شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

کرونا نیمی از هتل های تهران را تعطیل کرد

جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب: 721007
رئیس اتحادیه هتلداران تهران گفت: اکنون شرایط به گونه ای است که ۵۰ درصد هتل های تهران تعطیل شده است و ضریب اشغال با تخفیف های که اعمال می شود ۵ تا ۱۰ درصد است.
کرونا نیمی از هتل های تهران را تعطیل کرد
به گزارش جهان نيوز، محمدعلی فرخ مهر رئیس اتحادیه هتلداران تهران اظهار کرد: از سال ۹۷ شرایط و تحریم های ظالمانه موجب شد شرکت هایی که در تهران فعال بودند از ایران خارج شوند و همین امر موجب شد ضریب اشغال ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش یابد.

رئیس اتحادیه هتلداران تهران افزود: با توجه به اینکه افزایش قیمتی نداشتیم و با ۴۰ تا ۶۰ درصد تخفیف اتاق را در اختیار مسافران قرار می دادیم اما نسبت به سال ۹۶ ضریب اشغال ۵۵ درصد کاهش یافت اما با تمام این شرایط توانستیم حقوق کارمندان و  هزینه‌های جانبی را پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا ، کمر هتلداری را خرد کرد، گفت:  به اسفند ماه بسیار امیدوار بودیم هر سال در این ماه ضریب اشغال بسیار خوب بود اما اکنون شرایط به گونه ای است که ۵۰ درصد هتل های تهران تعطیل شده است و ضریب اشغال با تخفیف های که اعمال می شود ۵ تا ۱۰ درصد است.

فرخ مهر بیان کرد: هتل هایی که در حال حاضر در حال فعالیت هستند نیز به دلیل ضریب اشغال پایین بخشی از طبقات هتل ها را خدمات خارج کردند و بخشی از پرسنل را نیز به مرخصی فرستادند تا بتوانند به خوبی هتل ها را ضد عفونی کنند تا برای مسافران و پرسنل مشکلی ایجاد نشود.

رئیس اتحادیه هتلداران تهران درباره مقابله با ویروس کرونا افزود: طبق  کلاس‌هایی که توسط وزارت بهداشت در اتحادیه برگزار شده پرسنل آموزش دیده اند علاوه بر آن همه هتل‌ها با در اختیار داشتن تب سنج  دمای بدن مسافران را بررسی می کند و اگر مسافری علائم بیماری داشت به مراکز درمانی هدایت و معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۳۵ هتل و هتل آپارتمان در تهران وجود دارد گفت:  شایعات درباره عدم پذیرش مسافر در هتل ها بی پایه و اساس است.

منبع:میزان
برچسب ها: کرونا هتل تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اون ۱۰ درصد اقتصاد ما هم با این کرونای کثافت از بین رفت .ایا کسی هست به داد کارگران هتل ها قالی شویی ها کسانی که برای نطافت ساختمانها و خانه ها گی رفتند اغذیه فروشی ها ...... برسد ؟
خدایا به داد ما برس
United States
اقتصاد ایران خیلی رونق داشت....سبزه بود به گل هم آراسته شد!!!