پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

لغو مرخصی مدیران کرمانشاه تا پایان فروردین‌ماه

چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 720770
با توجه به شرایط موجود و بحث ویروس کرونا، تمام مدیران تا پایان فروردین باید در استان حضور داشته باشند.
لغو مرخصی مدیران کرمانشاه تا پایان فروردین‌ماه
به گزارش جهان نيوز، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد ویژه کرونا اظهار کرد: از دانشگاه علوم پزشکی، پرسنل شرافتمند این دانشگاه و پرستاران ایثارگر که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، صمیمانه تشکر می کنم و همچنین از همکاری و همراهی مردم عزیز استان نیز در انجام اقدامات پیشگیرانه تقدیر و تشکر دارم.

وی تصریح کرد: سازمان صمت باید با دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هماهنگ شود وبه صورت جهادی در زمینه تامین ماسک ومواد ضد عفونی اقدام کند .

استاندار کرمانشاه با اشاره به کمک 2 میلیارد تومانی به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: همه دستگاه ها در این برهه باید در خدمت دانشگاه علوم پزشکی باشند وهر نیازی که این دانشگاه دارد دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند تا در اسرع وقت برطرف شود .

هوشنگ بازوند در ادامه گفت: در بازدید میدانی از سطح شهر کرمانشاه بعمل آمد ،مشاهده شد که برخی پمپ بنزین ها اقدامی برای استفاده از دستکش برای مردم انجام نداده اند که در همان موقع تاکیدات لازم به مسئولین ذیریط داده شد لذا هر دستگاهی که در انجام وظایف خود کوتاهی کند برخورد جدی مواجه خواهد شد .

بازوند همچنین تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی به منظور تسریع در اقدامات مبارزه با ویروس کرونا می تواند به جابجایی اعتبار عمرانی خود با تایید سازمان مدیریت وبرنامه ریزی ودستگاه های ذیربط اقدام کند ودر این راستا هیچ گونه مشکلی وجود ندارد زیرا خواست وبرنامه ما مبارزه جدی وقاطع با این ویروس به منظور حفظ سلامت وتندرستی مردم است .

استاندار کرمانشاه با اشاره به برخی اظهار نظرها درباره شیفتی شدن ادارات از معاونت توسعه استانداری خواست که این موضوع را بررسی کند .

وی همچنین با اشاره به درپیش بودن ایام تعطیلات نوروزی وسفرهای نوروزی مردم در این ایام گفت : چنانچه ما بخش نامه کنیم که مردم به سفر نوروزی نروند امکان پذیر نیست وامکان دارد که عده ای از دیگر استان‌ها به کرمانشاه بیایند یا مردم کرمانشاه به دیگر استان ها سفر کنند لذا تمهیدات لازم برای این ایام نیز باید اندیشیده شود .

منبع:ایلنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
استاندار قوي و با درايتي است خداوند يار و ياورش
Iran, Islamic Republic of
بازوند دوست داريم