کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ترامپ: اصلا نگران کرونا نیستم!

18 اسفند 1398 ساعت 11:32

در حالی که نیویورک تایمز اعلام کرد تعداد موارد شناخته شده آلودگی به کرونا در آمریکا همچنان رو به افزایش است ترامپ عملکرد دولتش در این باره را فوق العاده دانست.


به گزارش جهان نیوز، «ما برای مقابله با کرونا عملکرد بسیار فوق العاده‌ای داشته ایم و مرز‌های خود را به شدت کنترل می‌کنیم.»

رئیس‌جمهور آمریکا در کنفرانس خبری مشترک با بولسونارو، رئیس‌جمهور برزیل گفت: «اصلا نگران نیستم!»

این در حالی است که نشریه آمریکایی نیویورک تایمز اعلام کرد تعداد موارد شناخته شده آلودگی به ویروس کرونا در آمریکا همچنان رو به افزایش است.

نیویورک تایمز نوشت تا بعدازظهر روز شنبه به وقت شرق آمریکا، دست کم ۳۵۲ نفر به کرونا مبتلا شده اند که در ۲۸ ایالت بستری هستند.

به گزارش این روزنامه آمریکایی تاکنون حداقل ۱۷ مبتلا به این بیماری جان باخته اند.

آمار کرونا در آمریکا به نوشته نیویورک تایمز

این در حالی است که نشریه آمریکایی هیل اعلام کرد با جان باختن ۴ شهروند آمریکایی دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، تعداد قربانیان این ویروس به ۱۹ نفر افزایش یافت.

این نشریه همچنین گزارش داده است که ۴۳۷ نفر در ایالات متحده آمریکا به کرونا مبتلا هستند و ترس از شیوع ویروس کرونا سرویس حمل و نقل بی‌وقفه مسافر بین نیویورک و واشنگتن را به حال تعلیق درآورد.

این در حالی است که فرماندار ایالت کنتاکی آمریکا از تعطیلی مدارس شهر هاریسون از بیم کرونا خبر داد و اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در ایالت کانزاس آمریکا تایید شد.
همچنین ایالت مریلند آمریکا در پی گزارش ۳ مورد ابتلا به ویروس کرونا وضعیت فوق العاده پیدا کرد و آزمایش کرونای یکی از شرکت کنندگان در نشست اتحادیه محافظه کاران آمریکا مثبت اعلام شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 721160

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/721160/ترامپ-اصلا-نگران-کرونا-نیستم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com