کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزرات بهداشت انگلیس آمادگی مقابله با کرونا را ندارد

15 اسفند 1398 ساعت 10:02

اخبار منتشر شده حاکی از‌ آن است وزرات بهداشت انگلیس آمادگی مقابله با کرونا را ندارد و این درحالیست که شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور روند صعودی را طی می‌کند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از دیلی‌میل، اخبار منتشر شده حاکی از‌ آن است وزرات بهداشت انگلیس آمادگی مقابله با کرونا را ندارد. 

در یک بررسی آماری، تنها ۸ نفر از ۱۶۱۸ پزشک در انگلیس باور داشتند، سازمان بهداشتی این کشور می‌تواند با کرونا مقابله کند.

انگلیس اعلام کرده که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به طور چشمگیری افزایش یافته و با ابتلای تعدادی دیگر به این ویروس، تعداد کل مبتلایان به ۵۱ نفر رسیده است.

براساس اعلام سازمان جهانی بهداشت، اکنون در سراسر جهان بیش از ۹۱ هزار نفر به این ویروس مبتلا هستند و ۳ هزار و ۱۱۸ نفر نیز در اثر ابتلا به آن جان باختند.
 


طبق گفته پزشکان، سازمان بهداشتی انگلیس برای ویروس کرونا آماده نیست و در صورت شیوع، این کشور فلج خواهد شد.

اگر ویروس کرونا گسترش یابد، دولت انگلیس احتمالا از کارکنان بازنشسته وزارت بهداشت و درمان خواهد خواست تا مجددا به کارهای خود بازگردند.

آمارها نیز نشان می‌دهد که بیمارستان‌ها در شرایط بحرانی و با تعداد بی سابقه‌ای از بیماران مواجه هستند و ۹۴ درصد ظرفیت خالی تخت‌ها پر شده است.

یک پزشک اهل لنکشایر در توئیتی گفت: شیوع کرونا در بدترین زمان ممکن در حال رخ دادن است؛ رئیس انجمن پزشکان انگلیس نیز می‌گوید وزارت بهداشت این کشور از قبل به زانو درآمده است.


منبع: فارس


کد مطلب: 720908

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/720908/وزرات-بهداشت-انگلیس-آمادگی-مقابله-کرونا-ندارد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com