کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ترامپ: اقتصاد ما از کرونا ضربه می‌خورد

16 اسفند 1398 ساعت 13:56

رئیس جمهور آمریکا اذعان کرد اقتصاد آمریکا احتمالاً از شیوع ویروس کرونا ضربه می خورد ولی پیش بینی کرد که این چالش بالاخره می گذرد و از مدیریت خود در این بحران دفاع کرد.


به گزارش جهان نیوز، دونالد ترامپ اذعان کرد اقتصاد آمریکا احتمالاً از شیوع ویروس کرونا ضربه می خورد ولی پیش بینی کرد که این چالش بالاخره می گذرد و از مدیریت خود در این بحران دفاع کرد.

 دونالد ترامپ در اولین نشست تلویزیونی خود برای انتخابات 2020 در اسکرنتون پنسیلوانیا حاضر شد. این برنامه توسط شبکه فاکس نیوز  اجرا شد.

 درست در زمانی که رئیس جمهور جمهوری خواه آمریکا به دنبال انتخاب مجدد در انتخابات 2020 است، شیوع ویروس کرونا باعث سقوط بازار سهام شده و ترس از رکود اقتصادی افزایش یافته است.

 وقتی از ترامپ در مورد ضربه اقتصادی شیوع ویروس کرونا سوال شد، گفت:« مطمئنا تاثیراتی خواهد داشت. ولی باید بگویم مردم حالا در آمریکا مانده‌اند و پول خود را در همین کشور خرج می‌کنند و من این شرایط را دوست دارم».

« همه باید آرام باشند. ما برای تمام احتمالات موجود برنامه داریم و فکر می‌کنم این کاری است که باید انجام دهیم. امیدوارم زیاد طول نکشد».

ترامپ دوباره تاکید کرد محدودیت های سفر به چین در آغاز شیوع این ویروس به کنترل گسترش آن در آمریکا کمک کرده است. آمار مرگ و میر آمریکا از ویروس کرونا در روز پنج شنبه به 12 نفر رسید و 53 مورد ابتلای جدید به این ویروس در این کشور گزارش شده است.  بیش از 3200 نفر در سراسر جهان از این بیماری تنفسی جان خود را از دست داده اند.

وی گفت:« فکر می‌کنم مردم شاهدند که ما وظیفه خود را به خوبی انجام می دهیم. کاری که ما انجام میدهیم یک کار حرفه‌ای است .هیچکس ما را مقصر ویروس نمی داند. این ویروس از چین شروع شده است».

 مجلس سنای آمریکا در روز پنج شنبه یک لایحه 8.3 میلیارد دلاری برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا تصویب کرد. این لایحه حالا منتظر امضای ترامپ است.
 
منبع: تسنیم


کد مطلب: 720999

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/720999/ترامپ-اقتصاد-کرونا-ضربه-می-خورد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com