پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

سقف کارت به کارت روزانه بانک‌ها افزایش یافت

چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب: 720866
سقف کارت به کارت روزانه بانک‌ها افزایش یافت
پیش از این، سقف مجاز کارت به کارت برخی از بانک‌ها 1 میلیون تومان و بعضی دیگر 3 میلیون تومان در یک شبانه روز بود که این سقف توسط بانک مبدا و صرف نظر از بانک مقصد تعیین می‌شود.

اما اخیرا، با توجه به شرایط خاص بهداشتی کشور و به منظور کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بانک مرکزی جهت آسان کردن استفاده افراد از درگاه‌های غیرحضوری و کاهش مراجعات حضوری مردم به شعب بانکی و دستگاه‌های خودپرداز به صورت موقت، سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و دورن بانکی) را افزایش داد.

به این ترتیب، سقف کارت به کارت از طریق درگاه‌های اینترنتی، خودپردازها و اپلیکیشن‌های پرداخت از مبلغ 3 میلیون تومان در یک شبانه روز به 5 میلیون تومان افزایش یافت. این سقف در اپلیکیشن همراه کارت هم افزایش یافته است. برای مثال سقف مجاز انتقال وجه بانک آینده در همراه  کارت از 3 میلیون تومان به 5 میلیون تومان تغییر کرده است.

لازم به ذکر است که مبلغ کارمزد انتقال وجه بیش تر از 3 میلیون تومان برابر با کارمزد کارت به کارت 3 میلیون تومان خواهد بود.

سقف مجاز کارت به کارت برای بانک‌هایی که قبلا 1 میلیون تومان بودند نیز به 3 میلیون تومان افزایش یافته است؛ مانند بانک ملت و صادرات. برای مشاهده سقف مجاز کارت به کارت بانک‌های مختلف در اپلیکیشن همراه کارت بر روی لینک زیر کلیک کنید:
سقف کارت به کارت

 البته قبل از انجام تراکنش کارت به کارت از انطباق شماره ملی دارنده کارت و شماره ملی دارنده سیم‌کارت انجام دهنده تراکنش اطمینان حاصل کنید. زیرا با توجه به خطرات احتمالی ناشی از سو استفاده‌های احتمالی در صورت عدم کنترل مورد گفته شده، افزایش سقف انتقال وجه مجاز نیست.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *