کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تصویر حضور ویدئو کنفرانسی روحانی در جلسه ستاد مقابله با کرونا/ مخاطبان محترم! نظر شما چیست؟

24 اسفند 1398 ساعت 15:55

روز گذشته تصویری از جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا منتشر شد که رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس در آن جلسه مهم شرکرده کرده است!


گروه سیاسی جهان نیوز: طی روزهای گذشته انتقادات فراوانی از سوی مردم، چهره های سیاسی (از جناح های مختلف) و کاربران فضای مجازی به تصمیم رئیس جمهور وارد شده است که چرا ایشان و یا آقای جهانگیری مسئولیت ستاد ملی مقابله با کرونا را بر دوش وزیر بهداشت گذاشته اند. روحانی در واکنش به این انتقادات گفت: «دوستان بدانند حداقل هفته‌ای یک جلسه ستاد با ریاست و مدیریت خود من تشکیل می‌شود؛ در هفته‌ای که الان رو به پایان است، از شنبه جلسه گذاشته بودیم و هفته آینده هم جلسه داریم؛ در ایام تعطیلات عید هم باز جلسه خواهیم داشت؛ خود من جلسات را هفته‌ای یکبار می‌گذارم؛ اگر مشکلی داشتم معاون اول می‌گذارد و خود ستاد ملی به ریاست خود آقای دکتر نمکی به طور منظم در هفته هر چند بار لازم باشد جلساتش گذاشته می‌شود. این گونه تعبیر شده که رییس جمهور و وزیر کشور مسوولیتی ندارد و وزیر بهداشت و درمان گرفتار شده است و همه بار به دوش او است. البته وزیر بهداشت و درمان و همه همکاران آنها بار سنگینی را بر دوش دارند.» اما روز شنبه تصویری از جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا منتشر شد که رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس در آن جلسه مهم شرکت کرده است! 

بیشتر بخوانید:
سرپیچی روحانی از دستور رهبرانقلاب؟!

مخاطبان محترم! نظر خود را درباره این تصاویر با ما در میان بگذارید.




کد مطلب: 721791

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/721791/تصویر-حضور-ویدئو-کنفرانسی-روحانی-جلسه-ستاد-مقابله-کرونا-مخاطبان-محترم-نظر-چیست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com