پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۶

حریرچی پس از قرنطینه نماینده وزیر بهداشت شد

جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۳
کد مطلب: 721632
وزیر بهداشت در حکمی ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت را به عنوان نماینده ویژه خود و ناظر بر اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا منصوب کرد.
حریرچی پس از قرنطینه نماینده وزیر بهداشت شد
به گزارش جهان نيوز، سعید نمکی وزیر بهداشت در حکمی ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت را به عنوان نماینده ویژه خود و ناظر بر اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا  منصوب کرد.

در این حکم آمده است: ضمن شکرگزاری از بهبودی کامل جناب‌عالی از بیماری اخیر، به جناب‌عالی ماموریت داده می‌شود به عنوان نماینده ویژه اینجانب به مراکز استانها و شهرستانها عزیمت و همچنین بر اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا نظارت کنید و با اعلام نقاط ضعف و قوت برنامه کشوری و انعکاس آن به معاونین محترم و مدیران ستادی در رسیدگی به امور تسریع فرمائید.

ارسال گزارش مستمر به اینجانب مورد انتظار است .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
بهترین کار را کردند چون ایشان فعلا دیگر مجددا کرونا نخواهد گرفت.... بدون ماسک و ژل و الکل میتواند فعالیت کند!!!!!
در این بی دولتی عجیب، باید از حریرچی کرونتیی ودکتر نمکی تنها تقدیر کرد.
Iran, Islamic Republic of
....
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
الحمدلله که اقای حریرچی بهبود پیدا کردند
اما لازم است توضیح بفرمایند به چه نوع ویروس کرونایی مبتلا شده بودند؟ کرونای مردمی یا کرونای مسئولین؟!! همچنین ایشان در کدام مکان و احیانا در کدام بیمارستان قرنطینه شدند و با استفاده از چه تجهیزاتی ایشان بهبود پیدا کردند و آیا مردم عادی هم از این نوع تجهیزات استفاده می کنند؟
سردار دلها
Iran, Islamic Republic of
احسنت به شما
امان از سیاست و سیاست بازی های نابود کننده و تبعیض آمیز
سردار دلها
Iran, Islamic Republic of
....