شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۳

سندرز: اگر رئیس‌جمهور شوم واکسن کرونا برای همه رایگان خواهد بود!

سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 721336
نامزد انتخابات آمریکا مدعی شد دولت ترامپ اعلام کرده در تلاش برای ساخت واکسن کرونا است و اگر او رئیس‌جمهور شود آن را به رایگان در اختیار مردم آمریکا قرار می‌دهد.
رئیس‌جمهور شوم واکسن کرونا رایگان خواهد بود!
به گزارش جهان نيوز، برنی سندرز، سناتور دموکرات و نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در کنفرانس انتخاباتی خود اعلام کرد: «مقامات دولت ترامپ ساعتی پیش گفتند برای ساخت واکسن علیه ویروس کرونا در تلاش هستند که امیدواریم همین‌طور باشد.»

وی افزود: «اما مسئله اصلی نکته مسخره دیگری است و آن اینکه وقتی واکسن ساخته شد، نمی‌توان تضمین کرد که مردم توان مالی خرید آن را داشته باشند. همین مسئله نشان می‌دهد نظام درمانی ما تا چه اندازه بیمار است.»

برنی سندرز مدعی شد: «اگر من رئیس‌جمهور شوم، همه مردم آمریکا به صورت کاملا رایگان به این واکسن دسترسی خواهند داشت.»

این در حالی است که پیش از این دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در کنفرانس خبری با تشریح اقدامات دولتش در مبارزه با این ویروس گفت: «ما هنوز تصمیمی مبنی بر اعمال محدودیت برای مسافرت و جابه جایی افراد در ایالت‌ها اتخاذ نکرده ایم. با این حال برای کمک به کسانی که از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند با کنگره رایزنی خواهیم کرد.»

مایک پنس، معاون ترامپ نیز در این کنفرانس خبری گفت: «برآورد ما این است که خطر ویروس کرونا برای مردم آمریکا همچنان پایین است. من هنوز آزمایش کرونا انجام نداده ام و اطلاعی هم ندارم که رئیس‌جمهور این آزمایش را انجام داده است یا نه.»

وی در ادامه از مردم آمریکا خواست برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

گفتنی است ویروس کرونا در ۳۵ ایالت از ۵۰ ایالت آمریکا مشاهده شده است. همچنین تاکنون ۶۲۴ نفر به این ویروس مبتلا و ۲۶ تن نیز جان خود را از دست داده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
مگرنامزدهای ریاست جمهوری ماهم ازاین وعده های سرخرمن ندادند؟!
Iran, Islamic Republic of
در سال 1400 اگر به بنده رای بدهید هم واکسن را مجانی خواهم کرد و هم بعد از آمپول یک عدد ساندیس خوشمزه اشانتیون میدم، لطفا به بنده رای دهید.
United States
.....