جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

قربانیان الکل تقلبی در خوزستان افزایش یافت

سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب: 721417
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به افزایش آمار قربانیان الکل تقلبی به ۳۶ نفر، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۰ مورد مسمومیت جدید به مراکز درمانی استان مراجعه کرده‌اند.
قربانیان الکل تقلبی در خوزستان افزایش یافت
به گزارش جهان نيوز، علی احسان‌پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، دقایقی قبل در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: علی رغم اطلاع رسانی‌های گسترده در طی چند روز اخیر، متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۰ مورد مسمومیت جدید با مشروبات الکی تقلبی به مراکز درمانی استان مراجعه کرده که ۹۵ درصد این موارد در اهواز بوده است.

احسان پور افزود: به‌صورت موردی سایر مراجعات در شهرستان های ماهشهر، رامهرمز، ایذه، مسجدسلیمان و کارون پذیرش شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه افراد با تاخیر قابل ملاحظه به مراکز درمانی مراجعه می کنند که اقدامات درمانی برای آنان موثر نیست بیان کرد: متاسفانه تا صبح امروز ۳۶ نفر قربانی مشروبات تقلبی الکلی در خوزستان شدند که ۲ مورد از این تعداد مربوط به رامهرمز است.

احسان پور خطاب به مردم و والدین گفت: از خانواده ها خواهشمندیم مراقب فرزندان خود بوده و در خصوص عدم پذیرش نوشیدنی از سمت افراد ناشناس به فرزندان خود هشدار دهند، همچنین افراد در صورت مشاهده علائمی چون اختلال هوشیاری و یا نشانه های مصرف  مشروبات بلافاصله به مراکز درمانی مراجعه نمایند.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عجب احمقهایی داریم. الکل برای جلوگیری از کرونا در معده؟