کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توصیه بازیگر مختارنامه: در خانه فیلم ببینید

24 اسفند 1398 ساعت 9:23

بازیگر فیلم «خوب، بد، جلف» گفت: این روزها بهتر است در خانه بمانیم و فیلم ببینیم، واقعیت امر شرایط به شدت خطرناک است، صلاح نیست که به خاطر دید و بازدید جان هموطنانمان را به خطر بیندازیم.


به گزارش جهان نیوز، رضا رویگری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: واقعیت امر پیشنهادات بسیار کم و البته اگر پیشنهادی باشد کوچک و کمرنگ است، البته کلاً با توجه به شرایط موجود اکثر تولیدات متوقف شده اند. 

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: متاسفانه این بیماری نزدیک به یک ماه است که میهمان خانه های ما شده است، بهترین کار برای عبور از این بحران رعایت واقعی اصول بهداشتی و اهمیت دادن به تذکراتی است که همواره از سوی مراجع اصلی و موثق ارائه می شود. 

بازیگر سریال مختارنامه در همین راستا تاکید کرد: از مردم می‌خواهم که این بیماری را شوخی نگیرند، در خانه بمانند، هر چند این در خانه ماندن سخت است اما در حال حاضر برای ریشه کن کردن بیماری باید بر این سختی غلبه کرد، نباید بگذاریم که این وضعیت همواره با ما همراه باشد.

وی با اشاره به لزوم در خانه ماندن افزود: این روزها بهتر است در خانه بمانیم و فیلم ببینیم، واقعیت امر شرایط به شدت خطرناک است، صلاح نیست که به خاطر دید و بازدید جان هموطنانمان را به خطر بیندازیم. 

رویگری رعایت اصول بهداشتی را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: طی این روزها وزارت بهداشت و سایر نهادهای مرتبط اطلاعیه های بهداشتی را ارائه می کنند، به نظر من باید این اطلاعیه ها جدی بگیریم، البته از سویی دیگر به خاطر این وضعیت بسیاری از همکاران من بیکار شده اند، به نظر من در کنار این قضایا وزارت ارشاد هم باید فکری اساسی برای هنرمندان انجام دهد تا ضرر حاصله از این بیماری به نوعی برای آنها جبران شود. 

منبع:میزان


کد مطلب: 721709

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/721709/توصیه-بازیگر-مختارنامه-خانه-فیلم-ببینید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com