شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۸

الکل و ماسک، کالای اساسی شدند

جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب: 721010
یک مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بر اساس مصوبه این وزارتخانه، الکل و ماسک جزء کالاهای اساسی مردم محسوب شده‌اند.
الکل و ماسک، کالای اساسی شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، فریبرز حسامی با بیان این مطلب، افزود: در حوزه تولید الکل و مواد ضد عفونی در استان لرستان مشکلی نداریم، اما متأسفانه در مرحله توزیع شاهد نابسامانی‌های زیادی هستیم.

وی با بیان اینکه از امروز به بعد ناظران سازمان‌های استانی صنعت، معدن و تجارت در کارخانه‌های مواد ضد عفونی به صورت مستمر حضور دارند، افزود: بر اساس توافقات صورت گرفته از امروز به بعد تمامی محصولی که از کارخانه‌های الکل سازی خارج می‌شود بایستی مجوز دانشگاه‌های علوم پزشکی را دارا باشد.
 
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان بیان کرد: فروش هر گونه الکل بدون مجوز و در درب کارخانه‌ها ممنوع بوده و به شدت با متخلفان برخود می‌کنیم.

حسامی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه وزارت صنعت، معدن و تجارت، الکل و ماسک جز کالاهای اساسی مردم محسوب شده‌اند، تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته طی چند روز آینده مشکل کمبود این مواد رفع می‌شود.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: قیمت هر لیتر الکل ۷۰ درصد ۳۴ هزار تومان است همچنین الکل ۹۶ درصد نیز با قیمت ۳۶ هزار تومان بایستی به فروش برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کسانی که در این شرایط بسیج کشور برای ریشه‌کنی ویروس کرونا اقدام به احتکار لوازم بهداشتی می‌کنند زالوصفتانی هستند که از گروهک‌های تکفیری داعشی کثیف‌تر و رذل‌تر هستند و باید به‌عنوان مفسدفی‌الارض با آنها برخورد شود.
Iran, Islamic Republic of
ادعای کمک آمریکا به ایران در قضیه ویروس کرونا اگرچه نمایشی و تبلیغاتی است ولی هر دستی به سوی آمریکای جنایتکار دراز شود دست خیانت به عزت این ملت و کشور است. خودمان کرونا را شکست می‌دهیم.
Iran, Islamic Republic of
این قدر کینه ای نباش داداش ...
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
/.....
Iran, Islamic Republic of
برای پیشگیری از مبتلا شدن کارگران بازیافت زباله و بعضی مشاغل دارای امکان بیشتر آلودگی به ویروس کرونا هم باید تدبیری اندیشیده شود.
حسین
Iran, Islamic Republic of
بعلت عدم توانایی دولت در عرضه ومدیریت توزیع این دو قلم کالا با افزایش مبتلایان مواجه هستیم
Iran, Islamic Republic of
الکل الان وضعیت بهتری پیدا کرده ولی همچنان ماسک نیست. این دولت کلان وعده می دهد و هیچ کار درستی را به پیش نبرده است در این مدت تصدی گری.