جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۲

بهبودی وزیر صمت پس از ابتلا به کرونا

سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب: 721426
مشاور وزیر صنعت‌، معدن و تجارت گفت: وزیر صمت که به علت ابتلا به ویروس کرونا و عوارض ناشی از شیمیایی در بیمارستان بستری بود از بیمارستان ترخیص شده و در حال گذراندن دوره نقاهت در منزل است.
بهبودی وزیر صمت پس از ابتلا به کرونا
به گزارش جهان نيوز، علی‌اکبر رضایی، در خصوص آخرین وضعیت درمانی رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وزیر صمت از جانبازان جنگ تحمیلی 8 ساله است که ریه ایشان به دلیل شیمیایی بودن دچار مشکل است و متأسفانه چند روزی به دلیل وخامت حال در ای سی یو بیمارستان بستری شدند و تحت مراقبت‌های درمانی قرار گرفتند که به لطف خداوند و تلاش پرسنل و پزشکان بهبود حاصل و از بیمارستان مرخص شدند.

مشاور وزیر صمت افزود: وزیر صمت علی‌رغم توصیه اکید پزشکان مبنی بر عدم ورود به محیط‌های آلوده از روز اول به دلیل اهمیت موضوع سلامت مردم و افزایش نیاز کشور در تولید اقلام بهداشتی و به عنوان وزیر وزارتخانه صمت که وظیفه نظارت بر تولید محصولات بهداشتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برعهده دارند، پیگیر رفع موانع موجود و افزایش تولید بودند و شخصا در جلسات مختلف حضور یافته و از کارخانجات و از واحدهای تولیدی محصولات بهداشتی حضورا و مرتبا بازدید می‌کردند که متأسفانه مبتلا به ویروس کرونا شده و این ویروس وضعیت ریه وی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که شیمیایی بود، حاد کرد و باعث بستری شدن وی در بخش ای سی یو بیمارستان شد.

رضایی تصریح کرد: از آنجایی که تولید برخی از محصولات بهداشتی همچون ضدعفونی‌کننده‌ها و... برعهده وزارت صمت و البته توزیع آن بر عهده وزارت بهداشت است، عنوان کرد: وزیر صمت علی‌رغم بیماری شدید و بستری و تحت نظر بودن به دلیل دغدغه‌هایی که در حوزه تولید دارند و با وجود همه محدودیت‌های درمانی و پزشکی از طریق ویدئوکنفرانس‌ و سایر ابزار ارتباطی و شبکه‌های رسانه‌ای و اجتماعی با معاونت‌ها و مدیران مختلف دائما در تماس بوده و موضوع نظارت بر تولید را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به صورت مستقیم و جدی دنبال می‌کردند.

وی اضافه کرد: امیدواریم که وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی که اکنون در خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس است نیز به صورت جدی بتواند با توزیع به موقع لوازم موردنیاز مردم اقدام و با درایت،‌ظرفیت‌های تولیدی ایجادشده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مدیرتی و نیازهای مردم و پرسنل عزیز بیمارستان‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با پخش و توزیع به موقع و مناسب کمبودهای موجود در بازار برطرف کند.

مشاور وزیر صنعت‌، معدن و تجارت بیان داشت: ستاد تنظیم بازار به تمامی درخواست‌های وزارت بهداشت و درمان در جهت رفع کمبودهای موجود جواب مثبت داده و تمامی درخواست‌ها به تصویب این ستاد رسیده است.

رضایی اظهار داشت: رزمندگان مقابله با ویروس کرونا علاوه بر جامعه پزشکی و درمانی کشور، تولیدکنندگان عزیز و شریف نیز هستند و در راس آنها وزیر صمت است که علی‌رغم توصیه‌های پزشکی و با وجود مجروحیت‌های شیمیایی حاصل از جنگ مردانه پای کار ایستاد و با زیر پا گذاشتن سلامتی خود با حضور در کارخانجات نو مراکز تولیدی نسبت به برطرف کردن مشکلات و افزایش تولید مجاهدانه از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

وی تصریح کرد: امیدواریم تمام مدیران خط مقدم این جبهه همچون وزیر صنعت، معدن و تجارت یک بار دیگر نشان دهند که مردان این سرزمین برای امنیت و سلامت مردم عزیز کشورمان در سایه مقام معظم رهبری از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و در مقابله با مشکلات پیش‌آمده با مدیریت جهادی و بدون هیاهو همچون فرماندهان شهید 8 سال دفاع مقدس تا آخرین نفس ایستاده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
تا ده روز باید پس از بهبودی قرنطینه باشد .....
Iran, Islamic Republic of
.....