پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۶

شهریاری: ادارات باید دو هفته تعطیل می‌شد

شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 721761
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا خودش را به بیخیالی زده است، گفت: آقای رئیس جمهور فکر می‌کند بنشیند و فقط مصاحبه و یا اظهاراتی را بیان کند می‌تواند مشکل کرونا را در کشور حل کند.
شهریاری: ادارات باید دو هفته تعطیل می‌شد
به گزارش جهان نيوز، حسینعلی شهریاری نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست‌های دولت در زمینه مقابله با ویروس کرونا و اظهارات رئیس جمهور در این رابطه گفت: مردم باید دستور العمل‌های کارشناسان بهداشت و درمان درباره شیوع ویروس کرونا را جدی بگیرند و از هرگونه تردد و تجمع پرهیز کنند.

وی افزود: عدم تردد و تجمع و همچنین ماندن در خانه از جمله مهترین عواملی است که می‌تواند از شیوع این بیماری در کشور جلوگیری کند. این دو فاکتور شاه کلید عدم گسترش بیماری در کشور است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا خودش را به بیخیالی زده است، اظهار داشت: آقای رئیس جمهور فکر می‌کند بنشیند و فقط مصاحبه و یا اظهاراتی را بیان کند می‌تواند مشکل کرونا را در کشور حل کند!

وی تصریح کرد: به واقع در شرایط فعلی باید تمامی ادارت تهران تعطیل می‌شد. درحال حاضر اگر شخصی از استان دیگری وارد تهران شود به هیچ وجه متوجه تغییری در عبور و مرور مردم نخواهد شد لذا این موارد باید جدی گرفته شود.

شهریاری بیان داشت: مگر در شرایط فعلی آخر سال در ادارات ما چه فعالیتی انجام می‌شود که نباید تعطیل باشند. به اعتقاد بنده ادارات باید دو هفته تعطیل می‌شد تا مردم در خانه‌های خود مستقر شوند.

این نماینده مجلس بیان داشت: نباید اجازه تردد به شهرها داده شود و نیروی انتظامی باید از این مسئله جلوگیری کند.

شهریاری بیان داشت: برخی از مسئولین با سوء مدیریت و سهل انگاریشان با جان مردم بازی می‌کنند و همه این موارد به مدیرت نامطلوب رئیس جمهور باز می‌گردد چرا که شخص خود رئیس جمهور باید ستاد مقابله با ویروس کرونا را مدیریت می‌کرد. رئیس جمهور فکر نکنند که با چند حرف ساده می‌تواند مشکل را حل کند. رئیس جمهور نباید در این شرایط خودش را پنهان کند و در قرنطینه بماند.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تماس‌های تلفنی با استانداران مشکلات اقتصادی مردم و کشور حل نمی شود.
قیمت آپارتمان، خودرو، گوشت، کالا، اجناس و... ازسال 1397 تاکنون درکشورغیرقانونی است.
و نمایندگان مجلس ازسال 1397 تاکنون هیچ کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چطور میشه اداره بریم و شعار در خانه هم بمانم بدهیم؟....
Bulgaria
جناب شهریاری عزیز خیلی کارها باید انجام می شد که نشد !
صرف تعطیلی ادارات هیچ مشکلی را حل نمی کندو شاید مشکل زا هم باشد زیرا دیدید تعطیلی مدارس چه سیلی را برای سفر به راه انداخت.
مشکل آن است که مدیریت در این کشور جزیره ای است و نه منسجم و از طرفی برخوردها با عوامل ناهنجاری بسیار ضعیف است.
Iran, Islamic Republic of
مگر مقام معظم رهبری نفرمودند سه هفته؟..
Iran, Islamic Republic of
برخی از استانها اعلام کردند یک روز در میان کارمندان بیایند و شیفتی باشد و اگر روز شیفت مرخصی بگیرید ، دو روز محسوب می شود. البته این مصوبه آبکی یک روز دوام هم نیاورد. لطفا" اول خوب فکر کنید بعد مصوبه صادر نمایید.
کارمند دولت
Iran, Islamic Republic of
با سلام
لطفا 2 هفته کارکنان دولت را تعطیل کنید چرا به فکر مردم نیستید.