متبرکه به‌زودی تعطیل می‌شود.

یونس عالی پور، اظهار داشت: در نامه‌ای از سوی وزیر بهداشت و رئیس ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا به وزیر کشور خواستار تعطیلی حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و بقاع متبرکه شدند.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: این دستورالعمل از سوی وزیر کشور به مسئولان استان و این اماکن مقدس ابلاغ‌شده و به‌زودی اجرایی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عسگری
Iran, Islamic Republic of
این حرم دارالشفا مومنین است، از جناب حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت محترم آستان مبارکه حرم حضرت معصومه ارواحنافدا و و مردم آگاه و همیشه در صحنه قم خواستارم این اقدام غیر دینی را قبول نکنند
Iran, Islamic Republic of
امروز معكوس جواب ميده
Iran, Islamic Republic of
عوامل استكبار دنبال تعطيلي هستند
United States
...
Iran, Islamic Republic of
امام زاد ها فراموش نشوند
Iran, Islamic Republic of
جاي ائمه هدي در قلب شيعيان و عاشقان است كما اينكه در زمان جنگ تحميلي هم حرم امام حسين هر روزه از بعيد توسط امام و ياران شهيدش بارها زيارت مي شد. صلي الله عليك يا ائمه الهدي و رحمه الله و بركاته.