جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

جدیدترین روش کاشت مو در ایران - سوپر کاشت کلینیک رنسانس

پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب: 720954
ریزش مو یکی از مشکلات رایج  در بین افراد جامعه می باشد که دلایل مختلفی دارد، ریزش مو معمولا به علت کمبود ویتامین ها ، بیماری های خاص ، ارث و ژنتیک ، مشکلات هورمونی و یا مصرف دارو و درمان های خاص به وجود می آید که در مواردی با شدت کم و قابل  کنترل می باشد.

معمولا افرادی که دچار ریزش مو می شوند به مصرف دارو و محلول های مختلف روی می آورد، اما در بیشتر موارد از این قضیه ناکام می مانند چرا که ریزش های شدید را به همراه دارند که  معمولا از طریق ژنتیک و ارث و بیماری های  هورمونی اتفاق می افتد.

کاشت مو
کاشت مو تنها روش معتبر و موفق در جهان بوده که بدون نیاز به بیهوشی، جراحی، خونریزی و ...  در یک جلسه انجام می شود. کاشت مو از طریق برداشت فولیکول موی خود شخص و انتقال آن ها به فضاهای خالی سر سبب رویش مجدد موها میشود که ظاهر زیبا و کاملا طبیعی را برای افراد  به همراه دارد و افراد بدون عوارض میتوانند صاحب رشد مجدد موهای خود شوند.

روش های رایج و سنتی کاشت مو
کاشت موی طبیعی هم همانند دیگر روش های پزشکی زیبایی روش های مختلفی دارد که روش های ابتدایی آن FIT و FUT بودند درمان در این روش ها به این صورت بود که برای برداشت مو در روش FUT برداشت از پشت سر انجام میگرفت و اینکار با برش سر صورت میگرفت  به طوری که بخشی از پوست پشت سر فرد برداشت و سپس از طریق بخیه متصل میشود و فولیکول ها از پوست جدا شده ، جداسازی میشوند.

 در این روش علاوه بر خونریزی و تعداد کم فولیکول های برداشت  شده  شاهد جای اسکار بودیم  که به هیچ وجه برای متقاضی خوشایند نبود همچنین اینکه دراین روش به بیش از یک جلسه درمان نیاز است.

در روش FIT نیز برداشت موها از طریق پانچ صورت میگرفت که ظاهرغیر طبیعی را درپشت سر ایجاد میکند و همچنین به علت برداشت کم فولیکول  کاشت با تراکم مناسب نیز به همراه نداشت. در نتیجه نتایج هر دو روش زمان زیادی را به خود اختصاص داده بودند.

تکنیک سوپر کاشت کلینیک رنسانس
این روش اخرین روش ارائه شده کاشت مو در جهان می باشد که کلینیک فوق تخصصی رنسانس بنیانگذار کاشت مو SUT  در ایران بوده که باعث پیشرفت چشمگیری در پزشکی زیبایی ایران شده است.

 در این روش کاشت مو که از دستگاه مخصوص استفاده میشود برداشت موها از طریق سوزن های ریز انجام میگیرند که نیازی به بخیه و برش وجود ندارد و میتوان فولیکول های تصادفی زیادی را از  این طریق برداشت کرد و سپس آن ها را بر نقاط خالی از سر بدون جراحی، درد، خونریزی و ... پیوند زد.

این درمان تنها در یک جلسه انجام میگیرد و نتایج آن قابل پیشبینی می باشد این روش میتواند تراکمی بسیار بالا و پر پشتی موها را به همره داشته باشد که ظاهر را کاملا طبیعی نشان داده  سبب جذابیت چهره افراد میشود.

 کاشت مو SUT دارای نتایجی قابل پیشبینی بوده که در 4 تا 10 ماه به تراکم بالای خود دسترسی پیدا میکند و  ظاهری کاملا طبیعی را برای افراد به همراه دارد و لازم به ذکر است  که دستگاه  روش SUT بهترین دستگاه در برداشت بدون نقض گرفت ها می باشد.
 

کاشت ابرو
اهمیت ابرو بر زیبایی  چهره یک امر طبیعی و غیر قابل کتمان می باشد و مردو زن به این  عضو در صورت برای زیبایی خود نیاز دارند  و از گذشته داشتن ابرو های زبیا یک فاکتور مهم زیبایی تلقی می شد اما آیا همه افراد ابروهایی پر پشت و زیبا دارند ؟
خیر، چرا که بیشتر مردم دنیا دارای ابرو های کم پشت و نا مناسب بوده و به ریزش و یا کم پشتی آن ها دچار هستند متاستفانه موضوعی که وجود دارد کم پشتی و و ریزش شدید ابرو ها را نمیتوان به راحتی و از طریق روش های ابتدایی درمان کرد و او نیاز به قدرت بیشتری جهت درمان دارد که برای آن استفاده از روش کاشت ابرو انجام میگیرد.

کاشت ابرو چیست؟
کاشت ابرو روشی مشابه با کاشت مو می باشد که این بار رویش مجدد و طبیعی ابروها را به همراه دارد و یک روش عالی و کاربردی برای آقایان و خانم ها در سراسر دنیا به شمار میرود.

یکی از کلینیک های معروف در زمینه انجام کاشت ابرو در ایران کلینیک تخصصی رنسانس می باشد که با در دست داشتن مدارک  لازم در این زمینه و داشتن متخصصین حرفه ایی کاشت ابرو   و دستگاهای مخصوص به درمان عالی این روش میپردازد .
 کاشت ابرو برای درمان احتیاج بهبرداشت  فولیکول بانک موی خود شخص دارد که برای این روش  برداشت شقیقه ، پشت سر و یا پشت گوش پیشنهاد میشود و پس از جدا شدن فولیکول ها آن ها را بر  لابه لای تار ابرو میکارند .

کاشت ابرو رنسانس
کلینک فوق تخصص رنسانس برای کاشت ابرو از روش فوق پیشرفته sut استفاده میکند  برای اینکار ابتدا متخصص ناحیه برداشت  را بی حس موضعی میزند و برداشت را متناسب با مقدار مورد نیاز سطح ابروی فرد برداشت کرده  پس از جدا سازی فولیکول آن ها از طریق بی حسی موضعی بر ابرو میکارد که این مرحله  نیاز به مهارت بسیار بالا دارد  بنابراین متخصص تمام دقت خود را در این مرحله بالا میبرد تا با قرار دادن  صحیح جهت رویش  مو و کاشت فولیکول ها بر جای مناسب به صورتی که به فولیکول های تار اصلی ابرو آسیبی وارد نشود و همچین کاشت به صورتی انجام گیرد که فرم زیبایی نیز برای ابرو در نظر گرفته شود.

کلینیک تخصصی پوست و مو رنسانس
با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان و با بیش از ۱۶ سال سابقه  در دو شعبه به آدرس زیر

شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار ۲۴ متری، نبش خیابان سوم شرقی، پلاک ۳۵، کلینیک رنسانس

تلفن: ۰۲۱۲۸۱۱۱۰۰۱                                    

شعبه ولیعصر : میدان ولیعصر- جنب سفارت عراق- ساختمان مینو- طبقه ۴ واحد ۴۰۲
    
تلفن: ۰۲۱۲۲۰۸۸۲۱۰ –۰۲۱۸۸۹۰۹۰۵۰

مشاوره آنلاین در تلگرام و واتساپ: ۰۹۱۲۲۱۱۵۴۴۲
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.....