پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۷

ضربه اطلاعات سپاه به احتکار کنندگان لوازم پزشکی

سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۱
کد مطلب: 720729
چند انبار احتکار لوازم بهداشتی با همکاری نیروهای اطلاعاتی سپاه امروز در بیرجند و استان فارس کشف شد.
ضربه اطلاعات سپاه به احتکار کنندگان لوازم پزشکی
به گزارش جهان نيوز، سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه فجر استان فارس یک مکان تهیه و توزیع ماسک‌های غیربهداشتی در شیراز را شناسایی و پلمپ کرده و عوامل این اقدام را دستگیر کنند.پاسداران گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه این ناحیه گروهی را که در شمالغرب شیراز اقدام به تهیه غیرقانونی ماسک‌های غیر بهداشتی می‌کردند شناسایی و دستگیر کنند و تحویل مراجع قضایی دهند.

این گروه با استفاده از پارچه‌هایی غیراستاندارد برای ماسک، اقدام به تهیه ماسک‌هایی تحت عنوان ماسک نانو در محیطی غیربهداشتی می‌کردند.مکان تولید این کالا قبل از توزیع تولیدات در بازار، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و بر پایه گزارش‌های مردمی، شناسایی و پلمپ شد.روابط عمومی سپاه ناحیه محمدرسول الله (ص) شیراز به مردم توصیه کرد که گزارش‌های خود را از طریق شماره ۱۱۴ به اطلاعات سپاه، گزارش دهند.

در بیرجند نیز دو انبار احتکار لوازم بهداشتی با همکاری نیروهای اطلاعاتی سپاه امروز کشف شد. معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان گفت: از این دو انبار، ۶۶ هزار و ۱۰۰ عدد دستکش، ۶ هزار و ۱۹۰ عدد انواع ماسک و ۳۶ عدد مایع یک لیتری ضد عفونی کننده کشف و ضبط شد که پس از انجام مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح ارسال خواهد شد.

تهوری افزود: از مردم تقاضا داریم در صورت اطلاع از مراکز احتمالی احتکار و گران فروشی به اداره کل بازرسی اطلاع و یا با سامانه ۱۲۴ در تماس باشند و ما نیز تمام تلاش خود را برای رسیدگی به این موارد خواهیم کرد.تاکنون در خراسان جنوبی ۷ پرونده تخلف شامل عدم عرضه، اخفا، امتناع و گران فروشی تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
وزارت اطلاعات خواب تشریف دارن؟
Iran, Islamic Republic of
اين همه كشف شده تو اين چند روز ، پس چرا توزيع نميشه بين مردم ؟ چرا محتكرها رو به عنوان نفس في الأرض إعدام نميكنن ؟
چرا ؟ ....
چرا؟ ....
چرا ........
Iran, Islamic Republic of
مفسد فی الارض منظورم بود ، جهان،حداقل اشتباه تایپی ها رو‌ تصحیح کن
Iran, Islamic Republic of
نیروهای انقلابی که مردم به آنان اعتماد کرده و به مجلس جدید فرستاده‌اند فرصت را باید غنیمت شمرده و بتوانند گره از مشکلات ملت باز کنند. شاید دیگر چنین فرصتی برای آنان حاصل نشود.
Iran, Islamic Republic of
جناب اردوغان ! سرنوشت ادلب را دولت و ملت سوریه تعیین خواهند کرد نه جنابعالی! بیش از این با طناب پوسیده نیابت از شیطان بزرگ و اذنابش به چاه نرو که دیر یا زود در این چاه غرق خواهی شد. البته وزارت امور خارجه ما هم باید بر اساس اصول عزت، حکمت و مصلحت وارد این مسئله شود و لشکرکشی متجاوزانه مزبور را محکوم کند.
Iran, Islamic Republic of
کاش اردوغان رئیس‌جمهور متوهم ترکیه دست از توهم احیاء خلیفه‌گری عثمانی بردارد و بی‌جهت مسلمانان ترکیه و منطقه را به کشتن ندهد.
Iran, Islamic Republic of
يك ضربه هم به محتكرين خودرو و مسكن بزنيد دمتون گرم