جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲
فعال برجسته اماراتی به نقل از منابع مطلع:

«محمد بن زاید آل نهیان» به کرونا مبتلا شده است

پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 720836
یک فعال برجسته اماراتی به نقل از منابع مطلع اعلام کرد که «محمد بن زاید آل نهیان» ولیعهد ابوظبی به کرونا مبتلا شده و تحت قرنطینه قرار گرفته است.
ولیعهد ابوظبی به «کرونا» مبتلا شده است
به گزارش جهان نيوز به نقل از سومریه نیوز، «علی الطویل» فعال برجسته اماراتی اعلام کرد که منابع مطلع از ابتلاء «محمد بن زائد» ولیعهد ابوظبی به ویروس کرونا پرده برداشته‌اند.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: یک منبع آگاه و مطلع به من گفته است که ولیعهد ابوظبی پس از ابتلاء به کرونا تحت قرنطینه قرار گرفته است.

این فعال اماراتی تأکید کرد: این درحالی است که مقامات اماراتی همچنان در قبال اخبار منتشر شده در خصوص ابتلاء ولیعهد ابوظبی به کرونا سکوت کرده‌اند و هیچ بیانیه رسمی صادر نکرده‌اند.

الطویل همچنین فاش کرد: تعداد مبتلایان به کرونا در امارات چندین برابر آماری است که مقامات این کشور به صورت رسمی اعلام کرده‌اند. مدارس، مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و بسیاری از نهادهای دیگر در امارات برای چندین هفته تعطیل شده‌اند و این مسأله نشان از شیوع گسترده کرونا در امارات دارد.

وی در پایان نیز فاش کرده است: آخرین اخبار حکایت از آن دارد که جلساتی در بالاترین سطوح برگزار شده است و ممکن است خروجی آنها تعویق نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی تا اطلاع ثانوی، باشد.

گفتنی است، امارات متحده عربی همچون دیگر متحدان خود در منطقه مانند عربستان تاکنون شمار مبتلایان به کرونا در کشور خود را انگشت شمار خوانده است.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
....
Iran, Islamic Republic of
إن شاءالله کرونا گرفتن ولیعهد عربستان و مرگ با ذلتش . بلند صلوات بفرست